Showtek Podcast #6 – Juni 2009

Elke maand presenteren de heren van Showtek hun “We Live For The Music” podcast. Een podcast met niet alleen platen van het Dutch Master Works label, maar ook andere labels. Deze maand: #6 – Juni 2009.

Download: Showtek Podcast #6 – Juni 2009
Mirror: Easyshare

Tracklist:
01. Walt – Walt Mart
02. Southstylers – Crystal
03. Dozer – Hawk
04. Abyss & Judge- Hardstyle Revolution (Showtek Remix)
05. Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers – Fuck Me I’m Famous
06. Zany – Scrambled Part.1
07. Duro & The Prophet – Not Enough (Scope DJ Remix)
08. Noisecontrollers – Yellow Minute
09. The Prophet – Recession
10. The Nasty Boyz – We are Still awake
11. Zany – Animated Audio
12. Headhunterz – Saifam Mashup

Houdt dus Hardtraxx.nl in de gaten voor de volgende podcast van Showtek!



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 08-07-2009 om 19:56 door Jor-D | Translate:

Reacties (21)

Plaats reactie
Khadber 08-07-2009 @ 21:38:16

Erg lekker mixje!

Walt Mart!! (l)

Niek 08-07-2009 @ 22:12:29

Showtek zijn dikke losers

Jesper-HardBeatz 08-07-2009 @ 22:32:36

EEN WONDER

GEEN 1 SHOWTEK TRACK

OMG SNEL, BEL DE TELEGRAAF

(oke, alleen 1 remixje dan :p )

Khadber 08-07-2009 @ 22:54:45

@Niek:

Ga mij maar eens uitleggen wie wat en waarom je zo’n mooi statement op internet neer durft te zetten.. Graag in normaal Nederlands :) !

Kaptain 08-07-2009 @ 22:58:25

Ben benieuwd naar die nieuwe van Walt.

En Khadber, waarom moet iedereen zijn mening verantwoorden :’)
Het is maar gewoon één van de zovele domme reacties hoor …

Khadber 08-07-2009 @ 23:11:30

Die van Walt is overigens er al sinds begin 2008, en hij is echt supernetjes :) !

Tja, ik vind het een beetje kansloos om zomaar te roepen dat het dikke losers zijn.. Beetje nutteloos naar mijn mening. Geef dan teminste een rede rebij.

Kaptain 08-07-2009 @ 23:26:36

‘k Vind da ge gelijk hebt ze, daar ni van.
Maar met iedereen dat zo’n reactie zet een discussie beginnen voeren is zinloos.

Oxbow 08-07-2009 @ 23:38:36

Zany – Scrambled Part.1, Heeerlijke plaat (l)

Jur 09-07-2009 @ 00:49:46

Showtek bashen is zooo 2008…

Sunboom 09-07-2009 @ 08:37:49

Waarom moet er in godsnaam nog een argument gegeven worden bij ‘Showtek zijn dikke losers’? Iedereen weet wat er mee bedoeld word, en zo niet dat heb je onder een steen geleefd de afgelopen 2 jaar…

johnlienden 09-07-2009 @ 09:06:32

Dat nummertje van walt mart, stond die ook nie in de aftermovie van X-Qlusive Showtek 2008 in de HMH?
ik bedoel deze: http://www.youtube.com/watch?v=R1dPsqiad_o

Koene 09-07-2009 @ 09:15:51

Je eigen onderbouwde mening zou meer opheldering geven. Je kan 1001 redenen hebben om Showtek ‘dikke losers’ te vinden, maar het is wel fijn als je aangeeft waarom. Zulk soort reacties duiden meer op een ‘meeloopmening’…

Showtek heeft veel dingen gedaan die commercieel positief zijn voor hen, maar voor de ‘scene’ misschien minder aantrekkelijk. Dat neemt niet weg dat ze goeie platen maken en gemaakt hebben. Maar dit is mijn mening…

OT: ik neem em mee, ziet er leuk uit! :)

johnlienden 09-07-2009 @ 09:29:27

Duro & The Prophet (l) en ben ik nou echt een van de weinige die scrambled pt1 niet geweldig kan noemen en ik hem zelfs ronduit kut vindt?

Hymn 09-07-2009 @ 11:53:56

Nope, ik vind hem ook kut..

Opperhoofd 09-07-2009 @ 12:03:53

“Khadber: 08-07-2009 @ 22:54:45

@Niek: Ga mij maar eens uitleggen wie wat en waarom je zo’n mooi statement op internet neer durft te zetten.. Graag in normaal Nederlands :) !”

*GAAP*

Wanneer iemand zegt ‘SHOWTEK IS GEWELDIG’ vraag je ook nooit om een uitleg.

Nee wanneer iemand zegt ‘SHOWTEK ZIJN DIKKI LOSERS’ moet iemand dat ineens uitleggen.

*GAAP*

Ik ben het er helemaal mee eens: ‘Showtek.. de Gabber Piet van de Hardstyle.’

Opperhoofd 09-07-2009 @ 12:05:23

“Ga mij maar eens uitleggen wie wat en waarom je zo’n mooi statement op internet neer durft te zetten.”

Over ‘normaal Nederlands’ gesproken… :D

Hymn 09-07-2009 @ 12:53:54

Wat hebben ze voor een kut laag BPM, val er van in slaap…

Atraxisz 09-07-2009 @ 13:07:24

@ johnlienden:
Nee zat er niet in.. Wel remixje van colours of the harder styles, we live for the music en FTS

broodrooster 09-07-2009 @ 13:20:27

animated audio and de voltmashup zijn (Y)

Dj Skitzo 10-07-2009 @ 23:26:10

waarom staat hier: Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers – Fuck Me I’m Famous
en op youtube : Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers – famous.
wat is het nou dan?

Levi 11-07-2009 @ 20:01:35

Famous ;)