Showtek Album – Analogue Players In A Digital World: Previews

Nu het album over iets meer dan een week in de verkoop gaat zijn alle previews te vinden op Juno Download..

De previews zijn hier te luisteren en ook op de 23e legaal te koop voor degenen die een digitale versie van het album willen hebben. De CD zelf is een dag later te koop in de verschillende winkels.

Tracklist:
Intro – (22)
The F-Track – (04:22)
Faces (feat Zushi) – (04:40)
Showtek – “RockChild” (feat Mc DV8) – (04:38)
World Is Mine – (05:43)
Showtek – “Freak” (feat Mc Stretch) – (05:33)
We Speak Music – (04:26)
Showtek – “Electronic Stereo-Phonic” (feat Mc DV8) – (04:12)
Here We Fucking Go – (04:20)
Analogue Players In A Digital World – (06:12)
Generation Kick & Bass – (03:57)
Showtek – “Own The Night” (feat Mc DV8) – (04:33)
Call 0031626040929 (interlude) – (29)
Showtek – “Dutchie” (feat Mc Stretch) – (05:06)
Fast Life – (04:26)
Laa-Di-Fucking-Daa – (04:52)
My 303 – (04:58)
We Live For The Music (Noisecontrollers remix) – (03:48)



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 17-10-2009 om 19:41 door Khadber | Translate:

Reacties (30)

Plaats reactie
Gangsterdwerg 17-10-2009 @ 19:43:34

Pauper CD. Alleen Freak is vet, voor de rest leuke nummers voor op een kinderfeestje of op de kermis.

Khadber 17-10-2009 @ 19:45:55

Best een redelijke CD, zitten hier en daar wel wat leuke tracks tussen, waarvan er al een zooi zijn uitgebracht.. Echter Laa-Di-Fucking-Daa.. Weer zo jammer dat zoiets er tussen moet zitten..

HardStylez 17-10-2009 @ 19:46:10

Zeker geen Slecht album !!

InQontrol09 17-10-2009 @ 20:43:13

We Live For The Music (Noisecontrollers remix)
Godverdomme wat komt die melodie mij bekend voor!!

FRArnold 17-10-2009 @ 21:09:29

Hardstyle, Laa-Di-Facking-Daa Yeah :p

Ruime voldoende voor wat ik tot nu toe heb gehoord :)

DJCastilla 17-10-2009 @ 21:30:10

Ik had er echt veel meer van verwacht.
Keek echt naar de ”comeback” van Showtek uit, maar nu toch echt wat minder.
Had ook verwacht dat Showtek wel beter zou worden dan die van DBSTF, nou, als ik die previeuws hoor, NEVER

Wesz 17-10-2009 @ 21:42:16

Heel veel engelse inspiriatie zo te horen.
Opzich vind k m niet slecht, zitten goeie/lekkere nummers tusse
Een comeback van showtek? ja, ik vind van wel ze hebben een nieuwe stijl en deze stijl mogen ze houden (l)
Natuurlijk verslaat die Music Made Addictz niet haha :p

Atraxisz 17-10-2009 @ 22:07:51

Wesz: Die engelse inspiratie viel mij ook al op ja.. Bijna precies dezelfde intro als bij MMA

NoiseHunterZ 18-10-2009 @ 13:53:43

dit word um niet veelst te veel vocals en mcs ze hadden beter inplaats van die mcs andere dj kunnen vragen zoals wildstylez ofzo

Donovanray 18-10-2009 @ 15:41:30

Brits :( echt poep dit…

jammer hun eerste cd was erg goed… maar Showtek wil in de hitlijsten komen en daarom maken ze softe nummers met veel vocals… jammer jammer jammer

LNDRTJN 18-10-2009 @ 16:11:25

Ben hier ook niet echt kapot van..

Op een paar tracks na vind k dr niet veel aan helaas :(

sjoerd 18-10-2009 @ 16:15:05

na , We Speak Music, waren mijn verwachtingen groot maar het blijft de beste track van het album

Dirk 18-10-2009 @ 16:18:04

Showtek Bashen is ook zooo 2008.

Helemaal niks mis met het album. Kwalitatief wellicht wel het best geproduceerd van alle hardstyle albums die er geweest zijn.

Lyst 18-10-2009 @ 17:22:29

Ik bepaal zelf wel wanneer ik showtek goed vind en wanneer niet.
Beter dan die redenatie van: Het is geen hype meer op showtek te bashen, dus ik moet nu zeggen dat het goed is. Jullie zijn veel te beinvloedbaar

pb2612 18-10-2009 @ 18:56:18

Ik vind hem wel lekker pompen, kan niet wachten op de relase. Misschien wel wat te veel vocals, maar verder een lekker beat.

Hardstylelover 18-10-2009 @ 19:44:25

Pff valt me een beetje tegen.. Helaas ik denk dat het geen comeback gaat worden..
Gewoon stoppen met hardstyle draaien in NL denk dat ze zich beter kunnen richten op Engeland..

Kaptain 18-10-2009 @ 20:58:58

Newsflash: Showtek sucks

broodroosterr 18-10-2009 @ 21:37:21

zitten leuke nummers tussen maar over het geheel gezien niet HEEL erg naar mijn smaak ;-( , gekke is: ze maken een BLACK anthem die ik nu nog steeds heel vet vind, maar dan maken ze echt de meest gekke la-die-fakking-gekkigheid nummers voort album…raadsel!

we speak music en the world is mine zijn iig erg goed (Y)

moffel 18-10-2009 @ 21:58:45

Denk dat ik dit album maar oversla ;)

Toch: We Speak Music (l)

Zinloos geluid 18-10-2009 @ 22:57:59

Ik ga zaterdag toch maar naar dat showtek feestje in de hemkade, en dan beoordeel ik pas het nieuwe materiaal van showtek

Jones 19-10-2009 @ 08:26:38

Ook hier alweer een Noisecontrollers Remix. Ik heb niks tegen de mannen ,maar ze worden gewoon uitgemolken zo. Redelijk jammer. Jammer dat de Showtek hun sound een beetje kwijt is. Komt wel weer goed :-)

Knip 19-10-2009 @ 20:05:59

Laa-die-fucking-daa klonk tog best lekker op Gigadance ^^

The S.T 20-10-2009 @ 11:33:18

goed album .

qbv 21-10-2009 @ 00:09:08

Goed album, niks op aan te merken : ) Dit kun je tenminste HS noemen. En ja elke dj zijn eigen style, iedere luisteraar zijn eigen smaak ^^

E-rik 21-10-2009 @ 12:02:56

Gaat hem echt niet worden, veels te veel vocals en had gehoopt op meer samenwerkingen met andere DJ’s. We speak music is het enige lekkere nummer maar de rest vind ik echt niks aan. Veels te soft. De jongens kunnen zich beter gaan richten op Engeland/Amerika. Daar zal dit album vast een grote hit worden.

En die La-die-fucking-da….tjsa, daar uit ik mijn mening maar even niet over. Dat die track ertussen moet staan is mij een raadsel. Showtek heeft hun beste tijd gehad qua Nederland denk ik zo.

Chubby Fucker 21-10-2009 @ 12:54:34

Iedereen die nu loopt te bitchen op het album is op X-Qlusive Holland echt wel los gegaan op we speak music en world is mine!

Stelletje loosers

album is gewoon goed valt niets op aan te merken. Vind het beter als MMA!!

Zaterdag wordt gewoon Top feest!!

henk 21-10-2009 @ 12:59:29

Mijn smaak is het niet. I win, you lose blabla bijvoorbeeld, zo’n tekst is echt te zielig voor woorden.

eMule 21-10-2009 @ 14:04:23

“Iedereen die nu loopt te bitchen op het album is op X-Qlusive Holland echt wel los gegaan op we speak music en world is mine!”

Niet ..

E-rik 21-10-2009 @ 16:34:21

@chubby fucker: iedereen zijn smaak! Niet iedereen ging los op die 2 platen. En ik vind het zeker niet beter dan MMA

@henk: helemaal gelijk, vocals zijn inderdaad minder

@eMule: +1