SLAM!FM start nieuw digitaal kanaal SLAM!HARDSTYLE

Vanaf deze week heeft SLAM!FM er een nieuw broertje bij: ‘SLAM!HARDSTYLE’. Een nieuw digitaal radiokanaal met 24/7 non-stop de beste early-, raw- en nu-hardstyle! Sinds eind 2008 heeft Hardstyle in de programmering van SLAM!FM een vaste plek met ‘Hard Attack’, gepresenteerd door Mental Theo. Al geruime tijd was er door luisteraars vraag naar meer aandacht voor deze sterk groeiende muziekstroming.

Hardstyle is enorm populair onder een specifieke doelgroep. Een aantal top dj’s staat hoog in de wereldwijd gerespecteerde dj Mag Top 100. Deze muziekstijl is tot de dag van vandaag nauwelijks door stations belicht. SLAM!FM wil met haar nieuwe kanaal deze stroming dichterbij brengen en een platform creëren waar liefhebbers, nieuw talent en top dj’s samenkomen.

Menno de Boer, Program Director: ‘Met SLAM!HARDSTYLE starten we een radioplatform nieuwe stijl. Luisteraars, dj’s en producers maken het radiostation. Luisteraars kunnen direct feedback geven op de tracks die ze horen, dj’s kunnen demo’s en tracks uploaden en producers sturen zelf hun nieuwste creaties in. Hardstyle krijgt eindelijk de aandacht die het verdient. Samen met de hulp van Mental Theo en jong Hardstyle dj talent ‘Soundrusherz’ is een nieuw platform geboren. En dit is pas het begin!’

SLAM!HARDSTYLE is op alle digitale kanalen te beluisteren en op www.slamhardstyle.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 24-01-2012 om 21:50 door Jor-D | Translate:

Reacties (27)

Plaats reactie
GReddy 24-01-2012 @ 22:05:27

Nu nog op de ether zou wel heel fijn zijn voor in de auto :D

patrickjeb 24-01-2012 @ 22:16:28

Hell no!

Hard Twins 24-01-2012 @ 22:19:20

COMMERCIEEL

ik ben naar dubstep later >.<

TakkU 24-01-2012 @ 22:23:41

Dubstep is inderdaad niet commercieel nee :huh: Overigens, als je het genre waar je jaren van zegt dat het supervet is, ineens aan de kant schuift omdat er wat commercieel gedoe tussen zit, ben je best kansloos bezig… Luister gewoon wat je zelf leuk vind, ongeacht wat iemand anders vind…

Borcheld11 24-01-2012 @ 22:26:05

Als ze de naam Slamfm weg hadden gelaten was het miss een optie?

Kettingzaag 24-01-2012 @ 22:27:24

Het einde van de hardstyle. Er was echt 0,0 behoefte aan deze bullshit. Gaan ze ook decibel, defqon, qlimax, q-base reclame maken zeker. Ik kots er nu al van :(

G1LL 24-01-2012 @ 22:28:32

Ik ga demo’s sturen, en je mag verwachten dat ze in de categorie raw zitten :P

Josh-T 24-01-2012 @ 22:40:33

@Hard Twins, troll? Dubstep is veel commerciëler.
On Topic: ik denk niet dat er veel vraag is naar een nieuw Hardstyle Radio station, zijn er al zoveel, en Fear FM is zo erg gevestigd dat je die er niet uitgeconcureerd krijgt.

Rampestamper 24-01-2012 @ 22:50:55

@ Kettingzaag.. Vorige week maakten ze reclame voor xQlusive NCop de radio, weet alleen niet meer welk station dat was.

DJUR 24-01-2012 @ 22:59:32

Ze mogen eerst de site wel eens na gaan kijken daar! Als je het doet, doe het dan goed! :cry:

Hardstyleking 24-01-2012 @ 23:43:07

@kettingzaag ze maakten altijd al reclame voor die feesten daar

timmah91 25-01-2012 @ 00:37:05

@rampestamper dat was radio 538.. Hoorde het ook al op me werk langs komen! Wat een onzin om op zo’n radio zender reclame te maken voor een uitverkochtfeest :confused:

Ot. Waarom mental theo? Die heeft toch helemaal niks met hardstyle te maken? Of mis ik iets? Achja ik ga er in iedergeval niet naar luisteren.

JVDM 25-01-2012 @ 08:26:01

:( :(

Dragenser 25-01-2012 @ 09:46:47

wtf klopt niks van die tracklist…

Raefix 25-01-2012 @ 10:40:38

ik hou t dan toch bij FearFM

Parvuz 25-01-2012 @ 12:53:45

En dit is pas het begin!
Oftewel, uiteindelijk op ether. Lijkt me geen goed plan dit.

cosmic 25-01-2012 @ 13:41:21

Ik begrijp niks van jullie ik luister vanaf begin 2001 hardstyle en vanaf 2003 hoor ik al ” het word te commercieel”. Vind het alleen maar mooi dat het steeds groter word en maak nu niet de vergelijking over de hardcore want die gaat hier niet op. Ik zie nog geen hardstyle piet op tv.
Vind het prachtig dat steeds meer mensen de muziek ontdekken die al ik al 10 jaar mooi vind. Ook al zijn er continue veranderingen in de muziek wat wel of niet je ding is sta er voor open vind je het niks kijk dan een deurtje verder , binnen het genre is genoeg te vinden.

Twan0 25-01-2012 @ 17:36:21

Moet eerlijk zeggen dat ik nu sinds ie online is paar dagen er naar luister en er komen wel veel gedraaide tracks langs en paar keer de zelfde binnen 1-2 uur maar vind het lang niet slecht, en dat er nieuw station bij is vind ik juist goed het draagt bij aan de afwisseling, kan nu switchen tussen aantal stations en telkens wat anders horen.

Maar ze moeten wel even de feed van now playing fixen want hij loopt 1-2 nummers achter haha

Lyst 25-01-2012 @ 21:35:25

Afgezien van de eventuele gevolgen vind ik het maar een goedkoop opgezet initiatief. De now playing loopt voortdurend achter, de likes/dislikes zijn met scripts tot irreële getallen te bewerken. Het zijn allemaal losse tracks zonder enige vorm van mixen of opbouw. De BPM had ook best wat omhoog gemogen, nu kan ik net zo goed mijn eigen muziek verzameling luisteren; zijn ook losse tracks, zonder opbouw en op standaard BPM.
Ik ben sowieso niet zo’n voorstander van tracks liken/disliken, zeker niet als je adhv die informatie je playlists gaat samenstellen. Daardoor bereik je alleen de massa en juist niet de liefhebbers.

emmerick 25-01-2012 @ 23:36:23

@lyst, ok.

ik moet zeggen dat het me heel positief verrast , ik dacht ook alleen maar de bekende tracks langs te zullen horen komen omdat het toch een vrij bekend bedrijf is maar ze draaien zeeer gevarieerd , erg goed. niet verwacht.

emmerick 25-01-2012 @ 23:38:23

@cosmic

Bazenreactie man, je bent de eerste die ik ooit heb gehoord die al sinds die tijd luisterd en niet loopt te zeiken over veranderingen en commercialiteit. en ik ben het met je eens, hoe bekender hoe meer mogenlijkheden om ernaar te luisteren. Misschien binnenkort zelfs wel op de echte radio. Heel mainstream zal het nooit worden omdat het daar niet toegankelijk genoeg voor is.

Lyst 26-01-2012 @ 09:55:12

Volgens mij worden plaatjes random ingestart of op basis van aanvragen. Ik denk niet dat er iemand de hele dag plaatjes aan zit te klikken. Zoals ik al zei, als ik mijn muziekcollectie op shuffle zet heb ik hetzelfde maar dan wel met de juiste now playing. Dan zie ik weinig toegevoegde waarde in een dergelijke radio. Natuurlijk “is dit slechts het begin”, maar de eerste indruk die je achterlaat is vaak bepalend.

Squit 26-01-2012 @ 14:29:28

Als ik eerlijk ben vind ik dit toch best jammer. Er zijn meer dan genoeg mogelijkheden om afwisseling in hardstyle te horen, je mag er best wel een beetje moeite voor doen. En op deze manier bereik je de massa, en niet de liefhebber. Ik heb echter nog niet geluisterd, daarom laat ik het hier bij. Maar zoals de scene nu is vind ik prima, persoonlijk hoeven dit soort dingen niet van mij!

jannegyhs 26-01-2012 @ 16:03:23

als het maar neit ”populairder” word!

semmmmx 28-01-2012 @ 18:46:49

maak er niet z’n probleem van of het commercieel is of niet ..
het gaat om de muziek ? Hardstyle is hardstyle. Of deze site nou commercieel
is of niet, de muziek klinkt bij mij er niet anders door.

Izbut 28-01-2012 @ 21:36:31

1 woord: waarom???

Foxbuster 09-02-2012 @ 16:54:35

Ik voorspel het begin van het einde ;) Het gaat nu al de foute kant op vind ik…