Scantraxx presentz: D-Block & S-te-Fan – Rockin’ ur Mind

Na het grote succes van hun artiesten album ‘Music Made Addict’ komen D-Block & S-te-fan terug met een nieuwe cd. Een compilatie waarbij je lekker uit je dak kan gaan en wat een voorproefje is van de ideale Hardstyle avond.

‘Rockin’ Ur Mind’ is een mix cd waar tracks op staan van artiesten zoals Headhunterz, Noisecontrollers, Wildstylez en natuurlijk D-Block & S-te-Fan zelf. Een perfecte weerspiegeling van hun eigen visie op Hardstyle gebied; niks meer dan de beste kwaliteit Hardstyle! Verwacht een combi van exclusieve nog niet eerder uitgebrachte tracks, recente hits en tracks uit een onverwachte hoek. Een compilatie waar je dus niet omheen kan.

Beide heren staan al enige jaren hoog aan de top van de Hardstyle scene en vliegen de hele wereld over om hun sound ten gehore te brengen. Met optredens zoals op een Qlimax, Defqon.1, Reverze, In Qontrol, Bassleader en Planet Love zijn de heren inmiddels onmisbaar geworden in de ideale line up. Op elke willekeurige dansvloer hoor je de tracks van D-Block & S-te-Fan en deze staan garant voor kwaliteit.

Q-dance heeft de heren gevraagd om het unieke concept ‘X-qlusive’ te hosten in de Heineken Music Hall gepland op 22 Januari 2011, wat 6 weken voor aanvang lang en breed was uitverkocht. Daarnaast gaan de heren touren in diverse landen zoals Canada (NYE), Australië, Nederland, Wales, Ierland, Italië, Spanje en ga zo maar door. De agenda voor 2011 van D-Block & S-te-Fan is inmiddels gevuld met dikke optredens.

D-Block & S-te-Fan – Rockin’ ur Mind zal 24 januari in de winkel liggen! Verzeker je zelf van een kopie en bestel de cd dus op tijd.

Bestel hier

Tracklist:
01. D-Block & S-te-Fan – Rockin’ Ur Mind
02. Wildstylez – Back 2 Basics
03. D-Block & S-te-Fan ft. MC Villain – Evolutionz (2011 Refixx)
04. Waverider – Be As One
05. Tuneboy & Stephanie – Music Is
06. D-Block & S-te-Fan – Loopmachine
07. Headhunterz – From Within
08. Marcel woods – The Bottle (Showtek Rmx)
09. Isaac vs. D-Block & S-te-Fan – Speed Of Sound
10. Blutonium Boy – Make It Loud (Headhunterz Rmx)
11. Wildstylez & Noisecontrollers – A Different Story/Stardust (Mash Up)
12. TNT – Pulsation
13. Frontliner – I Saw It
14. D-Block & S-te-Fan – Underground Tacticz
15. Psyko punkz – Bassboom
16. Brennan Heart & Zany – Bang The Bass
17. D-Block & S-te-Fan – Music Made Addict (Headhunterz & Wildstylez Rmx)
18. Deepack & Luna – Party Animal
19. Zatox vs. D-Block & S-te-Fan – Madhouse

Meer informatie:
www.scantraxx.com
www.dbstf.com

www.youtube.com/scantraxxrecordz
www.youtube.com/dblockstefan

www.twitter.com/scantraxxnl
www.twitter.com/dbstf



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 04-01-2011 om 17:04 door Jor-D | Translate:

Reacties (28)

Plaats reactie
Ravenwood 04-01-2011 @ 17:06:41

zitten aardig wat leuke nummers tussen!

Wous1989 04-01-2011 @ 17:13:04

Wildstylez & Noisecontrollers – A Different Story/Stardust (Mash Up) :(
Had ‘Stardust’ liever los gezien!

luukieluuk 04-01-2011 @ 17:31:30

Vette CD! :D

Verdiend ook ;)

Brainweavers 04-01-2011 @ 17:43:57

Ik had ook liever de WS & NC’s apart gezien..

Martinos 04-01-2011 @ 17:48:57

Dit vind ik de goede nummers van de cd:
02. Wildstylez – Back 2 Basics
06. D-Block & S-te-Fan – Loopmachine
11. Wildstylez & Noisecontrollers – A Different Story/Stardust (Mash Up)
13. Frontliner – I Saw It
16. Brennan Heart & Zany – Bang The Bass

2/3e van die CD vind ik dus niks….die laat ik dus mooi liggen in de winkel.

Ook al ben ik wel benieuwd naar 14. D-Block & S-te-Fan – Underground Tacticz :huh:

Hardstyletraxx 04-01-2011 @ 18:05:33

Goede cd! Had alleen op wat meer nieuwe nummers gehoopt, enige die ik nog niet ken is Underground Tacticz. Toch lekker voor in de auto!

FRArnold 04-01-2011 @ 18:11:53

Heb Underground Tacticz gehoord op Scantraxx Special.
Opzich wel lekkere track hoor Live maar wel beetje standaard dbstf trackje!

Mol 04-01-2011 @ 18:12:59

Bang the bass! Voor de rest… moet ik ‘t horen…

Hardlover15 04-01-2011 @ 18:15:41

07. Headhunterz – From Within (l) (l)

Envious 04-01-2011 @ 18:39:13

wat is dit nou weer voor studentenslet actie? :P
op een paar nummers na (02, 05, 08, 11, 12, 14, 16, 19) niks bijzonders.

G-Madness 04-01-2011 @ 19:22:25

@ Envious Nu noem je toch nog bijna de halve cd op :p

Markienl 04-01-2011 @ 19:22:25

Loopmasjine :D :D

Absolutsen 04-01-2011 @ 20:13:11

De producties van DBSTF blijven me boeien. Setje van Qlimax luistert ook lekker weg. Laat maar komen! ;)

derniels 04-01-2011 @ 20:29:53

De enige twee leuke nummers die ik nog niet in cd kwaliteit heb zijn Different Story en Stardust.
Maken ze daar een Mash Up van :(

Deviate 04-01-2011 @ 20:34:13

underground tacticz _o_
kippenvel in the matrixx bij die intro!
en @Envious
ja joh bijna de halve cd noem je op!

Envious 04-01-2011 @ 20:44:14

haha ja kwam ik 3 sec later ook achter maar alsnog! :P

Mystyle 04-01-2011 @ 21:03:40

Is die gemixt ?

Mystic Dummy 04-01-2011 @ 22:44:36

07. Headhunterz – From Within :love:

D-Nemacyst 05-01-2011 @ 04:21:45

“de ideale Hardstyle avond”

HA!

No Fearzz 05-01-2011 @ 09:26:39

Beter hadden ze gewacht tot na XQ. Hadden ze mooi al die samenwerkingen er op kunnen knallen ;)

SjQris 05-01-2011 @ 16:03:53

Zatox vs. D-Block & S-te-Fan – Madhouse :cool:

SoundTunerZ 05-01-2011 @ 20:43:09

Wat is hier nou veel meer bijzonder aan dan alle andere hardstyle cd’s? In mijn ogen gewoon weer een van de velen, niks speciaals aan.

Envious 05-01-2011 @ 21:08:13

idd

Diamanic 05-01-2011 @ 23:16:16

nou JOEPIE…hier zat ik echt op te wachten..?

Overload 06-01-2011 @ 08:40:33

11 _0_