Rebirth Festival groeit door in 2011

Terwijl de mussen van het dak vriezen gaan de gedachten van Rebirth Festival alweer uit naar 2 april 2011. Op deze dag opent Rebirth Festival om 14.00 haar deuren waarna de bezoekers knallend het begin van de lente kunnen vieren ondersteund door de hardstyle beats van Noisecontrollers, Psyko Punkz live, Zatox, Wildstylez, Bioweapon, Crypsis live, B-Front, Alpha², Ran-D, Alphaverb, Frequencerz en Noisecult. Ceremoniemeester is niemand minder dan MC Villain.

Na de uitverkochte editie van 2010 is Rebirth Festival niet stil blijven zitten. Natuurlijk heeft Rebirth weer zijn best gedaan om de bezoekers te trakteren op de beste namen in het genre voor een betaalbare prijs, er zijn voor komend jaar echter ook wat veranderingen.

Zo heeft Rebirth Festival het terrein dit jaar ruimer opgezet en is er een extra tent waar de bezoekers rustig een hapje kunnen eten en er ruimte is voor de kluisjes. Een nieuwe en grotere tent biedt plaats aan ruim 1000 extra bezoekers die vanwege de ruimere openingstijden ook nog een uur langer kunnen feesten. Het feest zal dit jaar al vanaf 14.00 uur losbarsten, zorg dat je er bij bent.

Ondanks de vele positieve reacties waren er natuurlijk nog genoeg punten waar Rebirth zich op kon verbeteren. Er is voor de komende editie geïnvesteerd in het podium, het licht en last but zeker not least: het geluid.

Vorig jaar werd Rebirth Festival helaas door de gemeente gedwongen om het volume terug te draaien gedurende de avond. Met het nieuwe systeem word geprobeerd de geluidsdruk beter te richten zodat de gemeente zich niet genoodzaakt zal voelen om in te moeten grijpen. Rebirth Festival begrijpt als geen ander dat dit de belangrijkste elementen zijn voor een geslaagde hardstyle avond en doet haar uiterste best om de bezoekers, wederom, een fantastische avond te bezorgen.

Kaartverkoop
Kaarten zijn tot 1 januari te koop voor het nog lage BTW tarief, kaarten kosten €20 (ex fee).
Kaarten zijn online te verkrijgen via Timoco of bij één van de Belcompany filialen bij jou in de buurt.

Volg Rebirth Festival!
Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes omtrent Rebirth Festival en volg ze op hyves, facebook en twitter.

Alle informatie is natuurlijk ook op www.rebirth-festival.nl te vinden!

Details
16+
Minimumleeftijd is 16 jaar: ID verplicht. Geen ID is geen toegang

See you at Rebirth Festival!



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 09-12-2010 om 12:10 door Jor-D | Translate:

Reacties (26)

Plaats reactie
Chukkels 09-12-2010 @ 12:15:29

Hmm, optie. Misschien eerst hierheen en dan MoH? ^^

back2daparty 09-12-2010 @ 12:16:09

Verdomme, waarom komen er zo ontzettend veel lekkre feesten aan :D Chuckels ben bang dat je me hier mee naar toe gaat nemen of andersom :p ! ;)

Vik 09-12-2010 @ 12:19:15

Vorig jaar was dik! :D
En deze line up is echt veeeel lekkerder dan die van vorig jaar! 100% zeker aanwezig!

freddyadu8 09-12-2010 @ 12:22:07

Vorig jaar was vet! Komende keer zeer waarschijnlijk ook aanwezig!

Gangsterdwerg 09-12-2010 @ 12:36:29

Was dit jaar een erg matig feest. Vond de line up wel leuk maar het geluid was echt dra-ma. Bovendien is de leeftijdsgrens van 16 jaar gewoon te laag voor dit soort feesten. Erg irritant al die ventjes. Voor 2011 is de line-up toch ook weer dik in orde en dus is het een optie. Maar áls ik ga dan is het hun laatste kans om iets fatsoenlijks neer te zetten want als het geluid niet verbeterd zien ze mij niet meer terug.

Intervention 09-12-2010 @ 12:37:18

oeh nice die line-up miss dat ik deze wel meepak:)

roberttt 09-12-2010 @ 13:00:07

Aanwezig :D

M-bition 09-12-2010 @ 13:01:42

Poef wat een line-up!! :D Aanwezig!!

SkiggyRapz18 09-12-2010 @ 13:35:05

@Gangsterdwerg…. Waar moeten die kleine ventjes dan naartoe… vind zo’n feesten als Rebirth, Fusion en Intents fsow noujuist ideaal voor die ventjes
beter daar als bij Qlimax of Hard Bass in de weg staan :)

G1LL 09-12-2010 @ 14:09:58

wil hier best aanwezig zijn, zal effe wat mensen vragen hier :)

JP Hardstyle 09-12-2010 @ 16:09:34

ben afgelopen editie ook geweest, vond het een leuk feestje maar niet meer dan dat
al is de line up dit jaar wel een stuk beter.
maar heb denk ik niet weer zin om anderhalf uur te reizen hiervoor, genoeg andere feestjes in die periode ;)
overigens is het wel een stuk duurder geworden

DJ ShaG 09-12-2010 @ 16:49:06

vorig jaar was ik erbij, toen vond ik het niet zo goed… de sfeer was niet echt lekker, kleine tent en kut weer.. Maargoed, nu ik deze line up zie!! (l)

Timmer 09-12-2010 @ 17:10:20

Hoppaaa! Aanwezig ;)

stefaneke 09-12-2010 @ 17:10:24

100% Aanwezig! Dikke Line Up! Vorig jaar was gezellg, Shag kende er alleen geen volk :P.

100% Terug weet ik nog niet :$

kennes123 09-12-2010 @ 17:34:12

line-up (l) 100% aanwezig

DarkSymphony 09-12-2010 @ 17:34:40

zijn we zeker bij (l)

Gangsterdwerg 09-12-2010 @ 20:02:13

SkiggyRapz18
Ventjes moeten gewoon lekker thuis blijven en als ze oud genoeg zijn om normaal te doen mogen ze naar feestjes.

Koenusz 09-12-2010 @ 20:07:00

OEEEEEE NICE !
(l)

sankara 09-12-2010 @ 21:21:38

@gangsterdwerg? zou jij dat ook zeggen als 16- 17 jaar was?

Envious 09-12-2010 @ 22:52:25

dit jaar was echt vet!
dus volgend jaar dus een zekerheidje ^^

wildenberg 10-12-2010 @ 10:31:49

Vorig jaar was de sfeer echt top, maar het geluid was zwaar bagger, ging echt veel te zacht, hopelijk hebben ze van hun fouten geleerd :p
Maar ik ga denk ik wel een kijkje nemen

Khadber 10-12-2010 @ 10:42:36

Heel vet! Zeker een optie als ik wat mensen meekrijg!

Gangsterdwerg 10-12-2010 @ 11:48:28

@ sankara.
nee als ik die leeftijd had zou ik dat natuurlijk niet zeggen maar als 22 jarige hoef ik geen 16 jarige ventjes op een feest te zien.

Khadber 10-12-2010 @ 12:23:56

@Gangsterdwerg: Wat maakt dat uit? Als ze niet storend zijn is er toch niets aan de hand? Ik zou me in ieder geval niet te druk maken om dat soort mensen.

sankara 10-12-2010 @ 12:36:28

@ gangsterdwerg:
is tog oppervlakkig mensen bevooroordelen op hun leeftijd, zie vaak op feestjes mensen irritant doen, en dat zijn meestal niet de jongsten