Rebirth Festival presenteert: Alphaverb LIVE

Tijdens Rebirth Festival 2012 zal Alphaverb voor het eerst optreden met een solo live-act. Alphaverb kan al jaren rekenen op een grote schare fans die houden van zijn eigenzinnige, energieke stijl. In 2010 maakte ook de rest van hard dance minnend Nederland kennis met zijn stijl via het album Substream.

Inmiddels heeft Alphaverb, die altijd zijn eigen ding is blijven doen, haast alle grote podia mogen betreden. Samen met zijn vriend Intractable One maakte hij ook furore met een unieke live-act welke bekend werd onder Bazz Implant en later werd voortgezet als AVIO. De AVIO live act gaat vaak de wat hardere kant op en voor Rebirth Festival wilden wij graag een euforisch geluid. We zijn blij dat Alphaverb zijn eerste solo live-act op Rebirth Festival gaat doen en hopen dat hij met zijn unieke en energieke stijl de tent zal onderdompelen in zomerse festival sferen.
In onderstaand filmpje alvast een korte introductie door de Alpha-man himself!

YouTube Preview Image

Rebirth Festival: You know where your summer begins!

alphaverb.nl
twitter.com/AlphaverbNL
facebook.com/alphaverb
hardstyle.com/alphaverb

rebirth-festival.nl
twitter.com/rebirthfestival
facebook.com/rebirthfestival



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 01-03-2012 om 19:30 door Jor-D | Translate:

Reacties (14)

Plaats reactie
wesjan 07-03-2012 @ 19:38:53

Dat stijltje van m bevalt me wel :)
Gaat n dikke set worden :cool:

Rampestamper 07-03-2012 @ 19:41:24

Tracks klinken leuk! Als het maar niet te euforisch wordt, ik vond Daniel juist een mooi bruggetje voor euforisch naar wat harder..

Squid 07-03-2012 @ 20:30:08

verwacht erg veel van dit setje!

J.orisss 07-03-2012 @ 21:07:01

verwacht er geen fuck van en dat zal t ook niet worden
alles behalve een sound die mij pakt

Snor 07-03-2012 @ 22:45:42

Ben niet bij het feest maar god wat zou ik dit setje graag na afloop online zien!
Maar laten we realistisch blijven, dat zal wel niet gebeuren :(

Raefix 08-03-2012 @ 08:52:34

kaartjes verkocht maar wat jammer datk deze held nu niet zie. hopelijk snel weer op een ander feestje =)

HardASS 08-03-2012 @ 11:16:44

word lekker dagje zagen , eerst Rebirth en dan naar de Vorstin Hardstyle Scene

ttthijss 08-03-2012 @ 15:18:26

hmmmm, ik laat me verassen!

thehardstyleholland 08-03-2012 @ 19:00:39

Klinkt nou al gruwelijk!! maja jammer ben er niet bij! :cry:

badciepo 08-03-2012 @ 21:01:08

Hoppa! Vet filmpje :) Dat doen jullie al sws goed, die filmpjes in elkaar flansen :D aftermovie van vorig jaar was ook al zo vet!
Ik heb er zin in :D Hier gaan we weer eens een mooi feestje van maken!

Hard Society 09-03-2012 @ 12:15:33

Leuk gedaan dit, Alphaverb, vette style! :) Wat is de naam van dat keyboard?
:D

Squid 11-03-2012 @ 20:20:21

Virus TI keyboard versie

HardASS 12-03-2012 @ 13:35:30

rare flyer

Maximum 17-03-2012 @ 13:26:50

Dat stukje @1:40 (l)

Reageren