Rebirth Festival 2010: Timetable

Na eerder trots de line-up te hebben gepresenteerd, volgt bij deze ook de definitieve timetable van Rebirth Festival 2010!

Zaterdag 3 april – The Harder Styles
16:00 – 17:00 Noisecult
17:00 – 18:00 The Pitcher
18:00 – 19:00 Scope DJ
19:00 – 20:00 Josh & Wesz
20:00 – 21:00 Frontliner
21:00 – 22:00 Psyko Punkz
22:00 – 23:15 Deepack
23:15 – 00:30 D-Block & S-te-Fan
00:30 – 01:00 Avio LIVE
Hosted by MC Villain

Nadat vorig jaar het enige echte Haarense festijn herboren is, wil Rebirth dit jaar de lijn door gaan trekken. Op zaterdag 3 april presenteert Rebirth jou de beste namen in het genre en dat allemaal voor een betaalbare prijs. Er zijn dit jaar wel wat dingen veranderd, zo heeft Rebirth een nieuwe locatie, een nieuwe tent en nieuwe openingstijden. Het feest zal dit jaar al vanaf 16.00 uur losbarsten, zorg dat je er bij bent.

Na een geslaagde eerste editie van Rebirth Festival is het festivalterrein dit jaar verhuisd naar de Raamse Akkers. Deze locatie is makkelijker te bereiken voor de bezoekers en bied doorgroeimogelijkheden voor de toekomst, iets wat op de vorige locatie niet mogelijk was. De organisatie van Rebirth Festival kreeg vorig jaar te horen dat het publiek wat licht in de zaal miste. Om dit op te lossen staat er dit jaar een totaal andere tent waardoor er veel meer mogelijkheden zijn met betrekking tot het licht en de show.

Kaartverkoop
Voorverkoop: € 17,50
Deurverkoop: € 22,50 (mits er nog kaarten verkrijgbaar zijn!)

Kaarten zijn online te verkrijgen via Paylogic of bij één van de Primera filialen bij jou in de buurt. Ook bij ons lokale voorverkoopadres (café Den Bartel in Haaren) zijn nog enkele kaarten verkrijgbaar!

Volg Rebirth Festival!
Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes omtrent Rebirth Festival en volg ze op twitter en hyves. Alle informatie is natuurlijk ook op www.rebirth-festival.nl te vinden!

Details
16+

Minimumleeftijd is 16 jaar: ID verplicht. Geen ID is geen toegang

Kluisjes
Op Rebirth Festival zijn kluisjes aanwezig.

Voor meer info check www.rebirth-festival.nl

See you at Rebirth Festival!



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 24-03-2010 om 09:42 door Khadber | Translate:

Reacties (27)

Plaats reactie
freddyadu8 24-03-2010 @ 09:55:13

ziet er lekker uit!!

Simizle 24-03-2010 @ 10:04:45

Toffe line-up zeg! Is weer eens wat anders dan de’normale’ meuk ;)

SjaakAfhaak 24-03-2010 @ 10:21:03

Kudt TT. Wie zet er nou pp, deepack en dbstf als laatste neer. En dan Pitcher als eerste :confused:

Pete 24-03-2010 @ 10:33:14

wow Avio als afsluitert

Jkselected 24-03-2010 @ 11:12:56

Wat worden die avio overschat zeg

M-bition 24-03-2010 @ 11:24:11

Vind de line-up eigenlijk wel nice!! Zin in! Keihard ‘t pasen inknallen :D

Thinuz 24-03-2010 @ 12:18:23

hier wil ik wel heen :)
alleen waarom weer altijd die DBSTF ?
eens kijken of ik wat mensen meekrijg en wie gaat bobben :p

Gangsterdwerg 24-03-2010 @ 12:34:56

@ Sjaak afhaak:

Omdat de Pitcher laffe pussy hardstyle zonder kicks maakt, daarom. En omdat PP, Deepack, DBSTF en AVIO knallen als een malle.

Absolutsen 24-03-2010 @ 13:02:15

haha.. sodeju.. wat een timetable.. heeeeeeerlijk! :D

Luca77 24-03-2010 @ 13:32:54

In ieder geval een timetable die logisch in elkaar zit. Ennn Avio als afsluiter is helemaal priimaaaaa!

henk 24-03-2010 @ 14:06:38

lekker hoor.

iSenSe` 24-03-2010 @ 14:15:04

dit zou leuk zijn, als mn maten meewerken :P

rodger88 24-03-2010 @ 14:35:19

ik vind het wel logisch dat AVIO live afsluit.
Die gasten doen niets anders dan kijhard knalle.

iSenSe` 24-03-2010 @ 15:51:51

@Gangsterdwerg

Ooit strange love gehoord van the pitcher ?

SjaakAfhaak 24-03-2010 @ 15:59:41

@n00bdwerg

Haha alleen AVIO knalt maar dbstf pp en deepack zeker niet! En luister maar eens naar strange love/Sumertime remix/ Pump it loud/ Enjoy the music!

luca 77 24-03-2010 @ 16:08:48

@ Sjaakafhaak:

Setjes van Deepack zijn over het algemeen hard. Zoek de tracklists maar is op van recente optredens van ze.
The pitcher is de laatste 2 a 3 jaar aan de softe kant van de hardstyle komen te staan. Niet zozeer Strange love, maar zijn trackkeuze van de nummers in zijn setjes ook!
Maar leuke tracklist!

Khadber 24-03-2010 @ 16:11:00

@Luca 77: Ben bij wat setjes van The Pitcher geweest ondertussen en heb er ook een aantal geluisterd, maar ik kan bijvoorbeeld Donkey Rollers – Innocent en een zooi Zany platen niet echt rustig noemen.

Gangsterdwerg 24-03-2010 @ 16:19:45

@ Sjaakafhaak

Lol @ “@n00bdwerg”. Je bent zelf een dikke noob man. DBSTF hebben op de laatste grote feesten bewezen dat ze zeker een stevige set met harde nummers kunnen neerzetten (kijk maar naar qountdown en xqhhz.) Psyko Punkz draaien ook vrij rauw (kijk maar eens naar het setje op euphoria waar ze nota bene OPENDEN. Verder is je opmerking dat deepack niet hard is natuurlijk de fail van de maand tot nu toe. En die nummers van The Pitcher vind ik echt veel minder hard dan bijvoorbeeld een after motherfucker of een shiverz of een fire in the place. strange love is wel stevig maar nog lang niet zo hard als de hiervoor genoemde nummers.

bierdrinker 24-03-2010 @ 16:21:07

Nice lineup! vraagje(A) Haaren, waar ligt dat?
Ga naar school in Haren .. xd

Timmer 24-03-2010 @ 16:35:43

haaren ligt vlak bij tilburg en den bosch,,, Ik ben hier aanwezig!! Wordt beuke met avio live!! Maar ja die gasten die hier zeggen dat deepack niet beukt,, serieus wtf die draaien echt alleen dikke platen. En ja dbstf staan gewoon later omdat ze kei bekend zijn, daar kun je nou eenmaal niks aan doen. En over the pitcher, tja misschien is het wel om de mensen voor etenstijd binnen te hebben. Want the pitcher trekt toch miss meer mensen als scope dj, dusja :p

patjee410 24-03-2010 @ 20:42:55

mooie lineup maar weer veel te ver weg.. waarom zijn alle mooie feestjes aan de andere kant van het land? :(

Toetsie 24-03-2010 @ 21:32:17

Ich bin dabei!!
Tja alle mooie (kleine) feestjes kunnen dan wel in het zuiden van het land zijn, maar als ik een keer naar een feest als defqon, in qontrol of Q-base wil is het ook verschrikkelijk ver reizen
Ik vind het ook eens een keer wat anders om met AVIO af te sluiten.
Ik ben benieuwd! :D

JP Hardstyle 02-04-2010 @ 16:24:18

gaat er een bus van Den Bosch daar naartoe?
anders iemand een nummer van een taxibedrijf uit Den Bosch/omstreken?

Diamanic 04-04-2010 @ 03:44:51

@Jkselected: AVIO overschat? :’)
echt gewoon niet.. Ze leveren alleen naar keihard beukwerk, en dat levert ze feesten op! Niks overschattends aan?
DBSTF hebben geldproblemen ofzo?: lui staan echt op elk feestje.

Wel een vette line up voor zon festival!:D

Klementino 04-04-2010 @ 11:02:43

@ Diamanic

AVIO wordt, vind ik, wel door sommige mensen de hemel ingeprezen terwijl het niet echt terecht is… het is een goed label, maar ik vind behalve de releases van alter egosz vs low-e en Alphaverb zelf met The otherside dat er nog niet veel boeiends geproduceerd is daar in Apeldoorn. Een goed label, maar daar blijft het ook bij, als je het mij vraagt.

Wat je zegt over DBSTF vind ik wel terecht, die staan inderdaad overal, maar ze zijn dan ook razend populair onder het meer commercielere publiek van hardstyle events… ze hebben ook goede muziek voor festivals, lekker zomers meestal… ik vind het wel jammer op zich… laat ze maar weer eens wat gaan produceren, hoor al een poos niks van ze :(

eMule 04-04-2010 @ 11:20:29

AVIO is gewoon een vreselijk fijne liveset, als je erbij staat zie je die gasten gewoon helemaal los gaan. En zelf zit ik tijdens een set van hun ook vol met energie, erna niet meer maar goed :P