Reset (26 maart): De timetable

Het is nog twee nachtjes slapen voordat de rauwe hardtsylebeats van Reset weer de North Sea Venue in Zaandam zullen domineren. Verdeeld over twee area’s kan iedere hardstyleliefhebber weer zijn hart ophalen en compleet los op de geluiden van de helden van nu en de toekomst. Art of Dance maakt nu de timetable bekend:

Main
23:00-00:30 Twilight Forces
00:30-01:30 Bioweapon
01:30-02:00 Brennan Heart LIVE
02:00-03:00 Noisecontrollers
03:00-04:00 Chain Reaction
04:00-05:00 The Prophet
05:00-06:00 Zatox vs The R3bels
Hosted by MC Tha Watcher

Future Reset room
00:00-01:00 Demian
01:00-02:00 Vantage Point
02:00-03:00 Lanoz
03:00-04:00 Devon K.
04:00-05:00 The DizZorder
Hosted by MC Shizzler

Zomertijd
Zoals je hebt kunnen zien gaat de zomertijd in de North Sea Venue pas na het feest in en duurt het event even lang als altijd: zeven uur! Hou er wel rekening mee dat, als je naar buiten rolt op zondagochtend, het een uurtje later is.

Tickets
Tickets voor Reset zijn hier verkrijgbaar, op www.artofdance.nl en bij alle Primera winkels in het hele land. Er zal ook een beperkt aantal tickets aan de deur worden verkocht, maar deze zijn ruim een tientje duurder. Wees dus slim, en haal een ticket in de voorverkoop.

Voor alle overige informatie check je de vernieuwde Art of Dance website.

Let’s get ready to Reset!



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 24-03-2011 om 22:56 door Khadber | Translate:

Reacties (12)

Plaats reactie
Envious 24-03-2011 @ 22:57:38

waarom moet bioweapon altijd zo vroeg? :(

Grazer 24-03-2011 @ 23:00:15

aanwezig!!!! :D :D Zatox vs The R3bels wat word dat lekker zeg :D
En het setje van Chain Reaction word ook knallen!!! :D

Hebben er zin in!!! :D :D

sjuul 24-03-2011 @ 23:55:04

Bioweapon hadden ze beter met the prophet kunnen ruilen. maar ben er toch niet bij dus kan er niet over inzitten

Pommer 25-03-2011 @ 00:02:58

the prophet om 4 uur >.< ben je mooi klaar mee

wel dikke afsluiter, the r3bels _O_

partypaus 25-03-2011 @ 08:43:23

waarom Bioweapon zo vroeg draait?
Omdat The Prophet een grotere naam heeft…
Net als Twilight Forces..die kunnen ook beuken! maja kleine naam he!
The Prophet draait bovendien eerder op de avond nog in Rodenburg bij Ear Protection.

Intervention 25-03-2011 @ 09:26:19

ik ben sws bij DiZzorder als The Prophet draait :p

HarderTonez 25-03-2011 @ 11:37:44

@Partypaus nou dat scheeld ook niet veel hoor ik heb toch liever bioweapon dan de prophet
en daar zijn er wel een paar meer die het met mij eens zijn haha niet dat de prophet slecht draait maarja.
smaak verschil moet erzijn ;)

Jvosje 25-03-2011 @ 13:22:26

Het is in ieder geval beter dan de vorige keer toen Headhunterz en Wildstylez afsloten na Thera…..
Dat was echt drama zeg

FRArnold 25-03-2011 @ 14:36:57

Word gezellig morgen met de groep!!!

VANTAGE POINT & DIZZORDER!!
NC en lekker afsluiten met Zatox & The R3bels!!

technoboyYNWA27 25-03-2011 @ 16:43:28

Heb er zin in :)

derniels 25-03-2011 @ 17:17:25

@pommer: Ik weet niet maar wat is er in godsnaam mis met the prophet om 4uur. Hij zet meestal een geniale set neer en kan afsluiten als geen ander… Hij weet zich altijd prima aan te passen aan de tijd wanneer die moet draaien, zatox daarentegen…