Showtek: “Analogue Players in a Digital World” releaseparty

Zaterdag 24 oktober staat de North Sea Venue van Zaandam in het teken van één van de grootste hardstyle-acts ter wereld. Na het wereldwijde succes van het album “Today Is Tomorrow”, komen de gebroeders Janssen eindelijk met het vervolg op het allereerste hardstyle artiestenalbum uit de internationale dancegeschiedenis. En waar kan dat beter dan tijdens het Amsterdam Dance Event, waar de gehele internationale dancescene kennis zal maken met het gloednieuwe album van Showtek. Art of Dance presenteert de officiële releaseparty van “Analogue players in a digital world”.

Showtek staat al jaren aan de absolute wereldtop in de hardstyle. Vanaf hun eerste megahit
“Seid Ihr Bereid” uit 2003 is de trein een niet te stoppen TGV geworden, met de nodige gevolgen van dien. Van Australie tot de USA rockten de broers Sjoerd en Wouter Janssen in uitverkochte clubs, megacomplexen en festivals. Hun tweede artiestenalbum is gelukkig bijna afgerond want momenteel zit Showtek midden in een ongekend hectisch zomer programma waarbij ze deze twee maanden meer in het vliegtuig zitten als dat ze in hun eigen bed zullen slapen.

“Analogue players in a digital world” is het vervolg op het nu al legendarische album “Today Is Tomorrow” uit 2007. Na de release van dit album waar o.a de hits “FTS”, “Colour Of the Harder Styles” & “Shout Out” op stonden groeide de populariteit van de mannen ook internationaal door tot ongekende hoogte. In 2008 vielen zij talloze keren in de prijzen, in 2009 hebben ze reeds 3 awards gewonnen en de track “We Live For The Music” werd de bestverkochte harddance track op downloadportal Beatport. In diezelfde periode kregen ze de hard dance award voor “Best DJ”, een award die nog nooit eerder aan een artiest was toegekend die niet afkomstig is uit The UK. Alsof dat nog niet genoeg was om te bewijzen dat ze aan de top staan, werden ze in April 2009 ook gevraagd als eerste hardstyle act ooit om een Essential mix aan te leveren voor het zeer prestigieuze BBC 1 Radio, welke door miljoenen werd beluisterd.

De release van het album zal gelijktijdig zijn met het evenement dat geheel in het teken staat van hun tweede grootse project. Natuurlijk zullen zij tijdens deze avond een exclusieve live-performance neerzetten, maar er zal ook ruimte zijn voor andere grote hardstyle-artiesten waar Showtek nauwe banden mee heeft. Meer informatie over de line-up zal bekend worden gemaakt via de website van Art of Dance en haar nieuwsbrief.

Kaartverkoop
Tickets voor de officiele “Analogue players in a digital world” releaseparty zijn voor € 25,- excl. fee verkrijgbaar via www.artofdance.nl, maar je kunt ook terecht bij Ticketonline, Paylogic en de winkels van Free Record Shop en Primera. Check ook de website van Showtek en volg de krankzinnige periode in de aanloop naar deze nu al memorabele hardstyle-nacht: check www.showtek.nl voor alles over de meest gewilde ‘brothers in crime’.

Showtek - Analogue Players in a Digital World

Bron: partyflock



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 21-07-2009 om 16:29 door Jor-D | Translate:

Reacties (41)

Plaats reactie
Erik 21-07-2009 @ 16:31:49

Wel gaaf denk dat ik er nog heen ga ook. Ben vooral benieuwd naar de sound
die ze nu gaan brengen.

Hopelijk laten ze nog zo min mogelijk horen anders krijg je weer zo’n
overhype :(

Harde&vette_shit 21-07-2009 @ 16:33:19

Alweer een album van Showtek? :p
Das snel :p

Dakpan 21-07-2009 @ 16:51:35

Hoop op nieuwe Southstylers op dat album.

HardStyler 21-07-2009 @ 17:42:34

Wel leuk :) hopenlijk stopt het nu met de commentaren dan Showtek slecht is!
Met dit bewijze ze het tegendeel !

Dakpan 21-07-2009 @ 17:44:45

@ Hardstyler,

Ze hebben nog helemaal niks bewezen hoor. Een aankondiging betekend niet gelijk dat ze weer helemaal top zijn.

HardStyler 21-07-2009 @ 17:56:31

@ Dakpan,

Zeg mij nog eens een artiest die 2 albums maakt. En awards wint met hun tracks nzo …

Dennis Aka Mash 21-07-2009 @ 17:59:00

Hopelijk duurt het niet te lang voor dat het album er is na dit feest anders is iedereen het denk ik weer snel beu.

Ik ben in iedergeval benieuwd! :)

Stokbrood 21-07-2009 @ 18:05:50

@hardstyler

ze winnen prijzen omdat hun tracks niet zo hard zijn zoals het ‘normaal’ is in de hardstyle scene…
Daarmee bereiken ze een groter publiek…

Hoop dat dit een wederopstanding wordt van ze…

de tijd zal ons leren…

HardStyler 21-07-2009 @ 18:09:29

Ik wacht geduldig af ;)
Ik kijk er niet echt naar uit xD
maaar ben wel benieuwd

Dj Skitzo 21-07-2009 @ 18:25:20

laten we hopen dat ze weer een beetje terugkeren naar DE hardstyle scene
met een beetje krachtigere nummers :)
is het wachten wel waard ^^

Ajax F-side 21-07-2009 @ 18:32:15

Showtek staat al jaren aan de absolute wereldtop in de hardstyle.

Dat valt ook wel weer mee . Ze zijn juist stuk slechter geworden .

Maar ik kijk er wel na uit . Maby word ik toch een beetje fan van ze.

peace

Josh-T 21-07-2009 @ 18:45:37

hopen op geen previews en fatsoenlijke HARDstyle

Timmer 21-07-2009 @ 19:06:37

Ik hoop dat showtek wat hardere nummers neer zet ;)

Simizle 21-07-2009 @ 19:24:45

Zoals ik al op Partyflock zei:

not my cup of tea. maar ze verdienen het wel :)

Dj rudestylez 21-07-2009 @ 19:26:07

zeer benieuwd hopelijk is hier het gezeik over showtek meej over dit is hun kans ^^

Opperhoofd 21-07-2009 @ 19:48:23

…het vervolg op het nu al legendarische album “Today Is Tomorrow”

‘legendarisch’? :’)

therealhardstyler 21-07-2009 @ 19:51:22

zonder showtek luisterde de helft hier niet eens naar hardstyle dus snap het negatief commentaar niet. Ze zijn zeker een van de grootste artiesten binnen de hardstyle scene zij hebben alles opgebouwd en artiesten als headhunterz e.d. profiteren daar nu van!

Dakpan 21-07-2009 @ 19:58:06

@Therealhardstyler,

Jouw hele comment! HAHAHA.

timmeke 21-07-2009 @ 20:01:39

er zit toch wel een stukje waarheid in, zij zijn een “van de artiesten”die de scene zo
gemaakt hebben ^^

Guide4U 21-07-2009 @ 20:24:44

ik hou die datum vrij in mijn agenda ^^

Dakpan 21-07-2009 @ 20:24:57

Er zijn toch echt pioneers die al veeeel langer meegaan en die echt de basis hebben gelegd voor Hardstyle

Maximize 21-07-2009 @ 20:54:10

24 oktober, mijn verjaardag :D
eens kijken of ik wat mensen mee krijg :)

therealhardstyler 21-07-2009 @ 20:57:33

@dakpan

dat klopt zoals zany en the prophet die staan in het begin maar bertreft de “nu style” is showtek toch echt een van de artiesten die deze scene heeft gemaakt.

Dakpan 21-07-2009 @ 21:09:22

Vind Showtek geen Nu-Style hoor?

Martin 21-07-2009 @ 22:48:53

@therealhardstyle

toen ik begon met luisteren naar hardcore/hardstyle en dan praat ik over 5/6 jaar terug.
Kende ik nog geen showtek toen kende ik wel een Luna of een Dana of een Deepack.
Dus zeg niet dat andere artiesten van hun profiteren.
Want er zijn meer artiesten geweest die hardstyle maakt behalve showtek.
Maar iedereen leerde showtek kennen omdat hun nummers leuk/fijn werden gevonden door de meeste mensen.
Daardoor is showtek bekend geworden onder iedereen.
Maar ik weet zeker dat Luna, Dana, Deepack, The Prophet en weet ik veel wie net zo hard of misschien nog wel meer hebben bijgedragen.

Maar ik gun het de jongens wel maar eens ff luisteren als die er is

Q-Dominic 22-07-2009 @ 01:13:33

showtek heeft nederland afgelopen tijd verwaarloosd.
KAPPEN met 2 jaar lang dezelfde nummers draaien in verschillende landen waar ze geen 1 nummer uberhaupt kennen.
Vind je t gek dat ze nog steeds helemaal stuk gaan in amerika als ze FTS horen..
Hopelijk zijn ze eens heel erg kritisch op zichzelf geworden en zetten ze echt weer iets goeds en vernieuwends neer..

machiel 22-07-2009 @ 08:33:03

Haha, wie noemt zich nou ajax F side, hahahaha
ot: ik ga wel ff een kijkje nemen ;)

Zinloos geluid 22-07-2009 @ 12:57:30

**bekijkt partyflock profiel**
Nederland verwaarloost, heb deze gasten 5 keer zien draaien in een jaar tijd.
Verder heb ik helemaal niks tegen Showtek, als ze een keer draaien vind ik het nooit tegen vallen.
Ik hou dit feest in de gaten, ik wil wel weten waarmee ze gaan komen.

Qre8ive 22-07-2009 @ 16:10:59

Ik blijf het altijd leuk vinden hoe mensen zeggen dat bepaalde artiesten niet hard genoeg zijn of de scene verneukt hebben. Ze maken gewoon wat ze leuk vinden om te maken. Als je dan de tracks niet leuk vind luister je toch gewoon niet?

Ook moeten mensen eens verder kijken dan hun neus lang is, dan kom je er ook wel achter dat showtek goeie dingen doen :)

Kryptica 23-07-2009 @ 01:28:13

Ik kijk er ook niet echt naar uit, maar ben wel benieuwd :)

Headhunter(4)Ever 23-07-2009 @ 01:36:05

Opperhoofd: 21-07-2009 @ 19:48:23
…het vervolg op het nu al legendarische album “Today Is Tomorrow”

‘legendarisch’?

Ik denk dat ze bedoelen Hilarisch :D

Dirk 23-07-2009 @ 09:36:28

Moet toegeven dat ik de producties van Showtek wel steeds minder vond worden…
maar ik haal ze niet gelijk door de modder, hebben ze natuurlijk ook niet verdiend.
Hoop idd wel dat ze een beetje gaan terugvallen op hun oude sound.
Hoorde laatst in een liveset een nieuwe rmx van cocaine MF. Kijk dat is dan
weer de stijl die ik bedoel. Ben wel erg benieuwd naar dit album.

frankhardenberg 23-07-2009 @ 12:21:53

@ Headhunter(4)Ever, LOL! ^^

StylxZ 23-07-2009 @ 12:51:07

Eens met Headhunter(4)Ever.

Just4Music 23-07-2009 @ 15:32:44

als ze is een andere synt gebruiken word het miss leuk

Raymond 23-07-2009 @ 15:57:43

@ Q-Dominic..

je zegt dat ze 2 jaar lang dezelfde nummers draaien (als voorbeeld FTS),
waarom zeikt dan niemand over Headhunterz, die ook in bijna iedere set Frontliner – Outside World 2009 draait.
Of Project.1 die ook maar samen 18 platen hebben..

Mil�n 23-07-2009 @ 19:00:04

Ik heb het al 25435 keren al gezegd, maar 3 a 4 jaar geleden waren ze goed, momenteel zijn de heren de meest saaiste dj in dit genre…

maarten 23-07-2009 @ 23:34:02

Ik draag dan nog steeds het fts shirtje. maar hun muziek is gewoon slecht geworden.
laatste keer in de time out gehoord maar hun muziek kon mij niet boeien.

de nieuwe track klonk lekker, maar laat mij verrassen

Kaptain 24-07-2009 @ 19:32:36

Jeej weeral een album

( sarcasme )

Absolutsen 25-07-2009 @ 10:34:34

Hmm.. afwachten.. misschien passen ze zich dit keer aan! ^^

Donovanray 26-07-2009 @ 15:42:34

Today is Tomorow was een goed album, beter dan wat er daarna allemaal nog is uitgekomen. hopelijk staan er weer een paar harde tracks op deze cd. Draaien kunnen ze iig nog wel dus denk wel dat ik aanwezig ben…