Reverze 2010 – Revelations: De Line-up

Zaterdag 20 februari 2010, een datum die bij vele duizenden diehard fans van de hardere stijlen, al geruime tijd in het vet gemarkeerd staat in de agenda.

Vol spanning wordt er uitgekeken naar de komende, reeds vijfde editie van dit hoogtechnologische spektakelevent, waarmee Bass Events vijf jaar geleden een ware muzikale aardverschuiving veroorzaakte in België, en in een klap tienduizenden jongeren verslaafd maakte aan de hardere beats.

Jaar na jaar verkocht Reverze ver vooraf uit, en zakten 15.000 dol-enthousiaste fans af naar hun heilige tempel…het Sportpaleis Antwerpen. De steeds groeiende verwachtingen van de bezoekers, werden keer op keer overtroffen, tot op het punt, na de afgelopen editie van 2009, waarop men zou denken: ‘straffer dan dit kan echt niet meer!’

Of toch…?

Het brainstormen en uitwerken van Reverze 2010 is praktisch meteen na de vorige editie al gestart, en Bass Events is ervan overtuigd, dat het nieuwe thema, ‘Revelations’, op heel wat vlakken een revelatie en openbaring zal zijn, dus simpel gesteld: je zal er moeten bij zijn om het te ondervinden!

Een eerste ‘revelation’, waar velen zoals ieder jaar vol spanning naar uitkijken, is dé line-up. En daar komt al meteen een leuke verrassing bij….

Inderdaad, je ziet het goed! Ondanks eerdere berichtgevingen zal de Lotto Arena ook in 2010 gebruikt worden onder dezelfde formule als vorig jaar: only for VIP’s. Mensen met een VIP-ticket zullen via de Lotto Arena binnengaan en krijgen, bovenop de reeds aangekondigde voordelen, nog eens een eigen volwaardige area met heel wat muzikale ‘revelations’ van het afgelopen jaar.

Voor de mensen die al een normaal (regular) ticket gekocht hebben (van 37,5€): geen paniek! Je kan tot en met 30 november speciale VIP Upgrade Tickets bestellen via de ticketlink op de Bass Events website. Je betaalt dan gewoon de opleg van 12,5€ naar een VIP-ticket en kan op die manier in combinatie met je normale ticket als VIP naar Reverze. Het aantal upgrades is uiteraard beperkt in functie van het aantal beschikbare VIP-tickets. Deze waren enkele dagen terug al zo goed als uitverkocht, dus ook de extra beschikbare VIP-tickets die er nu bijkomen, zullen héél snel uitverkocht zijn.

De volgende ‘revelation’ zal de lancering van de nieuwe Reverze website zijn, maar daarop is het nog even wachten…

Tickets vliegen al een kleine maand over de toonbanken en de bekendmaking van de line-up zorgt ieder jaar voor een ware stormloop. Haal je kaarten dus op tijd!

Voorlopig kan je alle voornaamste info al terug vinden op: www.reverze.be & www.bassevents.eu

Line-up:

SPORTPALEIS
Showtek
Zany
Noize Suppressor
D-Block & S-te-Fan
Coone VS Deepack
Brennan Heart LIVE
Psyko Punkz LIVE
Tommyknocker LIVE
Endymion LIVE
Ruthless
Demoniak LIVE
Fenix
Dr Rude
Mark with a K
Q-IC
Jones
Sjoekoe

LOTTO ARENA
Partyraiser
D
Avio LIVE
Ran-D
Crypsis
Josh & Wesz
B-Front
A-Lusion LIVE
Dark-E
Transfarmers LIVE
PlayBoyz
Nicolas Clays
Davoodi LIVE
Bestien
Dr Phunk
Hosted by MC Chucky



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 01-11-2009 om 09:51 door Khadber | Translate:

Reacties (33)

Plaats reactie
Khadber 01-11-2009 @ 10:07:52

A-Lusion LIVE.. VET!

hardstyleboy 01-11-2009 @ 10:10:20

line up is echt mooi ! :)

Kaptain 01-11-2009 @ 10:57:37

Jammer dat AVIO, A-Lusion en B-Front bij de VIP staan :(

Jesper-HardBeatz 01-11-2009 @ 12:04:30

Sportpaleis is VIP?
en ik dacht Psyko Punkz LIVE ook te zien @ Partyflock?

eMule 01-11-2009 @ 12:08:28

Mocht ik in België wonen zou ik zeker een upgrade naar VIP kopen, al is het enkel om AVIO (l)

Khadber 01-11-2009 @ 12:14:06

@ Jesper.. Lezen.

NoiseHunterZ 01-11-2009 @ 12:26:08

straffer dan dit kan echt niet meer!

Bas de Vogel 01-11-2009 @ 12:57:51

eensch met mule <3

Noisecontrollerz 01-11-2009 @ 13:11:46

@Jesper-HardBeatz
Psyko Punkz live komt inderdaad ook

Absolutsen 01-11-2009 @ 16:19:51

Godver.. deze line-up is echt om te smullen.. Psyko Punkz (LIVE).. Crypsis.. Avio.. :D

lorennzkee 01-11-2009 @ 20:02:24

Wat een heerlijke line up!
AVIO B-Front (l)

Dustydus 02-11-2009 @ 00:45:40

Rede 1 waarom ik niet ga ( moeten ze maar niet klote met wel of geen vip)

dat is geen vip meer maar regular betaal je 37 euro voor een half feest.

SndR 02-11-2009 @ 14:12:45

Relevations of Revelations? (titel)

Khadber 02-11-2009 @ 14:42:26

Scherp.. ;)

Aangepast.

Wesley 02-11-2009 @ 16:56:16

Ik vind dat dus echt schijt dat die lotto arena alleen voor VIP’s is :(
1… er staan daar hele vette namen bij en 2… het geluid is daar beter!

Jammer vind ik het.

LNDRTJN 02-11-2009 @ 17:07:43

Wat een lijst aan namen.. hoe gaan ze dat ooit in pakweg 12 uur feest passen?
Op de line up van het sportpaleis staan alleen al 17 djs..
Ben benieuwd!

Khadber 02-11-2009 @ 17:08:25

Op Bassleader & Reverze zijn de meeste setjes 30 of 45 minuten..

LNDRTJN 02-11-2009 @ 17:15:10

Dat verklaart al een hoop, thnx

Noisecontrollerz 03-11-2009 @ 11:07:13

Of ze worden gecombineerd, vooral tek-dj’s worden in België veel samen gezet.
Wat ik overigens niet erg vind want naar mijn mening iets teveel tek.

Youri\\9.3 22-11-2009 @ 21:47:40

Het jammere is je hoort de laatste tijd wat midner van headhunterz,
vind het jammer dat hij er dit jaar niet bijs is!

Apoe 28-11-2009 @ 15:03:46

Kan je met een gewoon ticketje in de 2 zalen, of alleen in t sportpaleis zelf?

Hoeksemad 28-11-2009 @ 15:45:58

Gewoon ticket = 1 zaal
Vip geeft toegang tot beide zalen.

glenne 09-12-2009 @ 19:15:05

@khadber:
wat lul jij nou? 30 a 45 minuten :/
Live sets zijn tussen de 30 & 45 minuten, de gewone sets zijn 1u tot langer.

jens 09-01-2010 @ 19:48:41

het meeste volk gaat wss in het sportpaleis zitten
maar ik wil sowieso tranfarmers ook zien en er zijn nog ander goeie name
in de lotto arena dat ik wil zien daarom dak ik al VIP ga :D
maar hopelijk komen de tranfarmers niet gelijk met coone,d-block&s-t-fan
of een van de andere dj’s dat ik wil zien…

maar het wordt sowieso een VET FEEEEEEESJE!!!

nielstil 15-01-2010 @ 18:25:16

zolang ze de hardcore act in het sportpaleis maar niet allemaal binnen anderhalf uur proppen. Die kans zit er wel in aangezien endymion en tommyknocker beide live spelen :cry: De line-up is wel mooi voor de rest ^^ enkel jammer dat er waarschijnlijk wel weer 3-4 uur tekstyle gedraaid zal worden… (ben ik niet zo een fan van)

én hopen dat er deze keer wat minder gevochten word!! Daar staat bassevents/dirty workz wel bekend om… de security gaat ze even uit elkaar halen en 10 minuten later is het weer zo ver :( verpest het vaak voor vele anderen op een feest als reverze

Rooterke 21-01-2010 @ 00:06:24

Ran-D wilk echt wel is zien, zoveel over heb gehoord :)

Keesje 21-01-2010 @ 09:40:09

@ Rooterke:
Wil je hem zien ja? Echt een lekkere vent is dat hoor!!

The Legacy 23-01-2010 @ 14:58:19

Ik snap niet wat het verschil is tussen een live-act en de rest :s
Wel bomme line-up ^^
Maar, word er geen timetable vrijgegeven eig.?

PDB1987 23-01-2010 @ 15:40:57