Showtek nummer “Raver” in de film Brüno

Ja, je leest het goed, een nummer van Showtek is te horen in de nieuwe film van Sacha Baron Cohen (Borat), en wel het nummer “Showtek – Raver”.

Showtek:
“After their visit to Los Angeles (Hollywood) a few weeks ago, now the word is finally out!!! Showtek their music is picked up by the world famous Sacha Baron Cohen, better known as Borat. One of the older tunes by Showtek called “Raver” is featuring in one of the hilarious scenes of this weird new gay character ‘Brüno’. This movie will be worldwide in all top theatres and will be visited by Millions of people! Keep your eyes pealed on this website for more news and actions!”

Bruno



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 30-06-2009 om 10:18 door freddyadu8 | Translate:

Reacties (36)

Plaats reactie
Mol 30-06-2009 @ 10:26:34

Hopelijk wordt hardstyle nu niet keihard gedissed in die film..

Dakpan 30-06-2009 @ 10:29:53

Al deden ze dat. Jammer dan

Jur 30-06-2009 @ 10:48:20

Het begin van het einde :D

Khadber 30-06-2009 @ 11:07:11

SUPERMOOI! Gast, zijn rol is een Duitse modefreak met homofiele gevoelens.. En dan Raver erbij.. Dat kan never nooit serieus zijn!

dawasiknie 30-06-2009 @ 11:26:42

Haha, prachtig!

blik 30-06-2009 @ 11:42:03

hahaha lekker hoor sacha, doe je best ik ben benieuwd

Rickie 30-06-2009 @ 12:12:50

hahaha hiervoor ga ik die film ff kijken :p

Zinloos geluid 30-06-2009 @ 12:15:37

das ist super toll!!!

Dj rudestylez 30-06-2009 @ 12:29:42

super vet :D

Sjaak1 30-06-2009 @ 13:03:49

Hahaha, geniaal.
Ik ga zeker weten naar die film!
Borat was al een succes, nu Bruno met Raver erin ;)

Kaptain 30-06-2009 @ 13:06:34

Mogen de twee heren fier op zijn.

Timmer 30-06-2009 @ 14:02:13

dus dat wordt in de bios een dikke bass?? of wordt het verwerkt :p wel gaaf voor showtek

Dennis Aka Mash 30-06-2009 @ 15:14:14

Zal wel maar 15 seconden zijn ofzo. ;)

Bas de Vogel 30-06-2009 @ 16:27:51

hahaha het is iig niet voorspelbaar waar Raver dan voor gebruikt gaat worden, dat is al een goed teken :) . Wordt wel weer een toffe film :p .

Frankert 30-06-2009 @ 18:29:27

Jullie snappen hte niet.. xd

Hardstyle gaat op deze manier commercieler worden. En dat is niet tof.

Rico_O 30-06-2009 @ 18:33:33

@ Frankert

Als je wilt dat het voor altijd hetzelfde blijft dan kan je beter onder een steen gaan leven, altijd dat gemauw dat het commercieler wordt. Dat brengt niet alleen nadelen met zich mee

Khadber 30-06-2009 @ 18:58:41

Hardstyle is al lang commercieel.. Als Qlimax binnen een paar uur uitverkocht is kun je dat onmogelijk underground noemen..

Wat boeien die paar seconden nou..

djpatt 30-06-2009 @ 19:20:30

raver was sowieso al een kut nummer past dus wel in een gay film

bruno :worship:

TakkU 30-06-2009 @ 21:29:34

Wel typisch dat ze Showtek gebruiken in een sarcastische film over een homo

T-ice 30-06-2009 @ 22:35:24

lol Takku :p

kmoet zeggen dat het het beetje vreemd vind, alhoewel misschien wel een glimp van trots over me heen gaat als dat stukje langsscheurt ^^

John 01-07-2009 @ 07:40:30

Die Showtek mannen zijn toch wel de grootste zeg. Ze gaan naar Los Angeles, als eerste op Ibiza en nu weer in een FUCKING FILM ?!?!?!?! De tering zeg… welke artiest uit Nederland kan er nou zeggen dat hij is zo’n dikke film productie zit ?!!?! Dat zijn er weinig. Wat een bazen van de club !

Mol 01-07-2009 @ 10:52:12

Laten we hopen dat je sarcasme spreekt John..
Agree on Frank there.. @ Rico: wel erg veel!!!
@Patt: omfg. idiot.

Ja khad; maar je kan ook overdrijven. Dat het eeen ongelofelijk populair feest is wil niet zeggen dat je het nog verder moet uitmelken. Dat gaat in de toekomst steeds meer gebeuren met dit soort acties.. Je kan natuurlijk keihard lopen roepen; oehh boeh mol whine whine.. maar het gebeurd wel.

dualweilderz 01-07-2009 @ 11:48:01

het commercieel worden brengt wel veel nadelen kijk maar naar uitverkochte feestjes waar allemaal kwalletjes op af komen die denken van hardstyle te houden maar eigenlijk gewoon liever tussen de billetjes genomen worden omdat het allemaal vieze meelopers zijn als je een paar dj’s vraagt die geen headhunterz of d-block en s-te-fan heten slaan ze al dicht bah verschrikkelijk die neppe mensen.
en het is ook wel echt een verassing dat het de showtek broertjes zijn die een nummer in de film krijgen :p
nja we zullen zien

djpatt 01-07-2009 @ 12:02:23

@ mol laat andere mensen ook eens een mening geven, of word minister president

Hardstyleking 01-07-2009 @ 14:17:10

want jij kan aan iemand zien of die van hardstyle houd dual? lijkt me wel handige gave

Bas de Vogel 01-07-2009 @ 15:17:23

Dat zegt hij helemaal niet, hij heeft het grootste gelijk. Op al die feesten zie je zoooveel mensen die er puur zijn voor een dagje uit, niet losgaan en een beetje aan de kant gaan zitten. Dit komt omdat feesten als Defqon een naam gekregen hebben, zelfs buiten de scene. En het is erg treurig voor de fans die wél willen losgaan en wél voor de muziek komen, maar geen kaartje kunnen bemachtigen.

Ik zeg niet dat die dagjesmensen het niet mogen, verdienen of wat dan ook. Ik zeg alleen dat het jammer is voor de fans die er erg graag bij willen zijn maar niet kunnen.

Khadber 01-07-2009 @ 15:41:09

Puntje 1: bij wat voor concert of feest dan ook heb je altijd mensen die minder in de scene zitten..
Puntje 2: als je alleen liefhebbers pakt, vul je zo’n groot feest gewoonweg niet..

De mix tussen liefhebbers en mindere liefhebbers is iets wat je altijd zal houden in wat voor organisatie van ook.

Project 141 01-07-2009 @ 18:00:54

De comments dwalen een beetje af van het Item…. maarja dat maakt geen flikker uit :p

Ik vind dat als je naar Defqon1 of Black ofzo gaat, je dat niet moet doen zoals voor 1 of 2 bekende DJ’s, zoals dualweilderz al zei. Als je naar Defqon1 ofzo gaat moet je ook echt voor (bijna) alle DJ’s komen.

en nu nog ff over het bedoelde onderwerp: Vet, ik ga hem cker wel kijken die film, Borat was ook geweldig!

Jochem 01-07-2009 @ 19:35:46

Over dat commerciele gedoe: hardstyle ís inderdaad al commercieel, maar verder zal het niet gaan, veel mensen zijn bang dat je binnenkort hardstyle op tmf zal zien, dat is niet zo, voor heeeul veel mensen zal er in hardstyle altijd een te harde bass zitten. best vreemd eigenlijk, dat sommige mensen niet van bass houden.

Hardstyleking 01-07-2009 @ 19:39:22

ik heb juist vaak het idee dat de bass vaak nog wat te zwak is… maar goed on topic weer :p

RJBanthum 02-07-2009 @ 02:22:32

Nou ja, waarom dit nou weer zulk heftig nieuws is… Als ze nou de soundtrack maakten, oke, maar die paar seconden. Je kan er werkelijk waar geen zinnig woord over zeggen, want het kan alle kanten op. Het lijkt weer een storm in een glas water.

Hardstyle en commercieel… Als ik ze tegelijk eet kan ik ze wel kotsen! Hardstyle wordt populairder, ook internationaal. Dat ziet iedereen! Dat kun je ook niet tegenhouden… Wat nou als iedereen heeeeel veel van hardstyle gaat houden. Net zo veel als wij. Moeten wij dan maar zeggen: Nee, wij waren eerst, vol is vol? Denk toch na man… Schijnbaar willen meer mensen naar dit soort muziek luisteren, dat hebben wij te respecteren. Leuk of niet. En als je daar een harde kern tegen wil vormen, zijn er vast mensen met stevige schoenen die jullie belangen willen behartigen. Ik wens je alvast succes met je nieuwe organisatie.

Ik doe gewoon wat me het best bevalt. Daar heb ik nog nooit spijt van gehad en daar heeft nog nooit iemand last van gehad. Als iedereen dat nou zou doen: “Loat goan!”…

tsjaaa 03-07-2009 @ 10:35:14

ff film kijken om de track te horen ben benieuwd!
al neem ik het niet serieus

moffel 03-07-2009 @ 18:09:22

RJBanthum: +1

D-tail (Dj Lycan) 04-07-2009 @ 14:36:41

voor het eerst in jaren weer ns naar een goeie film dus :P naja goeie muziek in de bios, want 2 see and hear

Rogier J. 21-07-2009 @ 14:27:30

Je hebt DJ’s met passie, je hebt DJ’s met talent en DJ’s met geen van beide.
DJ’s met passie en talent en broers van elkaar zijn zeldzaam. Showtek doet het weer!
Deze twee heren gaan hard en wij gaan nog veel meer van hun horen!

Well done en succes heren!

Hertogsletje 08-10-2009 @ 18:54:10

idd banthum..
Loat Goan !