Rebirth Festival 2012 presenteert line-up

Op zaterdag 7 april vier je de start van het festival seizoen tijdens Rebirth Festival 2012! Vorig jaar bewees Rebirth Festival 2011 de perfecte start van het festivalseizoen te zijn, een start die letterlijk de gehele zomer nadreunde. Wie is er niet los gegaan op het Rebirth Festival 2011 anthem? Na de uitverkochte edities in 2010 en 2011 heeft Rebirth Festival niet stil gezeten. De organisatie blijft druk bezig om zichzelf te verbeteren en te overtreffen.

De formule voor Rebirth Festival blijft ongewijzigd: een ijzersterke line-up voor een scherpe prijs.
Benieuwd naar de line-up? Check de Rebirth Festival 2012 trailer hier!

YouTube Preview Image

Headhunterz
Zatox vs Ran-D
Wildstylez
Alpha²
B-Front vs Frequencerz
Coone
Brennan Heart
Frontliner
Alphaverb live
Josh & Wesz
Scope DJ vs Audiofreq
Noisecult
MC Villain

Gratis VIP-upgrade
De eerste 500 early bird tickets worden automatisch omgezet in een VIP-ticket, de VIP-tickets komen niet in de reguliere verkoop dus grijp je kans!
De voorverkoop van de early bird tickets start donderdag 12 januari om 19.00 uur, de early bird tickets kosten €26,50. De afgelopen twee edities waren uitverkocht dus zorg dat je je kaarten tijdig in huis haalt via www.rebirth-festival.nl.

Met een VIP-upgrade heb jij recht op:
- VIP entree, dus je bent sneller binnen
- Toegang tot de VIP decks, deze zullen dit jaar voorin de zaal zijn zodat je je favoriete DJ’s eerste rang kunt zien en niks mist van de sfeer.
- Speciale VIP wc’s

Rebirth Festival 2012 anthem
Vorig jaar waren Ran-D & B-Front de makers van het eerste Rebirth Festival anthem. Het was dé festivalhit van 2011 en Rebirth Festival zou Rebirth Festival niet zijn als zij dit jaar weer een top-act bereid hebben gevonden om de Rebirth Festival 2012 anthem te verzorgen. Wie deze act is? Zorg dat je Rebirth Festival volgt via de social media en ben als eerste op de hoogte.

Ruimere openingstijden
De start van jouw festivalseizoen begint komend jaar twee uur eerder. Er kan maar liefst twaalf uur lang gefeest worden, van 12.00 tot 00.00 uur.

Alphaverb present The Substream Show
Komend jaar heeft Rebirth Festival ook een primeur in de persoon van Alphaverb. Dit muzikale genie maakt tijdens Rebirth Festival 2012 zijn debuut met een solo-liveact. Om jullie alvast in de juiste stemming te krijgen draait hij dinsdag 10 januari van 19.00 tot 20.0 uur enkel eigen producties in zijn maandelijkse Substream Show op Q-Dance radio.

Aftermovie 2011
Benieuwd hoe Rebirth Festival 2011 is geweest? Check hier de aftermovie.

Kaartverkoop
Kaarten zijn verkrijgbaar vanaf donderdag 12 januari 19.00 uur via www.rebirth-festival.nl.

Social Media
Zorg dat je Rebirth Festival volgt via Twitter #REBIRTH2012, Facebook en zet het feest in je Partyflock-agenda. De updates als eerste in je mailbox? Vergeet je dan niet in te schrijven voor de nieuwsbrief op www.rebirth-festival.nl.

Rebirth Festival: You know where your summer begins!



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 03-01-2012 om 13:37 door Jor-D | Translate:

Reacties (28)

Plaats reactie
High Definition 09-01-2012 @ 20:12:42

bam :)

fen0m 09-01-2012 @ 20:15:08

Gruwelijke line up!

Dream Chaser 09-01-2012 @ 20:15:18

hmmm 5 acts die me totaal niet kunnen boeien. Maarja zo ongeveer een thuiswedstrijdje, dus we zijn aanwezig :) !

Emilio-1 09-01-2012 @ 20:36:15

Dit beloofd weer veel goeds!

Q-dance4live 09-01-2012 @ 20:52:01

WTF!!!? Mijn festival seizoen begint 7 april!

Skyscraper 09-01-2012 @ 21:05:16

Wie gaat/gaan het anthem maken?
Zatox vs Ran-D of B-Front vs Frequencerz zou awesome zijn

M-bition 09-01-2012 @ 21:19:37

Wie het anthem ook maakt die van vorig jaar is niet te overtreffen ;) :p

J.orisss 09-01-2012 @ 21:52:30

@ Dream chaser;
Altijd kritisch deze man, staat toch gewoon een fucking dikke line up
Mooi weer, bier, dus jou verwacht ik

Snor 09-01-2012 @ 21:57:17

OffT: “Rebirth dé festivalhit van 2011″… Heb ik wat gemist? Ik vond het maar een matig nummertje.

OnT: ziet er vet uit, zeker voor die EB prijs, maar is voor mij toch net ff te ver reizen :(

Dream Chaser 09-01-2012 @ 22:40:02

Haha ik ben er gewoon bij Joris, maak je maar geen zorgen. :D
Vond de line up vorig jaar gewoon wat beter.
Maargoed staan ook wel weer een aantal hele gave namen in de line up. Ga me wel vermaken dus! ^^

RoBinVdHaRdStYleR 09-01-2012 @ 23:59:34

Das een leuke Lineup :)

Sanderson 10-01-2012 @ 09:25:37

gok Scope DJ vs Audiofreq voor anthem als ik dat zo zie

Jvosje 10-01-2012 @ 11:18:28

Das niet gek!

Khadber 10-01-2012 @ 13:07:12

Enorm goeie line-up zeg! Zonde dat ik niet kan!

Jeroen_n 10-01-2012 @ 13:49:22

Wat een pracht line-up!

Skyscraper 10-01-2012 @ 16:37:52

@ snor heb je in een grot geleefd ofwa? jezus wa dik nummer was dat

BuzzLightyear 11-01-2012 @ 13:06:10

Dat heet smaak wolkenkrabbertje… :P Ik vond het ook niet dé festivalhit van 2011. Anywhore, zeer nice line up! Ik ben er weer bij! :D

Snor 11-01-2012 @ 13:17:21

@Skyscraper: In een grot geleefd zou een ‘normale’ reactie zijn geweest als ik had gezegd dat ik het nummer niet ken, maar het heeft verder weinig te maken met mijn mening over het nummer als ik het wel ken.

Wat ik er nog even bij had moeten vermelden is dat ik ook niet het idee had dat het zo’n superpopulair nummer was als hier in de text staat aangegeven. Ik vroeg me dus af of het een stukje marketing was of dat ik daadwerkelijk wat gemist had.

Klementino 11-01-2012 @ 17:29:27

Jammer dat het zo ver weg is, nieuws over Rebirth weet me toch vaak wel te boeien.

Ik gok op een Coone als anthemmaker, ik denk niet dat die al toe is aan een anthem maken voor Q-dance, B2S of ID-T feesten(black dus). Dan doel ik op de populariteit en niet op de kwaliteit.

badciepo 12-01-2012 @ 21:45:47

Heerlijk! :D ziet er goed uit en hopelijk wordt er weer zo’n retedikke plaat geproduceerd als het vorige anthem (L)
Dan hoop ik juist niet op Coone…Liever iets van Gunz 4 Hire ofzo?! :D

Perry’d 13-01-2012 @ 13:05:02

Anthem wordt dit jaar gedaan door Alphaverb (& Noisecult volgens mij)

dennis 13-01-2012 @ 17:28:41

@Perry’d Nee dat is niet waar. Ze zijn samen de studio in gedoken omdat ze Noisecult track: We Will Go Home gingen masteren!

Timmer 13-01-2012 @ 19:42:59

@dennis, dat klopt ook niet wat jij zegt. Ik heb dat toen nog gevragen, dat ging over een ander project!

ttthijss 13-01-2012 @ 22:13:47

Gunz for hire die de Anthem maken voor rebirth, zou wel vet zijn maar dat lijkt me sterk.
die kaartverkoop ging HARD he!
Niet verwacht, blij dat ik direct een kaartje heb gehaald :)

PrammenRammer 14-01-2012 @ 12:20:02

Juist, een anthem wordt gemaakt door een paar namen die geeneens in de line-up staan…. Slim!

Perry’d 14-01-2012 @ 14:30:41

Dan heb ik het verkeerd begrepen dat kan ook :)

toposs9 15-01-2012 @ 14:17:12

Dit wrd een mega vet feest mijn 1ste Rebirth Festival word knallen

Cruelty 15-01-2012 @ 22:03:41

1 Dorpje hiernaast maar ben nog maar 14 :( .
Ik gok op anthem van Zatox & Ran-D.

Reageren