Rebirth Festival presenteert: Alpha² – Rebirth (Official Anthem 2012)

Het wachten van alle Rebirth Festival volgers is beloond, hier is ie dan: de HQ preview van het nieuwe Rebirth anthem. Gemaakt door de heren van de Alpha².

YouTube Preview Image

04-04-2012: Release Alpha² – Rebirth (Official Anthem 2012)
Je kunt woensdag 4 april alvast aanstippen in je agenda om een exemplaar van het Rebirth anthem in huis te halen. Het anthem zal een week exclusief verkrijgbaar zijn via www.hardstyle.com.

Rebirth Festival: You know where your summer begins!

rebirth-festival.nl
twitter.com/rebirthfestival
facebook.com/rebirthfestival
youtube.com/rebirthfestival

alphatwins.nl
twitter.com/alphatwins
facebook.com/official.alpha2

hardstyle.com
twitter.com/hardstylecom
facebook.com/hardstylecom
youtube.com/hardstylecom



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 19-03-2012 om 12:12 door Jor-D | Translate:

Reacties (13)

Plaats reactie
Nout 21-03-2012 @ 21:30:31

leuk nummertje! Die intro blijft in me kop hangen! :p

dennis 21-03-2012 @ 22:21:16

Hij is heerlijk. Geeft goed het festival gevoel neer!

In 2 jaar tijd. 2 van zulke anthems neerzetten respect hoor!

ttthijss 21-03-2012 @ 23:05:12

Ik vind de Anthem ook echt supervet!!!! klinkt stukken beter dan die van defqon wat ik tot nu toe heb gehoord! :p

Oxygene 22-03-2012 @ 11:14:34

Ik vind m ook wel vet! Al blijft ie me dus écht wel herinneren aan Atrocious. :p

badciepo 22-03-2012 @ 13:29:42

Het ligt prima in het oor en daar zal ik niet over klagen. Maar vind het helaas wel ontzettend lijken op de mainstream hardstyle van tegenwoordig (alsof ze allemaal hetzelfde pakketje geluidjes gebruiken).
Anthem vorig jaar onderscheidde zich in creativiteit, een andere sound, een andere beat dan gewend :) Dit anthem is helaas een beetje meer van hetzelfde…jammer, had er meer van verwacht!

Izbut 22-03-2012 @ 16:24:52

Intro is wel geniaal idd, melodie heeft wel wat weg van Atrocious…

Vind m wel geslaagd:)

Skyscraper 22-03-2012 @ 17:02:18

awesomeeeeee

Stokbrood 22-03-2012 @ 21:07:16

Hoeveel betalen ze om met dit bericht op de voorpagina te staan? :p

Badaap 22-03-2012 @ 23:58:32

Is het anthem er eindelijk,kan ik niet na rebirth balen.. :cry:

Spablauw 23-03-2012 @ 16:47:47

Wildstylez gemaakt hoor ik zo?

hsgroningen 23-03-2012 @ 18:24:27

@ Spablauw
Hou nou maar op. We weten het nu al.
Ot: Lekker anthem dit zeg! (l)

Rick-hardstyle 25-03-2012 @ 20:49:36

Hij heeft niet iets weg van Atrocious, hij is gewoon bijna hetzelfde.
Desalniettemin, heerlijk plaatje :)

Intervention 29-03-2012 @ 12:12:28

vind hem nu vetter dan eerst en ook beter als die van vorig jaar :)
leuk anthem en opbouw naar melo is lekker zomers

Reageren