Scantraxx Invites in Club Rodenburg

Club Rodenburg Beesd, bij velen ook bekend als Discotheek de Rodenburg heeft jaren lang elke zaterdag op volle toeren gedraaid met de lekkerste Hardstyle / Hardcore. Naast de vele succesvolle concepten die de Rodenburg in haar agenda heeft staan, gaan ze vanaf april weer elke maand een avond helemaal in het thema Hardstyle neerzetten voor jullie!

Om dit extra groot te vieren heeft Club Rodenburg samen met het bekendste Hardstyle label Scantraxx Recordz een vette avond georganiseerd op 1 mei a.s.!

Dus voordat het festival seizoen losbarst heeft Club Rodenburg nog iets speciaals voor jou in petto. Op zaterdag 1 mei 2010 lanceert Club Rodenburg een exclusief concept; Scantraxx invites. Voor deze avond heeft Club Rodenburg gekozen voor een concept in samenwerking met het bekendste Hardstyle label namelijk: Scantraxx Recordz. Het label wat kortgeleden is uitgeroepen tot het beste Hard Dance label van 2010. De samenwerking met Scantraxx Recordz was daarom een logische keuze. Scantraxx staat voor kwaliteit en daar kan jij van mee profiteren.

Bij Scantraxx Recordz was er geen moment van twijfel; een Hardstyle / Hardcore evenement in een club met het beste geluid van Europa. Waar de Rodenburg al jaren om bekend staat, haar vreselijk goede geluid! Dat word natuurlijk gegarandeerd beuken! Wie al eens in de Rodenburg geweest is, weet waar we over praten. Het geluid, de lokatie, de line-up, de crew, het is allemaal in staat om jou een perfecte avond te bezorgen.

Tijdens deze avond zullen de artiesten er alles aan doen om Club Rodenburg te laten beven op haar fundering. Er zal niets aan het toeval worden overgelaten! Op 1 mei is Club Rodenburg de plek om lekker uit je bol te gaan. De line-up is een unieke samensmelting tussen Hardstyle en Hardcore. Er is gekozen voor een perfecte opbouw van Hardstyle naar de vetste Hardcore.

De line up bestaat uit de volgende artiesten:
Gostosa,
Frontliner,
The Prophet,
Neophyte,
Evil Activities,
Met als knotsgekke host; MC Da Syndrome

Kaarten & info:
De deuren zijn geopend van 22.30 tot 05.00. Kaarten kunnen worden gekocht aan de deur voor € 15,00.
Voor meer informatie over Club Rodenburg surf je naar http://www.derodenburg.nl.

Kijk hier voor meer informatie:
www.scantraxx.com , www.youtube.com/scantraxxrecordz & www.derodenburg.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 29-03-2010 om 18:46 door Khadber | Translate:

Reacties (22)

Plaats reactie
Kepro 29-03-2010 @ 18:55:05

Gostosa????? -.-

Dakpan 29-03-2010 @ 18:55:18

YESS GOSTOSA. Instant-go! (l)

De boaa 29-03-2010 @ 19:09:09

hahaha.. leeft die ook nog.

verder leuke line-up :D

maare, waar the foe ligt dat rodenburg haha(A)

M-bition 29-03-2010 @ 19:27:08

WTF!!! Gostosa!? die moet verbannen worden man! Heb haar op qountdown gezien en mijn god ze kan niet eens beatmatchen!!
Ik vind haar persoonlijk een schande voor scantraxx.. Cold rocking (gostosa remix)??? kom op zeg iedereen hoort toch dat joram die heeft geproduceert!
Jammer jammer jammer! Maar neophyte en EA en frontliner daarentegen wel weer lkkr :P Zo zegje gedaan :D

Mr. Monster 29-03-2010 @ 19:32:12

Gostosa >.< , voor de rest wel vette line-up

G1LL 29-03-2010 @ 19:33:42

Misschien heeft ze leren mixen in de tussentijd :p

Khadber 29-03-2010 @ 19:33:43

Tja, Zal wel een warmupje zijn voor Defqon ofzo, waar ze weer samen met iemand mag optreden gok ik zo.

Tel 29-03-2010 @ 19:46:15

dit keer wildstylez presenting gostosa

M-bition 29-03-2010 @ 19:51:48

whahaha ik hoop voor scantraxx dat ze snel afstand doen van zo’n iemand! Bij Qountdown werd ze ook nog ff gewoon weggestuurd door Dov :D ze mocht het toen voor de 2e keer proberen en verneuQte het nog erger dan de 1e keer :D toen mocht ze niet weerkomen :D Misschien heeft ze leren mixen maar dan had ze dat eerder moeten doen en niet 8er de decks moeten gaan staan.. er zijn er genoeg die het wel verdienen om daar te staan! Zo zegje weer gedaan :D

ElSalvaje 29-03-2010 @ 20:26:39

Gostosa is de grootste flop in de Hardstyle Genre man!

Bisde 29-03-2010 @ 20:31:34

@ beesd :D

tussen den bosch en utrecht in langs de A2. Woon er namelijk zelf en ging ook vaak na de rodenburg toe. 2jaar geleden (of iets meer misschien :p ) stonden nagoom/tony (dozer) er als residents. Ongelofelijk druk elke week en laatste tijd komt er eigenlijk niemand meer, behalve de HC events die druk bezocht worden. Jammer want het is een mooie tent met ijselijk goed geluid! Voor mij een vraag of ik ga, liever Fusion gehad :p

Dennis Aka Mash 29-03-2010 @ 21:42:41

whahaha ik hoop voor scantraxx dat ze snel afstand doen van zo’n iemand! Bij Qountdown werd ze ook nog ff gewoon weggestuurd door Dov :D ze mocht het toen voor de 2e keer proberen en verneuQte het nog erger dan de 1e keer :D toen mocht ze niet weerkomen :D Misschien heeft ze leren mixen maar dan had ze dat eerder moeten doen en niet 8er de decks moeten gaan staan.. er zijn er genoeg die het wel verdienen om daar te staan! Zo zegje weer gedaan

Klinkt nog best zielig voor der.. :P

Rik 29-03-2010 @ 22:22:48

Nou blijkbaar niet zielig genoeg want daar is ze weer ^^

Ach mij maakt ´t niet zo veel uit. Snap niet dat ze daar zélf nog wil staan xD

frankhardenberg 29-03-2010 @ 22:31:58

ik denk dat ze word gepusht om het te doen, alle labels hebbe een chicky dus moet Scantraxx er ook 1 hebben
laat nou net toevallig Willem 1 goeie hebben
nou wil je draaie schat? op heel groot feest met heel veel mensen
en toen had je:
Gostosa
misschien krijgt ze er lol in en oefent ze wel heel hard, zolang niemand weet hoe het nu precies zit moet je niet zeuren vind ik
en dat Wildstylez die 2e release producede en Headhunterz die 1e, wat maakt dat uit
The Pitcher & Dozer producen zelf ook niet hoor ;)

G1LL 29-03-2010 @ 22:47:51

Precies frank, kan het daar wel in vinden! Ben nog nooit in Rodenburg geweest, en als ik de kans had zou ik er graag bij willen zijn. Ik geef Gostosa nog een kans, misschien zit er nog wel wat in! We zien ‘t wel ;)

M-bition 30-03-2010 @ 14:56:15

@ Dennis

Het was enigzins ook echt zielig want je weet hoe een opgefokte zaal gaat reageren ;) Maargoed moet ze er maar niet gaan staan :-P

Maximize 30-03-2010 @ 17:39:32

Rodenburg ben ik 1 keer geweest, het was toen wel erg rustig. Ruff J zou in de 2e zaal draaien maar die hebben ze toen niet eens geopend. Mocht hij in de grote zaal draaien, ik was volgens mij de enige die daar he-le-maal los ging! :D
Denk niet dat dit hem wordt, zou er makkelijk kunnen komen, maar denk dat ik weinig geld heb na Zany en InQontrol :(

BrunetJuh 30-03-2010 @ 18:55:27

Jaa weer een leuk feestje in de buurt!! :)

sjoerd.o 30-03-2010 @ 21:18:17

Leuk als je er in de buurt woont en scantraxx fan bent. Maar voor mij zeker een no-go.

HardstyleLover90 31-03-2010 @ 00:05:57

Gostosa voor de looks; als ze het daar alleen voor doen is het inderdaad triest, en daar lijkt het wel op!

tomb 01-04-2010 @ 14:20:42

Ziet er leuk uit alleen te ver weg. En alleen Frontliner gaat een degelijke set neerzetten daar denk ik.. hardcore wel leuk.

Bisde 15-04-2010 @ 21:42:06

Gostosa is uit de line-up, daarvoor komen de krusaders zag ik net..