Showtek Podcast #17 – Mei 2010

Elke maand presenteren de heren van Showtek hun “We Live For The Music” podcast. Een podcast met niet alleen platen van het Dutch Master Works label, maar ook andere labels. Deze maand: #17 – Mei 2010.

Download: Showtek podcast #17 – Mei 2010

Tracklist:
1.Showtek – Analogue Players (live in Basel)
2.Showtek – Colours of the harder Styles
3.Activator – Time to Rave
4.Toneshifterz – Get Loaded
5.Tuneboy – Tunebeat
6.Gostoza – Sutra
7.Zany – Mr Monster
8.Wildstylez – No Time To Waste (Defqon.1 Festival 2010 Anthem)
9.Dutch Master – Recalled to life
10. Showtek – Electronic StereoPhonic
11.Showtek – Generation Kick & Bass
12.Brennean Heart – Just as Easy (Wildstylez & SMD remix)

Houd dus Hardtraxx.nl in de gaten voor de volgende podcast van Showtek!



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 08-06-2010 om 12:34 door Khadber | Translate:

Reacties (21)

Plaats reactie
CaLLitMusiC 08-06-2010 @ 12:39:06

nou… fantastisch hoor :s

Nairobi 08-06-2010 @ 13:12:13

pffff -_- :s

Jan 08-06-2010 @ 13:45:41

SAAAAI

patrickjeb 08-06-2010 @ 13:47:17

Showtek weer…

geen zak aan :$

iSenSe` 08-06-2010 @ 14:27:27

jammer hoor deze reacties….
ik vindt het ook niet zoveel aan… maar daarom hoort het toch gepubliceerd te worden ?
als je er nix aan vindt reageer dan ook niet :S en vooral niet blozend… wtf patrick ?

hun style zoals in electronic stereophonic bevalt mij heel goed :D en zou het ook vinden als ze dat aan blijven houden…

maar reken er maar op dat er 80.000 aussies zijn die hun wel vet vinden en dat weten ze ook wel ;) + gewoon terecht, want mooie muziek maken ze wel, alleen andere style

Mannonymous 08-06-2010 @ 14:27:32

“2.Showtek – Colours of the harder Styles” Wtf? Die plaat heeft echt 0.0 Replayvalue.. :p

Absolutsen 08-06-2010 @ 14:37:52

Colours of the harder styles is legendarisch! :)

Almighty 08-06-2010 @ 14:39:48

@ iSenSe, waarom mag je niet reageren als je het niks vind?

Izbut 08-06-2010 @ 14:43:02

Waaarom altijd toch dat tering gezeik:S

CaLLitMusiC 08-06-2010 @ 14:59:47

Ik vind de tracklist opsich geen reet aan, daarom kan ik de showtek tracks nog wel wat vinde tog :P? iig ze hebben wel een paar goede tracks vind ik ook! maar ik vind deze lijst gwn niet veel bijzonders

Jor-D 08-06-2010 @ 15:08:09

Epic: Showtek – Colours of the harder Styles

xljarno 08-06-2010 @ 15:45:21

Och mensen zien weer de naam showtek en beginnen meteen weer te zeuren QQ. Ga lekker huilen.

Vette podcast anyway!

the sidespinnars 08-06-2010 @ 17:11:59

ach joh je moet niet zo zeiken wat maakt het nou uit egt altyd als iemand showtek zegt komt er gelijk een golf van negatieve reacties. en wrm omdat ze een andere style hebben? ik weet zeker als er een andere naam boven stond dat (bijna) iedereen het een vette podcast vind!!

derniels 08-06-2010 @ 17:41:15

woow dikke set, ga ik meteen downloaden alleen maar nieuwe nummers

bRt_ 08-06-2010 @ 17:57:16

Showtek – Colours of the harder Styles
Blijft echt een helden nummer!

eXitium 08-06-2010 @ 18:02:49

Respect voor showtek… ik doe het ze niet na… maar als ik het wat aan vind
nee niet echt :P

Shevie 08-06-2010 @ 18:45:52

@ the sidespinnars – Niet omdat ze een eigen stijl hebben, omdat ze zich heel goed voelen en een attitude hebben om gruwelijk hard op te kotsen.

the sidespinnars 08-06-2010 @ 22:04:21

@ shevie – is me eigenlijk nooit opgevallen noem is een voorbeeld?

Shevie 08-06-2010 @ 22:40:03

Luister deze podcast eens en luister naar wat ze zeggen, Youtube naar het gemiddelde filmpje van ze waar ze als beschrijving hebben “… it’s hard to be the most popular kid on the block.” enzovoorts. Dat vind niemand in de hardstylescene leuk, en zeker niet de nuchtere Hollander.

derniels 08-06-2010 @ 23:20:17

@ Shevie – inderdaad jij snap het