Line-up Reset – 14 maart 2009

Het jaar 2009 is begonnen en Art Of Dance heeft voor ons weer een editie van Reset neergezet. Op 14 Maart is het weer zover. Dit is de Line-up die daar voor ons de grote avond gaat maken:

Main:
Tatanka Vs. Zatox
Headhunterz
D-Block & S-Te-Fan
Noisecontrollers LIVE
The Pitcher
Kold Konexion
Crypsis
MC: Linez

Hard-Techno:
Sven Wittekind
Oliver Kuchera LIVE
D-Rich
Elliot Devani

Future Reset Room:
Hier zal, net als vorige keer, een contest voor worden uitgeschreven. Heb jij een nette mix gemaakt en wil jij op Reset staan? Stuur je mix voor 1 maart naar Art of Dance, postbus 2226 1500 GE te Zaandam t.a.v. Future Reset Contest. Uit de inzendingen zullen de 6 beste worden gekozen.

Kaartverkoop
Tickets kosten €22,50 (VIP: €32.50) en zijn te koop bij Primera, Free Record Shop & Ticketonline.nl. De minimumleeftijd voor dit feest is 18 jaar! Houd hier dus rekening mee! Voormeer informatie en updates kun je natuurlijk ook kijken op www.artofdance.nl!

Reset 24-03-2009



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 27-01-2009 om 15:38 door Khadber | Translate:

Reacties (19)

Plaats reactie
Leon 27-01-2009 @ 15:43:30

lekker!

Khadber 27-01-2009 @ 15:52:42

Mooie, afwisselende Line-up! Goed gedaan!

Jor-D 27-01-2009 @ 16:02:37

Vind het er wel leuk uitzien :D en is niet te ver :) hmmm……

Ravenwood 27-01-2009 @ 16:47:03

ook 18+?

Khadber 27-01-2009 @ 16:48:47

Ja. Zal het er even bijzetten.

Ronzz 27-01-2009 @ 17:19:58

Crypsis :D

HardStyler 27-01-2009 @ 17:29:47

Nog ni genoeg italiaans gehad ? :p
Zatox – Tatanka
Achja, is zooo nice :p
Laat zo’n line up ook is een België toe :p

Jens 27-01-2009 @ 18:31:17

Mooie Line Up, zeker Tat & Zat .

Nout 27-01-2009 @ 18:57:46

ziet er lkkr uit, was het paar maanden gelede ook al niet Reset? of geve die paar keer per jaar een feest met zo’n vette line up? :)

Sunboom 27-01-2009 @ 19:08:48

Vet dat ze toch altijd een wat minder standaard lineup hebben bij Reset. Wil er zeker nog eens heen gaan als ik 18 ben.

Samba 27-01-2009 @ 19:34:45

reset is 1x in de 2 maanden ofzo

mooi in de buurt zeker aanwezig

Headhunter(4)Ever 27-01-2009 @ 20:27:27

Sorry hoor, maar wat zien men in de Kold Konexion ;) ??

Dennis Aka Mash 27-01-2009 @ 20:39:22

Kold Konnexion zal wel veel Minus is more draaien en dat is zeker geen verkeerd spul!

Ravenwood 27-01-2009 @ 20:59:59

is er dan geen enkele hardstyle feest met een goeie line up die 16+ is ipv 18 :S man ik wil ook eens naar een groot feest. en wil geen 50 euro ofzo riskeren, want stel je word afgewezen :S

bartjeb 27-01-2009 @ 22:17:13

ja is kut. gewoon proberen als je een echte partylover ben;)

ZMOK 28-01-2009 @ 12:52:59

Gewoon proberen?! Zou ik dus niet doen! helemaal niet bij Art of Dance die zijn echt streng op leeftijd… Ben al paar keer naar Hemkade geweest, altijd en iedereen ID. Maar dta is mijn ervaring ;)

Donovanray 28-01-2009 @ 17:15:05

Afgelopen 3 keer aanwezig geweest dus deze keer ook :D

Tatanka Vs. Zatox VET
Headhunterz Blijft VET
D-Block & S-Te-Fan VET
Noisecontrollers LIVE VET
The Pitcher Ben ik er toch nog niet
Kold Konexion Saai. maar word langzaam beter
Crypsis Ken ik niet :P dus die zal wel beginnen :p ben ik er dus niet :D

Donovanray 28-01-2009 @ 17:17:02

Kan niet editten :P maar wou nog zeggen dat het om het half jaar er een R.E.S.E.T. is… dus begin van het jaar en einde van het jaar.

malle 02-02-2009 @ 13:00:46

Ik ben 16 en ben al 2x bij reset geweest, dus moeilijk doen ze niet met leeftijd controleren.
Vet feest ben er zeker weer bij deze keer :)

Reageren