Qountdown wordt live uitgezonden op Q-dance Radio

Knallend het nieuwe jaar in? Dat kan vanaf nu zeker want Qountdown wordt vanuit de Heineken Music Hall live uitgezonden.

Q-dance:
“Over een kleine twee weken is het alweer tijd voor het nieuwjaarsevent van Q-dance: Qountdown. Om alvast in de stemming te komen worden zondag twee sets van artiesten die op Qountdown staan, uitgezonden:
- Frontliner @ Q-BASE
- Noisecontrollers @ In Qontrol 2008
Stem hiervoor zondag vanaf 20.00 uur af op Q-dance Radio.”

Qountdown wordt op 31 december vanaf 23.00 uur live uitgezonden op Q-dance Radio.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 19-12-2008 om 18:27 door Jor-D | Translate:

Reacties (12)

Plaats reactie
Ravenwood 19-12-2008 @ 18:36:14

das zeker nice :D

word een lekkere party thuis (Y)

Jeroen 19-12-2008 @ 19:21:16

Gvd, en dit evenement zenden ze wel weer live uit. Wat een eikels daar zeg, ze hadden qlimax owk live uit moeten zenden dan hadden we nu tenminste de livesets daarvan.

Addo 19-12-2008 @ 20:36:33

Omg, het is wat Jeroen zegt !
Trouwens met oudejaar ben ik zelf bezig met feesten :D

Snor 19-12-2008 @ 21:59:09

Ik ben er toch :D

jeffrey 19-12-2008 @ 23:48:11

Ben benieuwd of iemand het feest gaat opnemen op 31 december.
Zondag ook 2 heeeele vette sets van Frontliner op Q-Base 2008 en
Noisecontrollers op In Qontrol 2008 super.

Dario 20-12-2008 @ 11:27:52

pff kan me niet voorstellen dat iemand met oud op nieuw op radio gaat luisteren :P

Makxz 20-12-2008 @ 12:40:18

Wij gaan bij iemand heel de avond bier drinken en dan rond een uur of 2 naar de kroeg tot 12 uur de volgende dag, dus dan zetten we ‘savonds zeker wel ff q-dance radio aan ;d

Mol 20-12-2008 @ 13:46:19

Setjesssssssss :D

Jens 20-12-2008 @ 14:35:04

[quote comment="2548"]Gvd, en dit evenement zenden ze wel weer live uit. Wat een eikels daar zeg, ze hadden qlimax owk live uit moeten zenden dan hadden we nu tenminste de livesets daarvan.[/quote]

Miss juist daarom dat ze het niet uitzonden?!

TakkU 20-12-2008 @ 15:53:42

Volgens mij waren er flinke problemen met de livestreams bij defqon, en daarom hebben ze een tijd lang geen livestreams uitgezonden van events.

DonoVanRay 20-12-2008 @ 16:56:58

Op Qlimax worden altijd veel nieuwe producties voor het eerst gedraaid daarom zenden ze Qlimax nooit uit… en moet je mazzel hebben als er al setjes uit komen… die van Zany en Vince is wel al te downloaden.

Mol 20-12-2008 @ 17:39:16

[quote comment="2559"]Volgens mij waren er flinke problemen met de livestreams bij defqon, en daarom hebben ze een tijd lang geen livestreams uitgezonden van events.[/quote]

Klinkt aannemelijk!

Reageren