Scantraxx World Artist Tour 2011 – Outland (update)

Een grotere line-up, hardere beats en een nog beter feest: Dit jaar zal Scantraxx dit alles waarmaken tijdens het eerste Scantraxx SWAT tour 2011 event. Dit feest zal zaterdagavond 12 maart gehouden worden op de locatie Outland Rotterdam en zal Scantraxx flink uitpakken om er een onvergetelijke avond van te maken. Speciaal voor deze avond haalt dit grote hardstyle label met haar allerbeste artiesten alles uit de kast om de gloednieuwe SWAT tour in te luiden!

Met onder andere de grootste en bekendste namen binnen de hardstyle: Wildstylez, The Prophet en Frontliner, zal Outland deze avond volledig in het teken van ‘s werelds grootste hardstyle label Scantraxx. Een groot en grensverleggend label dat de allerbeste hardstyle DJs vertegenwoordigt over de hele wereld. Dat hardstyle internationaal steeds groter wordt is al te zien in de line-up van SWAT Outland, waarin ook het Australische duo Bioweapon en het Zweedse duo Wasted Penguinz een trotse en welverdiende plek innemen.

Van 22.00 tot 06.00 kunnen alle fans onderduiken in de wereld van hardstyle tijdens de aftrap van de Scantraxx SWAT tour 2011. Voor slechts 20 euro ben je een volledige nacht onder de pannen en zal Scantraxx jou de hardste avond van je leven bezorgen.

YouTube Preview Image

Waar: Outland Rotterdam, Prins Alexanderlaan 37
Wanneer: Zaterdag 12 maart 2011
Hoe laat: Van 22.00 tot 06.00
Minimale leeftijd: 18 jaar
Tickets: Via www.outland.nl, €20

De line up voor Scantraxx SWAT tour Outland 2011:
Wasted Penguinz (SE)
Bioweapon (AU)
Wildstylez
Second Identity: live
Ran-D
The Prophet
Frontliner: live
Alpha2
The Masochist

Voor meer informatie, bezoek de websites www.outland.nl en www.scantraxx.com.

Update: bericht geupdate met nieuwe informatie.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 17-01-2011 om 23:06 door Khadber | Translate:

Reacties (28)

Plaats reactie
Roan 17-01-2011 @ 23:17:58

Leuke line up. The Masochist is dat niet ook Dov?

thehardstyleholland 17-01-2011 @ 23:25:33

Hier ben ik bij zo wie zo Wasted Penguinz!!!!!!!!!!!!!

bartjuh2000 17-01-2011 @ 23:30:16

Scantraxx world tour..

Line-Up:
Wildstylez???

thehardstyleholland 17-01-2011 @ 23:36:12

kaarten binnen :D

RAW-vizion 18-01-2011 @ 00:33:46

@Roan, ja dat is ook Dov ;)

bob marok 18-01-2011 @ 01:46:39

Idd beetje raar om Wildstylez hier bij te zien staan :p

Martinos 18-01-2011 @ 07:43:16

lol ja Wildstylez? (en geen HHZ?)

Naar WP luisteren blijft nog steeds ongeveer even vermakelijk als een kies laten trekken: NIET dus.

Tijdje terug alweer dat Dov onder die alias op grotere venues optrad. Zou wel eens leuk kunnen worden :D

San Miquel 18-01-2011 @ 08:00:10

The masochist is Dov al een tijdje niet meer hoor…

TheDizZorder 18-01-2011 @ 09:23:48

De producties van the Masochist komen van de hand van Dov, De perfomer is iemand anders. Dat Wildstylez hier op staat is heel makkelijk te verklaren. Een SWAT tour wordt natuurlijk ver van te voren gemaakt en geplanned. Wildstylez was tijdens de planning natuurlijk gewoon nog een onderdeel van Scantraxx. Hijs waarschijnlijk later met de melding gekomen dat hij en Bas/Arjan een eigen label zouden gaan beginnen.

En Headhunterz zal wel een andere boeking of verplichting hebben :)

The Senator 18-01-2011 @ 09:51:02

Mwua,, niet echt hele bijzondere lineup
Ran-D,Alpha Twins en Wildstylez (L)
verder niet veel soeps

DarkSymphony 18-01-2011 @ 11:26:56

hmmm lin-up ziet er wel leuk uit maar niet speciaal ;)
Alpha Twins, Ran-D & wildstylez :D (L)

timmah91 18-01-2011 @ 11:31:19

@ san miquel: Heb m anders afgelope zomer nog zien optreden?
@ TheDizZorder: Kijk daar snapte ik dus nooit wat van! Ik dacht altijd dat dov the masochist was maar als ik the masochist zag dan was dat heel iemand anders! :)

Taxi 18-01-2011 @ 12:28:58

@timmah91
Bas Oskam en Kasparov; zelfde laken een pak

San Miquel 18-01-2011 @ 12:45:54

@timmah91 Dat was dan deze kerel: http://partyflock.nl/photo/271227/USERID/209367.html

BadToTheBone 18-01-2011 @ 12:52:06

@Taxi, dat klopt dus ook niet, de nummers komen van Bas Oskam, maar Bas Verheul draaid onder de naam Kasparov.

Rik 18-01-2011 @ 13:33:11

Best “grote” line up, maar niet echt mijn artiesten.

Saai nummer op de achtergrond trouwens.

Aj Traxx 18-01-2011 @ 13:50:44

nee sla dit feestje over ga niet betalen voor de waardeloze Penguinz -.- :confused:

modernization 18-01-2011 @ 15:06:14

Bam, daar probeer ik toch weer aanwezig te zijn. Helemaal omdat het lekker in de buurt is :D

Martinos 18-01-2011 @ 15:35:30

@ The Dizz: The Masochist on stage = niet Dov!?

Zo hé, weer wat geleerd ;) Thanks

Bas de Vogel 18-01-2011 @ 16:13:25

@BadtotheBone: Dat zegt hij nou juist :p

Rik 18-01-2011 @ 16:31:38

@ Bas De Vogel,

Ja en? Dat zegt ie toch ook? Hij bedankt ‘m dat ie weer wat geleerd heeft…?

Taxi 18-01-2011 @ 16:43:26

@Bas de vogel

Haha idd, snap het ook niet helemaal :F

@Rik, je leest de @ verkeerd volgens mij.

QBF-FR 18-01-2011 @ 18:03:58

aanwazig! na 12e men verjaardag viere daar :D

hardstylelover96 18-01-2011 @ 18:48:10

dat nummer tussendoor. weet niet hoe die heet. maar is echt een slecht nummer! :$

Struikrover 18-01-2011 @ 20:25:05

@hardstylelover96
Dat weet nog niemand want hij is nog niet aangekondigd of gereleased…

derniels 19-01-2011 @ 18:41:14

volgens mij is de masochist ook heel lelijk, (volgens mij) heeft hij tijdens het draaien altijd zo’n achterlijk masker op.

Hardlover15 19-01-2011 @ 21:27:54

Komt er een anthem? ^^

Headhunterz53 23-01-2011 @ 13:25:18

zeker geen mooi nummer.

Reageren