Rauwe Hardstyle op Penoze 4 & 26 december

Zaterdag 4 en zondag 26 december komen de Penoze naar Schagen. Niet zomaar wat Penoze, maar de echte ‘Grote Jongens’ zoals Psyko Punkz, B-Front, Deepack, Alpha², Ran-D, Noize Suppressor en The Viper die nergens voor terugdeinzen. Met hun rauwe hardstyle/hardcore-sound zullen ze je tijdens de strijd dwingen uit je naad te gaan, totdat je smeekt om genade. Pijn was nog nooit zo fijn!

Heb je Part I overleefd, dan kun je je borst nat maken voor Part II op zondag 26 december.

Familie is belangrijk voor de Penoze, maar na het Kerstdiner zullen zij moeder de vrouw een kus op het voorhoofd drukken, zoonlief een ferme klap op zijn schouder geven en voor de tweede keer in de decembermaand afreizen naar de kop van Noord-Holland. Daar wacht een klus die zij moeten klaren en waar hun bloed sneller van gaat stromen.

Met verenigde krachten zullen zij tekeer gaan en erop los beuken zoals alleen de echte Penoze dat kunnen.

Tickets via www.penoze.com



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 01-12-2010 om 09:43 door Jor-D | Translate:

Reacties (11)

Plaats reactie
Markos 01-12-2010 @ 10:02:37

Leuke line-up, maar het ligt wel erg ver in het noorden. Twee uur rijden is toch iets te.

Deviate 01-12-2010 @ 10:04:24

Hele leuke line up maar te ver idd :(

Titatovenaar 01-12-2010 @ 10:17:07

ben eigenlijk wel een beetje klaar met dat hypen van “”rauwe”" hardstyle….

Joshua 01-12-2010 @ 10:54:27

Inderdaad Tita, dat gedoe allemaal over rauw. Rot toch op, is gewoon een leuk feestje met goede line-up. niets meer en niets minder, heeft helemaal niets met wel of niet rauw te maken. Rauw is Godnondejuu de kip die je bij de Jumbo koopt, dat heeft niets met muziek te maken.

ontopic, Viestever!
Prijs staat er niet bij (jaajaa ik weet wel dat als je op die link klikt dat er dan vast ergens een prijs verschijnt….)

Blazed 01-12-2010 @ 12:02:34

Das wel chill! kom wel ff kijkje nemen :D eindelijk is vlakbij… Edit: WTF? check de site en dan bij Ran-D volgens hun is zijn motto ‘Pijn is fijn en bloed dat moet’.
Het lijkt me stug dat Ran-D dat zou zeggen?

Snor 01-12-2010 @ 12:28:29

Had deze al opgemerkt, eindelijk lekker dicht in de buurt, erg fijn dus!

@Joshua, prijzen zijn erg goed te pruimen, 15eu vvk, 25eu voor beide!

partypaus 01-12-2010 @ 17:46:22

Voor mij is het 20 minuten :p zekerheidje :D

derniels 01-12-2010 @ 20:32:23

voor mij nog geen 5 minuten!!!!!! ben er zeker bij

HardstyleLover90 02-12-2010 @ 00:06:26

is de Kdanz wel een goede locatie?

Mind.Illusion 02-12-2010 @ 12:28:28

Ik draai hier overigens ook :)

Snor 02-12-2010 @ 14:25:50

@Mind.Illusion

Ik kon me al herinneren dat ik jou naam had zien staan op de flyer die ik heb gezien. Viel me op vanwege je HT connectie hehe. Maar toen ik hem hier niet meer zag staan dacht ik dat het dan wel een ander feest zal zijn geweest, maar niet dus! Ben benieuwd! (overigens nog niet zeker of ik ga)

Reageren