Ran-D zal schitteren op het witte doek tijdens Hard E-nuff?! in Bergen op Zoom

Zwart-witfilms. Films met overheersende stemmingen van melancholie, vervreemding, somberheid, teleurstelling, ontgoocheling, pessimisme, morele corruptie, schuld en paranoia. Al deze elementen zullen terugkomen in een avondvullend programma genaamd ‘Cinema Noir!’

DWAM Events & 2K Music nemen je als bezoeker terug in de tijd, terug naar de begintijd van de film. Tijdens deze voorstelling zullen negen personages het witte doek gaan vullen. Ran-D, de pionier van de harde rauwe beats zal daarin de hoofdrol gaan bekleden. Hij zal het voortouw nemen en je meesleuren in een aantal adembenemende cliffhangers.

De voorstelling
Gastheer MC O-Boy zal de bezoekers van Hard E-Nuff?! van harte welkom heten in Gebouw-T. Vervolgens zal hij gedurende de avond de negen personages vocaal ondersteunen.

Tommy M zal de avond inleiden met een dosis oude platen en de bezoekers meenemen op een muzikale reis door de Hardstyle-geschiedenis. Een ander interessant personage is JS. Hij schitterde, vooral plaatselijk, al eerder op het witte doek en zal de avond de nodige euforie inblazen.

Voor de volgende twee acteurs is misdaad kinderspel! De harde onderwereld is beide heren niet vreemd. Mara Salva zal de duistere kant van Cinema Noir onthullen. Deze scène is niet geschikt voor jeugdige kijkers.

De voorstelling bevat ook een primeur, waarvoor speciaal de rode loper zal worden uitgelegd. Unique en Tonass gaan undercover onder de naam Hard Fanaticz en zullen een boegbeeld uit de detective wereld met zich meenemen. Niemand minder dan Freaco zal beide heren op geheel eigen wijze muzikaal aanvullen met zijn zware kicks en opzwepende melodieën.

Wie had het gedacht? Nadat hij een tijd is weggeweest, is The X-Clusive eindelijk weer te bewonderen op het witte doek. Deze ster gaat er alles aan doen om zijn comeback niet onopgemerkt voorbij te laten gaan en zal de avond afsluiten zoals we dat van hem gewend zijn: vernietigend hard!

Toegangsbewijzen
Het spektakelstuk vindt plaats in cinema Gebouw-T te Bergen op Zoom. Toegangsbewijzen zijn te verkrijgen op www.gebouw-t.nl. Daarnaast is het ook mogelijk om je toegangsbewijs aan de deur op de avond zelf te kopen.

Surf voor het laatste nieuws over Hard E-nuff?! naar www.dwam.nl en www.2K-music.nl of blijf op de hoogte via Facebook.

Dwam events
2k Music



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 20-09-2011 om 18:30 door Jor-D | Translate:

Reacties (14)

Plaats reactie
Blazed 20-09-2011 @ 18:51:07

waarom E-nuff en niet gewoon enough?
is het tegenwoordig cool om dat te doen ofzo?

Ebbie 20-09-2011 @ 18:52:31

Jezus, degene die dat nieuwsbericht maakt kan ook beter uit zijn neus gaan zitten vreten, nog nooit zoiets slechts gelezen. Alleen al door dit nieuwsbericht krijg ik afschuw voor het hele feest.

ThomasMahieu 20-09-2011 @ 20:03:59

Ran-D en The X-Clusive :) Wordt heerlijk rammen 9 december! Heb er zin in!

Brainweavers 20-09-2011 @ 20:11:14

@Blazed:
Nou vroeger ook al hoor! Denk aan: Ruffneck………….

Dj Unique 20-09-2011 @ 21:24:25

Zo te merken is het Partyflockikweetallesbetergezever hier ook overgewaaid. Als je niks zinnigs te melden heb of weer is op je flikker van je ma heb gehad en hier je frustratie`s wil uiten op iets heel anders zeg dan gewoon niks en laat deze mensen hun steentje bijdragen aan de scene ;)

Dank U!!!!

Dj Unique 20-09-2011 @ 21:25:09

Onderbouwde kritiek is overigens altijd welkom….:D

Ducaz 20-09-2011 @ 21:50:39

Dj Unique

Ligt het nou aan mij of ben jij hier degene die op het moment, ietwat, onredelijk doet?

Je hoeft niet onderbouwde kritiek te geven om je mening te kunnen geven.
Je kan prima je mening, zelfs als deze anders is dan je had gehoopt, geven. Omdat je vaak geen eens het kan onderbouwen zoals Blazed dus zei, dat ie de naam kut vind, ja besides het uitleggen waarom ie het kut vind kun je er verder niet veel over vertellen

Net als ik nu ga zeggen dat ik de naam & het artikel gewoon slecht vind. evenals de poster.
Ieder zijn mening, right?

Dj Unique 20-09-2011 @ 22:02:14

Oei volgens mij voelt iemand zich aangesproken ;)

Tuurlijk mag iedereen zijn mening hebben maar ik spraak meer in de algemene zin en sprak niet gericht. Ik vind het alleen wel jammer dat mensen meteen een woordje klaar hebben terwijl ze eerst beter een keer langs kunnen komen en zich laten verassen want ik weet als geen ander dat het pittig is in deze tijd om nog orgineel te zijn en een mooi concept van de vloer te krijgen met al die mega-events elk weekeind.

Hopelijk begrijp je mijn mening hierin ook ;)

No offence

DjDeenite 20-09-2011 @ 23:13:05

Dude, leer eens zinnen construeren? Je kan niet in de algemene zin spreken en al zeker niet spraaken? VerRassen, orIgineel, van de vloer krijgen? Uit de grond stampen bedoel je dan? En Weekeind?
Jij praat hier over niks zinnig melden, zorg eerst dat je dan wel kan praten aub… ;)

Dj Unique 21-09-2011 @ 10:50:54

Dit bedoel ik dus met onzinnig en daarnaast zit ik hier niet voor een cursus 10 voor taal. Daarbij heb ik deze reactie geplaatst met me iphone en daardoor kunnen er wat spelfouten in zitten.

Genoeg offtopic gezever ^^

SkiggyRapz18 21-09-2011 @ 15:36:30

@ Dj Unique.. volgens mij begon jij met het offtopic gezever… anyway ik vind trouwens wel dat er een kleine kern van waarheid zit in je onderbouwing en ik het dus gedeeltelijk wel met je eens ben ;)

dylanleijten 21-09-2011 @ 18:11:27

draait unique? Ohh dat is niet echt mijn stijl, volgende keer beter..
haha ;)

DjDeenite 21-09-2011 @ 22:52:55

Mijn bericht is ook met Iphone verzonden? Dubbele diss… ;)
Maar laten we het maar vriendelijk OT houden.

gerrit_86 22-09-2011 @ 15:28:02

Hulde aan de organisatie! Mooi om te zien dat jullie zo gegroeid zijn! Wat begon als een klein feestje in een nietzeggende kroeg, is toch mooi een uitgegroeid tot een volwassen hardstyle feest op een prima lokatie! Top dat jullie, naast het regionale talent, nu ook een headliner kunnen neerzetten! Ik ben iig aanwezig!

Reageren