Scantraxx lanceert digitale downloadsite

Het is eindelijk zover! Hardstyle.com staat online, de nieuwe digitale downloadsite waar nu ook Scantraxx releases te koop zijn.

Op Hardstyle.com kun je legaal al je behoeften aan merchandising, tracks en nog meer kopen! Alle Scantraxx tracks zijn hier digitaal te koop in verschillende kwaliteiten:

  • 192 Kbps €1,29
  • 320 Kbps €1,69
  • WAV bestanden €2,29

Niet alleen Scantraxx is daar te koop, maar ook vele andere labels zijn daar vertegenwoordigd, dus je kunt je gang gaan!
Verder kan men ook bundels aanschaffen vanaf €25,00. Deze geven je meteen credits, zoals Dance-Tunes dat nu doet.

Naast Hardstyle zijn ook Hardcore, Techno, Minimal, Schranz, Trance en Hardtrance te koop op www.hardstyle.com. Ook de Scantraxx merchandising is hier te vinden.

Afrekenen kan heel simpel met iDEAL, Paypal en creditcards, dus ook mensen met internetbankieren kunnen heel gemakkelijk hun favoriete spullen bestellen.

Aarzel dus niet en neem een kijkje op Hardstyle.com!

hardstyle_com_logo-groot



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 02-07-2009 om 11:53 door freddyadu8 | Translate:

Reacties (35)

Plaats reactie
Khadber 02-07-2009 @ 11:58:17

EINDELIJK! :D

Scantraxx WEBjes! Legaal de Scantraxx-Tracks draaien.. Echt super!

Jor-D 02-07-2009 @ 12:03:13

Yay! Ook .wav bestanden :D

Ravenwood 02-07-2009 @ 12:04:10

damn wat heeft dat lang geduurd zeg!

Mol 02-07-2009 @ 12:04:32

Ziet er goed uit allemaal!

Timmer 02-07-2009 @ 12:07:38

je kunt echt op veel manieren zoeken!! Zal denk ik veel gebruikt worden ;)

Josh-T 02-07-2009 @ 12:12:30

YAY!

Jesper-HardBeatz 02-07-2009 @ 12:19:32

Reloaded Part 2
Blame it On the Music
Project 1

:D

Simizle 02-07-2009 @ 12:44:30

Nog wel een beta versie, maar ziet er gelikt uit!

Dj rudestylez 02-07-2009 @ 13:23:39

yes eindelijk ziet er ook goed uit :)

frankhardenberg 02-07-2009 @ 13:32:12

:cry: tering zeg die hele site is alweer overhoop ik kan niet eens een nummer kopen, ik wou Headhunterz – Reloaded Part 2 :cry:

Dennis Aka Mash 02-07-2009 @ 14:02:40

okee dan :)

dawasiknie 02-07-2009 @ 16:03:31

JAAA JAAA JAAA! :D

Jur 02-07-2009 @ 16:50:42

Newbievraag… waarom .wav?

Khadber 02-07-2009 @ 16:57:47

mp3 is gecomprimeerd, en daardoor verlies je kwaliteit.

Hoe meer kilobytes per seconde, hoe meer gedetailleerd je nummer, hoe beter de kwaliteit is. .wav is zeg maar de niet gecomporimeerde versie van een geluidsbestand en daardoor is er geen verlies in kwaliteit.

Alhoewel 320kbps ook heel erg goed klinkt, mits goed gemasterd uiteraard.

Jesper-HardBeatz 02-07-2009 @ 16:59:38

.wav is geluidsbestand, veel helderdererer enzo.
maarja ik heb nu net een 192 kbps. binnen en JESUS wat een kwaliteit O_O

Khadber 02-07-2009 @ 17:08:37

@ Jesper-HardBeatz,

Je bedoelt zeker dat de mastering er goed gedaan is (helder opgenomen dus). Dat is over het algemeen wel zo bij grote labels. Ik heb zelf het verschil duidelijk gehoord bij Tuuduu. Ik had de edited versie van Scantraxx Unreleased (heb zelf de CD) geript 320kbps. Tuuduu had ik gekocht via Dance-Tunes (192 kbps). Als je die met een goede koptelefoon of iets dergelijks beluistert merk je het verschil wel. Het geluid lijkt ietsjes “breder”, ik weet niet een goed woord om het te beschrijven. Je merkt in ieder geval wel verschil vind ik.

Op sich is 192 ook gewoon een prima kwaliteit hoor, helemaal niets mis mee! Maar ik ben best wel fan van goed, helder geluid en dan bied 320 kbps toch net iets meer.

Wav neemt me te veel ruimte in, omdat het niet gecomprimeerd is.

Jesper-HardBeatz 02-07-2009 @ 17:17:04

idd, maar het verschil tussen 320 en 192 merk je pas als je echt in een discotheek draait, niet als je gewoon via je Reloop koptelefoontje of je KRK speakers luisterd :) .
Idd, .WAV bestand van een FULL track zijn soms wel 60 MB.
ik hoop dat Push That Feeling binnenkort te krijgen is ^^

Khadber 02-07-2009 @ 17:22:33

*Hoopt mee..

Jur 02-07-2009 @ 17:34:14

Dank :)

taxi 02-07-2009 @ 19:06:04

Leuk hoor..

Alleen begin een beetje een hekel te krijgen aan Scantraxx. Zo laat komen ze pas met WEBs, gewoon omdat ze het kunnen maken omdat ze marktleider zin.

Deze gaat online, account van Stanley gaat ofline omdat ze niet willen dat ie er “promo’s” op zet.

Scantraxx :cry:

Oxbow 02-07-2009 @ 19:13:18

Heeerlijke kwaliteit die WEBs :) LDMF blijft ook zo’n lekker nummertje en vooral in 320kbs

Opperhoofd 02-07-2009 @ 19:26:08

Kunnen de amateur dj’s die vinyl-rips draaiden en daarbij zeiden dat ze met platen draaien ook ophouden met liegen. :)

Stokbrood 02-07-2009 @ 20:34:45

hoelang duurt het totdat die bundel aan je account word toegeschreven? ik wacht nu een half uur??? ik heb betaald met Ideal… ziet er wel strak uit maar mis toch een paar nummertjes :(

RoBinVdHaRdStYleR 02-07-2009 @ 21:53:38

leuke zet van scantraxx.

Stokbrood 02-07-2009 @ 22:02:25

heb ut al :)

Dj Skitzo 03-07-2009 @ 09:24:32

eindelijk iets waar je gwoon echt goed alles bij elkaar hebt :)
goeie zaak, en het kost ook bniet zo heel veel :D

freddyadu8 03-07-2009 @ 10:11:50

Transactiekosten zijn wel lekker hoog :cry:

Jur 03-07-2009 @ 15:04:23

@ Opperhoofd, jank meer

Dakpan 03-07-2009 @ 17:14:19

@ Jur, hij heeft wel gelijk ;)

Stokbrood 03-07-2009 @ 23:23:21

en nu zijn mijn credits weer weg?

(klopt het dat hardtraxx het vandaag heel kut doet? of is het mijn internet)

Mystic Dummy 04-07-2009 @ 01:14:08

Deze geven je meteen credits, zoals Dance-Tunes dat nu doet.

blijven die wel staan ?

ik had nog 114 credits op dance tunes site, waren ineens allemaal weg :cry:
vertrouwen was ook ineens weg :p

Khadber 04-07-2009 @ 12:21:21

Hmm.. Dat is wel gek dan Mystic Dummy en Stokbrood.. Ik heb ze gewoon altijd bij Dance-Tunes. Moet je denk ik gewoon een mailtje naar de service sturen..

@ Stokbrood:
Het kan zijn dat Hardtraxx gewoon minder doet, daarom stappen we ook over met hosts enzo.. Dat staat allemaal in een sticky in algemeen :) .

Opperhoofd 04-07-2009 @ 19:41:15

Via scantraxx.nl is de website nog steeds niet te bereiken. :p

Stokbrood 04-07-2009 @ 19:52:49

@khadber… is had het net gelezen! top en succes met de veranderingen ;)

Nu zijn me credits er wel weer… vaag

Maaj 13-07-2009 @ 20:35:12

op die site kun je geen T-shirts bestellen, najah het werkt niet je kunt ze niet betalen:s