Scantraxx SWAT Tour 2011: Timetable Outland Rotterdam

Een grotere line-up, hardere beats en een nog beter feest! Aanstaande zaterdag is het zover. Dan zal Scantraxx alles waarmaken tijdens het eerste Scantraxx SWAT tour 2011 event. Dit feest zal zaterdagavond 12 maart gehouden worden op de locatie Outland Rotterdam en zal Scantraxx flink uitpakken om er een onvergetelijke avond van te maken. Speciaal voor deze avond haalt dit grote Hardstyle label met haar allerbeste artiesten alles uit de kast om de gloednieuwe SWAT tour in te luiden

Timetable
Hieronder presenteert de organisatie aan jullie de time-table voor Scantraxx SWAT on tour in Outland Rotterdam:

22.00 – 23.00 Wasted Penguinz
23.00 – 00.00 Bioweapon
00.00 – 01.00 Wildstylez
01.00 – 01.30 Second Identity LIVE
01.30 – 02.30 Ran-D
02.30 – 03.30 The Prophet
03.30 – 04.00 Frontliner LIVE
04.00 – 05.00 Alpha²
05.00 – 06.00 Masochist
hosted by MC Da Syndrome

Check hier de trailer
YouTube Preview Image

Podcast
Om alvast in de stemming te komen, heeft Scantraxx alvast een aantal podcast mini-mixen voor je klaar staan van niemand minder dan: Wasted Penguinz, Masochist en Alpha². Beluister ze hier snel.

Tickets
Kaarten voor dit evenement kosten €20,- (ex. fee) en zijn vanaf nu te bestellen via de Outland website: www.outland.nl of via tickets.outland.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 07-03-2011 om 23:29 door Khadber | Translate:

Reacties (12)

Plaats reactie
Envious 07-03-2011 @ 23:32:33

heen met mn maatjes

Jopsem 07-03-2011 @ 23:46:11

Wel goede opbouwende TT :) alleen mogen de pinguinz wel wat later omdat ik die percee wil zien :( Wildstylez mag opzich ook nog wel wat later op de avond …

Wesz91 08-03-2011 @ 00:22:15

wees nii bang wasted penguinz mis je nix.. zaterdag gezien, miss leuk als binnekomertje, ma later dan 00:00 hoef ik ze niet te zien…

urbandesigner 08-03-2011 @ 00:22:21

Ran-D voor The Prophet:P???

Yorello1984 08-03-2011 @ 09:00:52

outland te vaak geweest super tent :D :idea:

DarkSymphony 08-03-2011 @ 13:20:38

zou alleen voor Ran-D & Alpha Twins gaan :D
maar nee ik ga toch niet :p

Chukkels 08-03-2011 @ 13:25:28

Bioweapon veel te vroeg. Ruilen met The Prophet en Frontliner wellicht een half uur eerder. Ran-D verder onruilen met A² en het was een top time-table. En met de dronken vogels mis je inderdaad niks ^^

Undertaker69 08-03-2011 @ 16:25:45

okeh eel vet!! Leuk om vooral The Prophet weer eens te zien. Lang geleden zeg! We gaan er mooi feestje van maken!! :D

QBF-FR 09-03-2011 @ 12:38:36

zin innnnn verjaardag viere daar met men mate!!

populous 09-03-2011 @ 14:10:31

Ik snap het niet. Wat is het verschil tussen een dj die live speelt, en een persoon die gwn op de lijst staat.. ? Ben ik nou zo dom of..?

Undertaker69 09-03-2011 @ 17:40:45

hoe bedoel he precies? live = laptop etc, dj draaien.

back2daparty 09-03-2011 @ 19:45:33

@ populous

Live worden vooral eigen nummertjes gedraait en als je geluk heb nog wat editjes enzo
Second Identity heeft echt wat lekkere gemaakt (l)

Reageren