Showtek – Black: Remix Contest

Na de Push Play remix contest heeft ook Showtek een remix contest ter promotie van hun nieuwe album Analogue Players In A Digital World!

Begeleidende tekst:
“Trackitdown.net have exclusively teamed up with the legendary Dutch Master Works label to mark the release of “Analogue Players In A Digital World” by launching the first ever Showtek Remix Competition. Calling all budding bedroom producers and experienced professionals alike, here is your chance to remix the biggest producers in the hard dance world!!”

Het Samplepack is hier te vinden: klik. Deze zal wel echter gekocht moeten worden voor de prijs van $3,96, omgerekend €2,69. Positief punt hieraan is dat het orgineel er meteen bij zit. Verder bevat het pakketje 15 .WAV files, waaronder de percussie en de vocals.

De remixes moeten vóór 2 November 2009 ingestuurd worden [email protected]

Regels:
- Comp open to Trackitdown.net members only. If you’re not a member yet simply sign up.
- All “Showtek – Black” remix pack samples can be freely used in other productions but you must credit the source.
- Any competition entry submitted will remain the property of Dutch Master Works.

Voor meer details: klik hier.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 08-10-2009 om 15:34 door Khadber | Translate:

Reacties (29)

Plaats reactie
SoundTunerZ 08-10-2009 @ 16:23:15

dus deze moet een remix worden over black? Beetje rare timing van ze om dat tegelijkertijd te doen met brennan heart..

Khadber 08-10-2009 @ 16:24:00

Het is ter promotie van het album, en die moet over iets meer dan 2 weken in de winkel liggen, zo gek is het dus niet.

eMule 08-10-2009 @ 16:26:59

“here is your chance to remix the biggest producers in the hard dance world!!”

-_-

SoundTunerZ 08-10-2009 @ 16:29:50

Ik vind het gwn apart dat ze er ook in een keer mee komen. In mijn ogen kijken ze het een beetje af van brennan heart. Ik denk sowieso dat daar meer animo voor is.

The Anim0l 08-10-2009 @ 16:30:02

je hebt tot 2 november:

You then have till Monday 2nd November to submit your entry to Trackitdown

bRt_ 08-10-2009 @ 16:32:17

Black is heilig; Niet remixen! ;o Blijft wel nog altijd een leuk idee! :D

Khadber 08-10-2009 @ 16:36:01

update

SoundTunerZ 08-10-2009 @ 16:39:29

damn ”Any competition entry submitted will remain the property of Dutch Master Works.”

Dat vind ik echt slecht stel het is wat dan kunnen ze het releasen zonder dat ze jou naam hoeven te vermelden :O Moet je voor de lol ff de shit registreren bij buma stemra dan kan t nog leuk worden :P

Noizeoffice 08-10-2009 @ 16:46:11

@SoundTunerZ

LOL!

Jeroen! 08-10-2009 @ 16:47:57

Black is heilig idd, niets aan doen

Jor-D 08-10-2009 @ 16:48:31

@SoundTunerz, je gebruikt toch hun samples, dus zo raar vind ik het niet ;)

Heatzone 08-10-2009 @ 16:48:34

@ SoundTunerz,

Zo is het bij elk platenlabel waar muziek uitgebracht wordt hoor ;) Overal waar je tekent wordt uiteraard de muziek eigendom van het label. Anders zou het een beetje krom zijn haha

gangsterdwerg 08-10-2009 @ 16:55:06

the biggest producers in hard dance. LOL haha kermishardstylers

Khadber 08-10-2009 @ 17:02:58

@gangsterdwerg
Ze noemen het niet voor niet geen Hardstyle, maar Hard Dance..
Zal wel een rede hebben ;) .

eMule 08-10-2009 @ 17:40:43

het gaat om de vreselijke arrogantie waarmee dit soort berichten naar buiten komen, die gasten denken dat ze de grootste helden zijn …

FRArnold 08-10-2009 @ 17:43:54

Ze hebben al aardig wat onderscheidingen gehad.

Daarbij komt dat echt heel veel mensen heel veel kritiek hebben op Showtek, vooral in Nederland.
Ik denk dat ze gewoon hun dikke middelvinger naar die mensen opsteken!!

Ik denk dat Showtek het album van het jaar zal gaan maken!!!

Keep up Showtek!!

djcorleone 08-10-2009 @ 18:09:00

Betalen voor samplepacks :’)
En de originele track hoef ik niet erbij te hebben want die heb ik al… Typisch Showtek om er proberen aan te verdienen… Hier ga ik me nog niet eens de moeite voor nemen…

Undertaker69 08-10-2009 @ 18:17:18

oe interessant :D

wel vet dit :D

eXitium 08-10-2009 @ 19:31:36

Brennan heart doet een remix contest dus jah waarom showtek ook niet maar kben benieuwd wat dr van gemaakt word ^^ persoonlijk zou ik me focussen op de intro want die was fcking lkkr :d

Overload 08-10-2009 @ 23:14:17

@ SoundTunerZ: Dat is bij elk label zo, alleen uit profesionaliteit lijkt het me dat DMW gewoon je naam erbij zet.

SoundTunerZ 09-10-2009 @ 10:31:19

Ik snap ook dat het op die manier werkt, zo simpel ben ik ook weer niet :P Maar hier staat in feite gwn dat het nummer wat je opstuurt hun eigendom wordt. Verschil met een contract is dat je ervoor tekent hier zie ik nergens dat je ervoor tekent. Dus ze kunnen je wel naaien als ze dat willen ;) Maar ik blijf erbij dat ze weinige animo gaan krijgen :P

The Anim0l 09-10-2009 @ 12:41:02

dit word een nieuwe hype
zometeen komt zany ook met een remix contest
en zullen binnekort ook wel hardcore dj’s met contesten komen

eXitium 09-10-2009 @ 13:00:52

@ The Anim0l mag van mij opzich mjah dat het zo overrated word idd maar een hardcore remix pack kan ik nooit laten liggen :)

NoiseHunterZ 09-10-2009 @ 16:56:27

haha vragen ze er geld voor ^^

Mol 11-10-2009 @ 23:40:06

Die actie van Brennan vond ik leuk, maar nu komt Showtek met dit.. en dan ook nog tegen kosten. Denk niet dat Zany zich tot dit niveau verlaagt..

eXitium 12-10-2009 @ 21:40:10

Mjah ik heb die sample pack.. maar die is waardeloos alleen de vocals zijn leuk.
voor de rest alleen samples melo mag je zelf gaan bouwen XD (is leuk met die intro ¬¬)

Bart 14-10-2009 @ 19:46:23

je moet een credit card hebben voor dit???????? WTF :cry:

Khadber 14-10-2009 @ 19:52:47

Paypal is ook goed, daar heb je niet persé een creditcard voor nodig..

Kijk anders even in het WEB-releases sticky topic in algemeen over hoe paypal werkt.

Bart 15-10-2009 @ 10:17:59

Oke Thanks!! :) was al een beetje aan het kijken maar oke, het had makkelijker gekunt :s
Bon ik ga het even proberen… :cool: