Showtek Podcast #13: January 2010

Elke maand presenteren de heren van Showtek hun “We Live For The Music” podcast. Een podcast met niet alleen platen van het Dutch Master Works label, maar ook andere labels. Deze maand #13: January 2010.

Download de Postcast:
Showtek Podcast #13

Tracklist:
01. Showtek – Analogue Players In A Digital World
02. Brennan Heart – Musical Impressions
03. Technoboy Meets Ruffian – The Undersound
04. Zany & Dozer – Huwex
05. Dutch Master – Fly Like A Rocket
06. Southstylers – E-Town
07. Marc Et Claude – Loving You (DJ Isaac Remix)
08. Zany – Mr. Monster
09. Showtek feat MC DV8 – Rockchild
10. Noisecontrollers – Promises
11. Abyss & Judge – International Fame
12. Frontliner & B-Front – Become The Sky
13. Zatox – I Hate U

Hou hardtraxx.nl in de gaten voor meer podcasts!



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 11-02-2010 om 15:27 door Khadber | Translate:

Reacties (14)

Plaats reactie
Teeuwen 11-02-2010 @ 15:28:33

Deze gaat sowieso niet mee, heb het totaal niet op Showtek… Veel te commercieel en te zacht. Moet wel zeggen dat ik respect heb voor hoe ze de wereld over toeren enzo

Khadber 11-02-2010 @ 15:30:15

Oudere tracks als E-Town & Loving You Remix! Leuk om die weer eens te zien!

En I Hate U is ook erg zacht he?

evasive 11-02-2010 @ 15:36:12

@Teeuwen.. ben het helemaal met je eens!

GreenX 11-02-2010 @ 16:00:40

dt de nummers van showtek ‘zacht’ zijn betekent toch niet direct dat je de podcast niet mee neem. Kijk naar tracklist dan. Zit niet alleen maar zachte nummers tussen wel veel gedraaide maarja. Gaat mee.

semtex 11-02-2010 @ 16:01:16

vind hem wel mooi:) neem hem mee!

The Undersound (l)

Gangsterdwerg 11-02-2010 @ 16:28:59

wat een verrassend lijstje… not! heeft showtek dan echt niet door dat we niet op hun troep zitten te wachten?

Khadber 11-02-2010 @ 16:34:25

@Gangsterdwerg: Welke grote DJ vind jij tegenwoordig WEL orgineel dan? De meesten draaien enkel eigen werk, daar kun je deze heren toch lastig van betichten. Als een andere DJ dit neer had gelegd had je het waarschijnlijk beter gevonden..

WIJNUH 11-02-2010 @ 16:41:17

@ khadber: ik weet niet of jij m groot vind, ik iig wel, maar luister b-front op qountdown schitterend, hulde, hij draaide alleen de 4 collabs met frontliner, verder alleen maar andere tracks. b-front is voor mij de uitzondering ;)

Oxbow 11-02-2010 @ 16:43:46

Marc Et Claude – Loving You (DJ Isaac Remix) die is echt heeeeel nice (l)
Alleen voor dat nummer ga ik deze podcast trouwens niet downloaden, maar de track keuze valt me dit keer nog mee van ze

Khadber 11-02-2010 @ 16:43:51

Mee eens hoor, maar verder heb je er weinig die ook veel van andere DJ’s draaien. minimaal 80% draait vooral eigen werk.

JolleNL 11-02-2010 @ 17:18:50

Dat lijkt me vrij logisch, hoe meer eigen werk je draait, hoe meer mensen het luisteren, hoe meer mensen het kopen. ^^

Deze neem ik trouwens niet mee want al die nummers heb ik te vaak geluisterd op een paar na.

WIJNUH 11-02-2010 @ 17:37:35

commercieel gezien wel ja, maar ja voor ieder wat wils he.. doe mij maar b-front dan of deepack, die hadden ook een zalige set op qlimax voor de rest kan ik eigenlijk niemand bedenken die veel varieert qua platenkeuze..

Addo 11-02-2010 @ 22:15:25

LOL @ gangsterdwerg
typische hersenloze ‘laten-we-showtek-afkraken’ commentaar
kan je toch echt beter voor jezelf houden in het vervolg.

Ik neem hem mee,
musical impressions vind ik wel wat minder maar I Hate U, Become the sky, fly like a rocket, etc etc
en die isaac remix moet ik ook nog eens horen

TkTT 12-02-2010 @ 10:44:00

Ik neem hem mee maar dan vooral om de tracks zoals Addo die als had genoemt.
Showtek heb ik nooit echt goed gevonden alleen de nieuwe CD is best goed, maar zoals als vele hebben gezegd ze zijn gewoon veels te commercieel en vooral hebben ze een veels te hoge eigne dunk.
Maar toch neem ik hem wel mee :D :p

Reageren