Riverdance Festival 2009: De eerste info

Op 20 juni heet de bemanning van Riverdance je van harte welkom op het Riverdance cruiseschip. De Riverdance cruise verzorgt een exclusieve trip naar de steden Rome, Venice, Paris en heeft als eindbestemming London! Iedere stad biedt haar eigen cultuur en sfeer, die op alle fronten zullen worden doorgevoerd in decor en entertainment op de stages.

Klik hier voor de site en de trailer!

Hieronder een beschijving van deze exclusieve cruise:
Rome
Het cruiseschip ligt aangemeerd in de prachtige Italiaanse hoofdstad Rome. In deze wereldberoemde stad zal het schip zijn ankers binnenhalen en beginnen aan een onvergetelijke tocht! De stad Rome wordt in een prachtig Romeins decor vertegenwoordigd door de meesters uit de Italiaanse hardcore scene.

Venice
Venetië, is voornamelijk bekend door haar wegen van water en zeer rijke historie. Deze Italiaanse stad aan de noordwestoever van de Adriatische zee zal haar gondels hevig doen schommelen op de diepe bassen van Hardstyle minded Nederland.

Paris
Parijs, ook wel la cité de l’ámour, zal bestaan uit decor van de grootste eye-catchers uit Parijs.
De ‘Paris’ area brengt de lekkerste house vertegenwoordigt door de ‘crème de la crème’ van de housescene.

London
De cruise eindigt in de Engelse metropole London. Londen zal de Mainstage van Riverdance 2009 vormen. Vanuit de Big Ben staan hier internationale en nationale dj’s en acts geprogrammeerd .

Mocht je deze cruise voor de zomer van 2009 nog niet geboekt hebben, dan kun je nu nog tot 1 april gebruikmaken van de vroegboekactie. Voor slechts 19,50 euro ben je dan verzekerd van deelname! Na 1 April betaal je 30 euro.

Voor de line-up dien je nog even geduld te hebben. Op woensdag 1 april zal deze bekend gemaakt worden…



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 17-03-2009 om 15:55 door Khadber | Translate:

Reacties (21)

Plaats reactie
Khadber 17-03-2009 @ 16:12:25

Het is 2 dagen zonnig, en meteen gaat de marketingmachine voluit! :)

Ook dit ziet er weer goed uit.

Ravenwood 17-03-2009 @ 16:21:59

dat is best wel heel gaaf, zo’n rondreis

Josh-T 17-03-2009 @ 16:45:16

heeft niet erg veel met hardstyle te maken

Khadber 17-03-2009 @ 16:54:51

Er is gewoon een Hardstyle Area.. Dus ik vind het eerlijk gezegd er toch best wel mee te maken hebben.

Saimen 17-03-2009 @ 17:12:45

Inderdaad!
Ben ook wel benieuwd naar deze line up, lijkt me leuk!

Dennis Aka Mash 17-03-2009 @ 17:23:57

we worden overspoeld met outdoor party’s! Haha

or0d 17-03-2009 @ 17:35:14

Dus wacht ff hoor :s 30 euro voor de hele cruise ??? Hoelang duurt het dan ?

Jens 17-03-2009 @ 17:59:08

Zo weinig voor een cruise ?
Daar moet toch iets achter zitten ? :s

Khadber 17-03-2009 @ 18:05:03

Hahah!
Het thema is cruise lieve mensen :) . Het feest heet RIVERdance.. Dus er gaat een cruiseschip over de river en het water die je langs verschillende steden (area’s) brengt.. Snap-ez-vous?

Lyst 17-03-2009 @ 18:25:48

oh ik had gehoopt op een hardstylefeest op zo’n groot cruiseship :D

a-troxx 17-03-2009 @ 18:28:50

Whieh!!! Ik heb meegewerkt aan de audio bij dit promo filmpje!!! :D

HardStyler 17-03-2009 @ 18:33:55

Mischien staan er in ‘London’ ook Hardstyle DJ’s e

”Vanuit de Big Ben staan hier internationale en nationale dj’s en acts geprogrammeerd ”

Ravenwood 17-03-2009 @ 20:00:33

lol ik dacht ook dat een rondreis was :D wel een goed idee btw :D

ik voel een hardtraxx feestje

Teknizion 17-03-2009 @ 21:27:49

dikke vette lol @ mensen die dachten dat het een echte cruise was! haha :P

InQontrol09 17-03-2009 @ 22:19:29

a-troxx, vet gedaan haha! dan weet je vast ook wel hoe dat nummer heet? :) die klinkt wel goed!

Error 18-03-2009 @ 12:51:42

Sorry jongens Riverdance is bijna om de hoek bij mij en ben er al een aantal keer geweest. De hoofdlijn van het feest is House/Techno. Het zijn gewoon grote tenten a la DefQon (mag je het eigenlijk niet mee vergelijken) en 2 kleine tenten zijn voor de hardstyle en hardcore. Verwacht geen Hardstyle op de Mainstage maar meer Erick E, Roog en Laidback Luke (ook erg lekker trouwens voor de verandering:D)

Mil�n 18-03-2009 @ 23:00:03

OMG, wie echt denkt dat dit een cruise is: Doe eens niet zo denken

Mol 19-03-2009 @ 00:10:57

Milan doe eens niet zo geenstijlpraat jatten!! :D

Colet 01-04-2009 @ 16:35:50

hoe oud moet je zijn voor dit feestje?

Eterveeremeby 20-06-2009 @ 23:51:13

best! blog.
hot article Fickefotze

peace