Showtek Podcast #14 – Februari 2010

Elke maand presenteren de heren van Showtek hun “We Live For The Music” podcast. Een podcast met niet alleen platen van het Dutch Master Works label, maar ook andere labels. Deze maand: #14 – Februari 2010.

Download: Showtek Podcast #14 – Februari 2010

Tracklist:
01. David Forbes – Devils Theory (Club mix)
02. Showtek – Faces
03. Brennan Heart – Revelations
04. Noisecontrollers – Addictive Fantasy
05. Dutch Master – What goes Around
06. Phil Ty – And the Winner is…?
07. Showtek – We Speak Music
08. D-Block & S-te-fan feat. MC Villain – Sound Of Thunder
09. DJ Isaac – Tear The Club up
10. Zatox – Drop The Track
11. Pradera vs Sasha F – To da Max
12. Headhunterz – Psychedelic

Houd dus Hardtraxx.nl in de gaten voor de volgende podcast van Showtek!



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 03-03-2010 om 20:45 door Khadber | Translate:

Reacties (13)

Plaats reactie
ElSalvaje 03-03-2010 @ 20:53:16

Zo standaard lijstje

Recklezz 03-03-2010 @ 21:16:05

amen.

Ravenwood 03-03-2010 @ 21:58:50

niet veel bijzonders.

Kaptain 03-03-2010 @ 22:11:52

To da max (l)

broodroosterr 03-03-2010 @ 23:54:32

leuk dat mensen zeggen dat dingen standaard zijn….wat wil je dan? alleen maar nummers van onbekende dj’s of?

rummel 04-03-2010 @ 00:39:16

Showtek… :(

sj0rs 04-03-2010 @ 08:34:17

@ broodrooster

Of gewoon oudere nummers die nog steeds de bom zijn?

JolleNL 04-03-2010 @ 09:14:15

Of nummers van bekende en onbekende dj’s die mooi zijn.

ronald14mei 04-03-2010 @ 12:27:26

een mooi nummer is meestal wel bekend
en oude nummers die nog steeds de bom zijn zijn ook bekend!

ik persoonlijk vind dit een mooie tracklist aangezien er veel afwisseling inzit

eMule 04-03-2010 @ 12:34:32

@ broodroosterr

Niet alleen maar, maar wat afwisseling in de tracklists zou leuk zijn. Altijd diezelfde hitjesparade die bijna alle “grote” DJ’s draaien …

broodroosterr 04-03-2010 @ 17:39:32

@ eMule,

zoveel “grote” staan er niet ;p de discussie is en blijft nutteloos omdat er aan smaak niet te twisten valt…maar die opmerking over “standaard” altijd, slaat imo nergens op

tracks van avio, bfront, psyko punkz etc hoef je niet te verwachten (omdat er dat vaak verstaan wordt onder “andere muziek”)

Barsbas 05-03-2010 @ 15:32:51

@Broodroosterr,

Ik vind avio echt geweldig, maar hij heeft ook maandelijks zijn podcast he, dus daar kan je je ook op abboneren. Ik heb ook een abbonnement op de podcast van showtek maar die zet meestal snel uit omdat t snel verveeld, beetje teveel van hetzelfde.
voor de liefhebbers: “www.aviopodcast.nl” :D :D :D

Mol 05-03-2010 @ 17:30:00

een mooi nummer is meestal wel bekend
en oude nummers die nog steeds de bom zijn zijn ook bekend!

75% van alle hardstyle luisteraars is de afgelopen 3 jaar komen kijken. Er zijn zat ”oude” nummers die bijna niemand kent en echt de bom zijn. Je ziet maar weinig tracks uit bijvoorbeeld 2006 terwijl die nog prachtig te combineren zijn met hedendaagse.
Nu is dit niet als showtek burn bedoeld maar je ziet het tegenwoordig bij de meeste DJ’s,
hitjesparades. Misschien is dat ook wel gekomen door mensen die constant roepen om nieuwe nummers.

Reageren