Qountdown 2011: The Final Qountdown

Zaterdag 31 december is de laatste keer dat Q-dance het nieuwe jaar in knalt met Qountdown, in de Heineken Music Hall.

Trek je maatpak, of cocktailjurkje uit de kast, vergeet je sportschoenen niet en vier je Oud & Nieuw in Q-dance stijl. De dresscode is niet verplicht maar wel gezellig.

De kaartverkoop start op 22 oktober om 00:00 uur, exclusief op Q-dance.nl. Reserveer tijdig, want alle Oud & Nieuw evenementen van Q-dance zijn ruim van tevoren uitverkocht gegaan.

Wil je op de hoogte gehouden worden van al het nieuws omtrent “The Final Qountdown”, houdt dan Q-dance.nl, Facebook.com/Official.Qdance en Twitter.com/Q_dance in de gaten en abonneer je op de nieuwsbrief.

De officiële hashtag voor Qountdown is: #QD11

We’re leaving together,
But still it’s farewell
And maybe we’ll come back,
To where, who can tell ?
I guess there is no one to blame
We’re leaving ground
Will things ever be the same again?

It’s The Final Qountdown…



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 17-10-2011 om 19:24 door Jor-D | Translate:

Reacties (19)

Plaats reactie
Khadber 17-10-2011 @ 19:30:05

De laatste keer dus, was volgens mij ook niet het best lopende concept!

The Anim0l 17-10-2011 @ 19:33:00

is toch altijd uitverkocht ;)
dus spreken van een slecht concept is btje crap :p

Ricardo1991 17-10-2011 @ 19:57:15

Het stopt in Hmh , en gaat verder onder andere naam in die nieuwe hal wat ze aan bouwen zijn

SoundTunerZ 17-10-2011 @ 20:37:04

@Ricardo1991 Zal wel de ziggodome zijn? Alleen die kon wel veel minder mensen hebben geloof ik.

Misschien ga ik deze keer dan toch overwegen naar countdown te gaan. Eigenlijk heb ik altijd wel wat te doen met oud en nieuw, maar heb hier toch wel heel positieve dingen over gehoord :)

Ricardo1991 17-10-2011 @ 20:55:10

Als het goed is kunnen der 10.000 mensen in de ziggodome,
Had ergens gelezen,
Vorig jaar toch goed bevallen qountdown, Dit jaar mooi weer,

watcherob 17-10-2011 @ 21:48:11

Oud en nieuw is voor mij toch altijd een feest dat ik liever in kleine kring vier. Een paar keer naar grote feesten gegaan en het is het toch net niet voor mij.

Mol 17-10-2011 @ 22:06:34

Bij Qountdown was het nooit zo gezellig als ander events in de HMH.
Ben nieuwsgierig wat de volgende move van Q is!

KSwoosh 17-10-2011 @ 22:33:49

Laatste? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!

roberttt 17-10-2011 @ 22:52:02

aanwazig met kswooshie

Ox_Ite 17-10-2011 @ 23:22:02

Dat ze is terug In Qontrol doen. Zou een grotere meerwaarde geven dan Qountdown denk ik…

Pommer 17-10-2011 @ 23:36:10

Aanwezig, hoop dat het net zo vet wordt als vorig jaar :)

Martinos 18-10-2011 @ 00:11:59

Nou, Europe….. kom er maar in! Dat zal wel de jingle of de tune van de avond worden…. kan niet missen. Overigens, met oud & nieuw helaas ALTIJD andere verplichtingen. Vrienden, familie en kennissen….zucht.

Sjorz 18-10-2011 @ 02:10:13

Heineken music hall vond ik altijd 1 van de betere locaties. Killer geluid. Helaas wel een ijsbaan af en toe, maar nog nooit gevallen :)

DarkestSymphony 18-10-2011 @ 10:55:58

dan ben ik hier dus 100% aanwezig :D

Q-dance4live 18-10-2011 @ 19:07:49

1e 2x geweest… geen topfeest. HMH maakte een hoop goed ;)
Denk idd dat de Ziggodome het volgend jaar mag proberen!! En er gaan in de Ziggodome straks meer mensen als in de HMH.

Asyrian 18-10-2011 @ 21:21:02

waarschijnlijk aanwezig :D

hardismystyle 19-10-2011 @ 21:01:55

vond er zelf vorig jaar niet zoveel aan.
niet echt een oud en nieuw sfeertje
;)

hardismystyle 19-10-2011 @ 21:02:16

vond er zelf vorig jaar niet zoveel aan.
niet echt een oud en nieuw sfeertje

wesskeej 20-10-2011 @ 16:14:22

@hardismystyle weet je zeker dat je op QD was?

Reageren