Sequel 2009: De line-up & Trailer

12 december 2009, Beursgebouw Eindhoven, is de primeur van Global Dance Nation, de nieuwe, aanstormende partij in de Nederlandse dance scene. Artiesten uit Italië, Engeland, Duitsland en Nederland brengen de nodige beats terwijl Global Dance Nation je meeneemt in de wereld van Sequel.

Sequel, geheel in de lijn met een ruige, industriële experience, zal in het teken staan van Hard Trance, Early Hardstyle en Hardstyle. Laat je meevoeren in de ultieme race tegen de beukende beats, geef gas en ga los! Check de trailer en de rest spreekt voor zich!

YouTube Preview Image

Line-up Sequel 2009
Bass Modulators
Daniele Mondello & Express Viviana
Darkraver & Dozer
Francois
JP
Rebel!
Scot Project
Tom Harding
Activator Ft. MC Rems LIVE
Jones & Stephenson LIVE
Trance Generators LIVE
Hosted by MC The Pavillion



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 06-11-2009 om 17:30 door Khadber | Translate:

Reacties (21)

Plaats reactie
Xblister 06-11-2009 @ 17:36:11

Zal aardig wat hebben gekost die trailer

NoiseHunterZ 06-11-2009 @ 17:38:45

harde zaken dit

FRArnold 06-11-2009 @ 18:01:26

Activator Live :)

Lyst 06-11-2009 @ 18:02:56

Activator Live EN Daniele Mondello EN Trance Generators Live (l)

Poma 06-11-2009 @ 18:15:53

sow mooie trailer :P, leuke line up

desertstorm 06-11-2009 @ 18:29:19

echt vette trailer. Leuk gedaan met die characters en auto’s

Hardstyleking 06-11-2009 @ 18:34:16

ziet er zeker vet uit!

Timmer 06-11-2009 @ 19:17:57

18 + ??

LNDRTJN 06-11-2009 @ 20:08:05

Ik woon in de buurt dus misschien wel een vet feestje!
Ben niet helemaal van de hardtrance maar misschien wel een keer leuk als vernieuwing!
Misschien toch wel de moeite waard! :cool:

FearFM 07-11-2009 @ 13:30:44

Erg vette trailer! Ze schijnen goed uit te willen pakken, misschien wordt het een feestje wat history gaat schrijven..

TheDizZorder 07-11-2009 @ 14:56:17

Dit is tenminste niet een standaard lineup…. eindelijk iemand die durft anders te zijn

stynch 07-11-2009 @ 16:01:06

hmm,

is vrij dichtbij ! en wel gave line-up: Scott project :$

gave trailer !

B-Bass 07-11-2009 @ 16:43:43

mooie trailer heeft aardig wat duiten gekost..
line up ook netjes..

locatie valt dan weer tegen

Gangsterdwerg 07-11-2009 @ 20:34:07

Iemand de titel van het nummer?

Maximize 08-11-2009 @ 00:48:39

@Stynch

Wel heel dichtbij inderdaad, we shall see…

Khadber 09-11-2009 @ 17:00:51

@Gangsterdwerg: dat zal wel de anthem zijn, die door Bass Modulators gemaakt is gemaakt.

Geostrab 11-11-2009 @ 00:10:30

Gangsterdwerg 07-11-2009 @ 20:34:07

Iemand de titel van het nummer?

>> Bass Modulators/Sequel Anthem :)

Rickie 12-11-2009 @ 09:58:34

zag gister gewoon reclame hiervan op tv :D

Bisde 12-11-2009 @ 11:17:49

zag gister gewoon reclame hiervan op tv :D

MTV ;)

TheDizZorder 12-11-2009 @ 11:29:02

mtv heeft ook een prijsvraag lopen :)

enne… vroegah was het niet anders dat er op Muziek zenders reclame was van feesten
maar met feesten als qlimax en defqon heb je geen reclame meer nodig omdat die feesten binnen enkele uren zijn uitverkocht.

dit is een nieuwe organisatie dus moet investeren in reclame. Goeie zet!

Pataay 16-11-2009 @ 17:18:17

Uit de opmerkingen op diverse forums, heeft de organisatie Global Dance Nation geconstateerd dat men de ticketprijs te hoog vindt voor de eerste editie van Sequel op 12 decemer in het Beursgebouw Eindhoven. Om die reden heeft de organisatie besloten de Ticket prijs te verlagen naar:

Guest: 22,50 euro
VIP: 35,00 euro

Alle bezoekers die al kaarten hebben gekocht, kunnen het prijsverschil terugkrijgen via Ticketonline.
Deze prijsverlaging zal geenszins afbreuk doen aan het concept, showgehalte, aankleding, service et cetera. De organisatie waarborgt een gestroomlijnde productie en knallende avond!

Reageren