Real Hardstyle Radio stopt per 1 september

Nadat Fear.Fm op 1 januari stopte met uitzenden is ook het einde voor Real Hardstyle Radio in zicht. Real Hardstyle Radio, waar onder andere de Hardstyle Top 40 en The Magic Show uitgezonden worden, gaat per 1 september stoppen.

De eigenaar, Roy, vertelt:
“Een minder prettige mededeling voor de luisteraars/bezoekers/fans van Real Hardstyle Radio.
Ik wil er geen commercieel correct verhaal van maken, maar een duidelijk nieuwsbericht voor iedereen.

Ik heb besloten om per 1 September te stoppen met RHR.
Omdat er toch een einddatum moet komen en heb reeds de muziek contracten opgezegd.

Er zijn meerdere reden waarom ik 1 september zoals het financiele plaatje en mijn moeder heeft een ziekte (longkanker) en heb praktisch geen tijd meer voor RHR.

Ook het financiele plaatje voor RHR werd ondragelijk.

Ik en alle medewerkers willen iedereen SUPER(!) bedanken voor hun medewerking aan RHR.
Zonder jullie steun was RHR nooit zo geworden als het nu was!

Er zijn onderhandelingen met andere partijen, maar als daar vorderingen in komen zal ik deze direct melden.”



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 03-08-2010 om 02:04 door Khadber | Translate:

Reacties (21)

Plaats reactie
Ducaz 03-08-2010 @ 02:04:50

Ik hoorde het , wat rot zeg.
sterkte met je moeder.

En bedankt voor de goede tijd RHR

dutch_hardstyle 03-08-2010 @ 09:32:17

Ik zag het al aankomen…
Sterkte met je moeder, Roy!
En hartstikke bedankt voor die mooie tijd @ RHR! (hopelijk valt er nog iets te redden, dat bijv. iemand anders het overneemt ofzo?)

Thearrivalz 03-08-2010 @ 11:03:22

sterkte met je moeder roy.

grts morad

Joshua 03-08-2010 @ 11:46:52

Sterkte met je moeder!

Daze 03-08-2010 @ 12:07:04

sterkte met je moeder :(

sjuul 03-08-2010 @ 14:08:39

Sterkte en bedankt voor de prachtige nummers die ik voorbij heb horen komen.

Welke radio moet ik nu gaan luisteren:(

the sidespinnars 03-08-2010 @ 16:48:08

sterkte met je moeder!
wie gaat nu de magic show hardstyle top 40 enz… doen :cry:

BadToTheBone 03-08-2010 @ 17:09:21

Heel veel sterkte toegewenst aan jou, je moeder en je familie.

We begrijpen je beslissing.

tekneek 03-08-2010 @ 18:49:07

Roy Heel veel sterkte de komende tijd.

Respect voor jou!

G1LL 03-08-2010 @ 19:02:20

Erg jammer, en sterkte met je moeder!

Martinos 03-08-2010 @ 20:14:53

Luisterde al een behoorlijke tijd niet meer naar die radio, maar het blijft toch vervelend voor ze (zeker als het op zo’n manier moet).

KSwoosh 03-08-2010 @ 21:00:03

Zeer zonde van de mooie radioshows en jammer voor de DJ’s.
@ Roy: Sterkte met de thuissituatie!

Titatovenaar 03-08-2010 @ 22:40:08

@Sidespinner
De Magic Show en top 40 zullen zo snel mogelijk aangeven waar ze naartoe gaan. Ik kan in ieder geval vertellen dat de Magic Show gewoon door gaat en dat er geen afleveringen worden overgeslagen !

Hexxys 03-08-2010 @ 22:56:02

Heel veel sterkte gast, voor je familie én voor jou. Bedankt voor je inzet voor RHR!

Beuntie 03-08-2010 @ 23:31:30

RHR is top!
Sterkte verder, we horen wel hoe het verder loopt :)

Conflict 04-08-2010 @ 12:27:39

Sterkte man! RHR was altijd mijn lievelings radiostation! werden meer afwisselende hardstyle gedraait en 90% vond ik mooi.. op fear.fm was het vaak hetzelfde.. maar dat is mijn mening.

JE hebt ook Fresh.fm hardstyle.. nou dat is op het moment 10x niks.
Maar als er nou iemand is die daarop de HS Top 40, Magic Show.. enz mag doen.. zou het een grote verbetering zijn.. en krijgt fresh.fm ook veel meer luisteraars.

Ducaz 04-08-2010 @ 12:33:48

FearFM draaide ook nog meer early vond ik, of tenminste andere hardstyle/ stijlen. (dat vond ik beter)
Je moet RHR ook gewoon helemaal niet vergelijken met Fear, dat was heel anders.

Enne, fresh fm? Ehm. Ik denk dat het Hardstation word hoor..

Nogmaals sterkte roy.

Duitse 05-08-2010 @ 11:02:02

Jammer =/
het is niet goed…
wat is nu met de hardstyle top 40 enzo?
en wat is met hardstyle in de future?
rip rhr :cry:

sterkte!

HS Price 05-08-2010 @ 11:28:29

Jammer man :sad:
Luisterde altijd wel graag ;)
Maar ik snap ook wel waarom.
Veel sterkte met je moeder. (F)

M-Blastz 12-08-2010 @ 18:54:03

zoiets is volgens mij moeilijk financieel te doen kijk maar naar Fear FM. doodzonde.

Heel veel sterkte toegewenst!

KSwoosh 12-08-2010 @ 21:28:49

hoe groter je wordt, hoe meer je moet betalen aan uitzendrechten e.d.
jammer, maar waar. daarnaast is het ook zo dat de HS/HC scene blijkbaar niet veel over heeft voor een goede radio, wat wel bleek uit de donatie actie van FearFM…

@Duitse: die zal wel erges anders gehost worden, maar geef toe, de top 40 is sinds FearFM gestopt is eigenlijk ook niks meer… met die schrale vocals van MC DeVacht…

Reageren