Scantraxx Silver nieuwe sub label Scantraxx

Scantraxx heeft een nieuwe sub label genaamd “Scantraxx Silver”. De eerste release op dit nieuwe sublabel komt er al aan!

Eerste release
The Prophet en Wildstylez zijn verantwoordelijk voor de eerste release op het Scantraxx Silver label: The Prophet feat Wildstylez – Cold Rockking / Alive! (SCANSL001). Die naar verwachting 18 augustus te koop is bij de bekende Vinyl en MP3 shops.

Tweede release
De tweede release staat ook al op de planning, een nieuwe Frontliner release: Frontliner – Muzyk / Self Depraction (SCANSL002). De verwachte release datum voor SCANSL002 op dit moment is 8 september 2008.

Huh, waarom weer een sublabel?
Met diezelfde vraag hebben wij The Prophet om commentaar gevraagd, helaas heeft The Prophet nog niet geantwoord.

Scantraxx

Bron: Scantraxx.com



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 11-08-2008 om 15:48 door Jor-D | Translate:

Reacties (10)

Plaats reactie
dual-d 11-08-2008 @ 17:40:51

ik heb frontliner – muzyk al is gehoort en depraction al vaak gehoort, misz dat het de eerste releases zijn, ni de vinyl ofzo maar heb ze wel gehoort

Dennis Aka Mash 11-08-2008 @ 19:06:46

Alweer een sublabel.. Waarom niet gewoon Scantraxx. ;)

Niels 12-08-2008 @ 01:12:00

lol word wel goed denk ik

Rzr 12-08-2008 @ 08:36:40

@ Dennis Aka Mash
Het blijft zo overzichtelijker, en de stijlen verschillen per sub-label, als je alles in 1 SCANTRAXX zou proppen krijg je een rommeltje. De stijlen van elk sub-label zijn nu lekker divers :)

Dennis Aka Mash 12-08-2008 @ 19:37:45

@ Rzr:

Dat klopt, maar toch.. ik vind het gewoon raar xD

Opperhoofd 13-08-2008 @ 08:49:51

[quote comment="1187"]Het blijft zo overzichtelijker, en de stijlen verschillen per sub-label, als je alles in 1 SCANTRAXX zou proppen krijg je een rommeltje. De stijlen van elk sub-label zijn nu lekker divers :) [/quote]

Wat is het verschil tussen Frontliner z’n eerdere producties en de nieuwe op Silver?

Wat is er zo verschillend aan de Alive release?

Dat zijn gewoon de standaard Scantraxx tracks.

Dat is helemaal niet rommelig.

The Anim0l 13-08-2008 @ 16:40:50

haha wille ze t record sublabels halen ofzo xD

snizzy 13-08-2008 @ 17:03:35

Lol @ The Anim0l :P

Basjee 14-08-2008 @ 15:25:04

komt binnekort ook een “gold” en een “platinum” ofzo?

Dave 20-08-2008 @ 22:26:00

Ik heb de vinyl van al van Cold rocking / Alive al maar ik vind ze maar matig.. de nieuwe vinyls van Wildstylez en Davide Sonar vind ik stukken beter. Beetje jammer maar ik kijk zeker wel uit naar die van Frontliner :)

Reageren