Sequel 2009 is Afgelast

Wegens productionele redenen is het evenement SEQUEL, dat zou plaatsvinden op 12 december in het Beursgebouw te Eindhoven afgelast. Bezoekers die een ticket hebben gekocht voor het evenement kunnen hun geld terugkrijgen.

Wat is er gebeurd?
Op het partyflock topic van Sequel viel gisteren te lezen dat All Dance Bookings haar artiesten wegens contractbreuk terugtrok. Dit betrof de volgende namen:
Activator LIVE
MC REMS
Daniele Mondello
Viviana
Live: Jones & Stephenson
Live: Trance Generators
JP

Vervolgens heeft Global Dance Nation een bericht gemaakt over de tegenvallende kaartverkoop (rond de 200 tot 300 kaarten). Het idee was Sequel te verplaatsen en hetzelfde anthem te gebruiken als nu, gemaakt door de Bass Modulators. Vandaag blijkt echter dat dit niet het geval is. Op de website van ticket online staat het volgende vermeld:

Hoe nu verder?
Wij verzoeken je in dat geval je ticket, ook wanneer dat een eTicket of bij de Free Record Shop gekocht ticket is, per post te retourneren aan Ticketonline. Download hier het formulier om je persoonlijke gegevens in te vullen en aan te geven naar welk rekeningnummer het geld mag worden overgemaakt.

Tip: Maak een kopie van het ticket voor je eigen administratie. Mocht het ticket kwijtraken in de post, dan heb je nog een kopie waarmee je kunt aantonen dat je daadwerkelijk een ticket gekocht hebt voor het evenement. Stuur wel altijd het origineel op, geen kopie!

Je kunt je (geprinte) ticket samen met het ingevulde formulier – zonder postzegel – toezenden aan:

Ticketonline
t.a.v. SEQUEL
Antwoordnummer 925
1100 VJ AMSTERDAM

Excuses voor het ongemak.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 08-12-2009 om 22:24 door Khadber | Translate:

Reacties (12)

Plaats reactie
Khadber 08-12-2009 @ 22:29:22

Tja, het ligt denk ik vooral aan de houding van de organisatie ten opzichte van de fans en ook aan het feit dat men op de verkeerde doelgroep gericht heeft. Met een dergelijke line-up zou ik geen reclame maken op Comedy Central, maar juist via Partyflock etcetera keihard promoten. Gezien ze het daar verbruikt hadden stierf het een vroege dood.

Eline 08-12-2009 @ 22:36:00

Tja, ik vond persoonlijk de line-up nou ook niet denderend. En zéker niet voor de prijs waarvoor de tickets in eerste instantie werden verkocht! Ik snap dat ze bepaalde kosten moeten dekken, maar met de prijsverlaging van de tickets, vond ik het zelfs dan niet de moeite waard! -_- Jammer, was wel benieuwd wat deze organisatie nog meer te bieden had.. :huh:

Khadber 08-12-2009 @ 22:40:48

Op sich vond ik de line-up wel in orde, eens wat anders dan gebruikelijk, maar met oa Trance Generators, Scot Project & Activator genoeg bekende namen. Uiteraard ook Bass Modulators, met een tof anthem! Benieuwd wat daarmee gaat gebeuren trouwens.

Stokbrood 08-12-2009 @ 22:43:19

Ik vond de line up echt tof! geen standaard namen… zeeer jammer dat het afgelast is!

Eline 08-12-2009 @ 22:53:35

De line-up is niet perse mijn eerste keus qua artiesten, dus ik zou er niet zo’n bedrag voor over hebben. Dat betaal ik dan liever wanneer er meerdere artiesten komen, waar ik iets mee heb. Áls ik zou zijn geweest, en het zou zijn door gegaan natuurlijk, zouden voor mij Activator en Dozer de meest ‘favoriete’ acts zijn. Zonde dat ‘t niets is geworden. Nogmaals, was toch benieuwd waar ‘t in de toekomst heen zou gaan. ;)

Hardstyleking 09-12-2009 @ 00:42:08

activator en trance generators, genoeg reden om te gaan, zonde dat t is afgelast

TheDizZorder 09-12-2009 @ 10:48:49

[quote]Tip: Maak een kopie van het ticket voor je eigen administratie. Mocht het ticket kwijtraken in de post, dan heb je nog een kopie waarmee je kunt aantonen dat je daadwerkelijk een ticket gekocht hebt voor het evenement. Stuur wel altijd het origineel op, geen kopie![/quote]

tja dan raakt het origineel kwijt in de post zit jij met een Kopie !!! lekker makkelijk.

wel jammer dat et niet doorgaat!

iSenSe` 09-12-2009 @ 17:08:04

als idd de grote namen afvallen .. doe dan maar aflassen
kaartverkoop wordt dan zowieso …weinig

blik 09-12-2009 @ 19:31:01

Het zag er inderdaad erg amateuristisch en slecht georganiseerd uit. Ik heb dit zien aankomen!

Future 10-12-2009 @ 18:02:43

Amateuristisch? ik vond het persoonlijk de vetste trailer die ik ooit heb gezien en de website
zag er ook erg vet uit. de line-up was goed, tja misschien een andere locatie?

vind het jammer dat het afgelast is en kan de keuze ook wel goed begrijpen
als je zo weinig kaarten verkoopt. ligt misschien toch aan de maand december
en misschien ook aan de locatie. hoeveel feesten heb je nou in brabant qua grote
en hoeveel heb je er in de rand stad

Dustydus 11-12-2009 @ 11:27:43

Crisis he.

Vond de trailer niet vet had gewoon niks te maken met een feest paar van die race auto’s.

eXitium 11-12-2009 @ 14:59:58

@ Dustydus

Jah ik ben het wel eens met je.. maar het is wel iets nieuws en gewaagt.. blijk te gewaagt