Stemmen op de FearFM Top 100 van 2008

Het jaar 2008 zit er al weer bijna op. Een jaar met veel nieuwe muziek, veel nieuwe talenten en een jaar waarin de Nederlandse dance events nog nooit zo snel uitverkocht raakte. En aangezien de top 40 van FearFM een groot succes is, gaat FearFM een Top 100 van 2008 maken, en jij kan daarbij helpen door te stemmen.

Ongeveer een jaar geleden werd namens FearFM voor de eerste maal een maandelijkse Top40 voorgelegd. Een 3 uur lang durende mix met alle klappers van de afgelopen maanden. Op de dag van vandaag presenteert FearFM 3 verschillende Top40 lijsten namelijk Jump/Tek, Hardstyle en Hardcore.

Aangezien de Top40 bij FearFM zo’n groot succes is willen wij dit allemaal voor jullie samenvoegen tot één geheel. De FearFM Top100 – 2008 zal worden samengesteld door het publiek en ook jouw stem heeft hier invloed op. Op onze website kun je jouw favorieten top10 doorgeven om zo inspraak te hebben in deze legendarische mix. Wat wordt dit jaar de “beste” track van 2008?

Breng nu je stem uit! Bezoek www.fearfm.nl/top100. Stemmen is mogelijk tot en met dinsdag 23 december 2008. Hierna zullen alle stemmen worden geteld en worden verwerkt tot één grote mix. De uitzending zal evenals vorig jaar plaatsvinden op oudejaarsdag, woensdag 31 december 2008.

FearFM



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 08-12-2008 om 14:33 door Jor-D | Translate:

Reacties (44)

Plaats reactie
Jeroen 08-12-2008 @ 15:36:51

Nou ik ben er aardig uit. Ik had alleen wel 20 nummers om daar de beste 10 van te maken. Die andere 10 die er niet bij zitten komen vast en zeker in de top 100.

1. The KGB’s – Yerba Diabolika (TBY remix)
2. The Raiders – Disc Warrior (The Nasty Boyz remix)
3. Ivan Carsten – Amazing Combination
4. Tatanka presents J. Hiroshy – Showtime (Tatanka remix)
5. The Prophet – Chubby
6. Frontliner – Spacer
7. Dj Phil Ty – Miami Belch
8. Bulldozer Project – Arise (The Beholder & Zany remix)
9. Tuneboy – Dirty (Wildstylez remix)
10. Voice Of Conscience – Donkey Rollers

Southstylerz – Nok Joe Douwn is nog niet uitgekomen. Gebeurd dit nog in 2008 ? Anders komen die in mijn top 10.

Calie 08-12-2008 @ 16:20:22

1. Frontliner – Warphole
2. Max Enforcer – Loudness
3. Noisecontrollers – Shreek is Back
4. Bulldozer Project – Arise (The Beholder & Zany remix)
5. The Prophet – Chubby
6. Frontliner – Spacer
7 A-Lusion – Perfect It (Frontliner Remix)
8. Floorcrushers – Psycho Stylez
9. Tatanka pres. J Hiroshy -Showtime (Tatanka Remix)
10. Josh & Wesz – Houze Muzik

Jeroen 08-12-2008 @ 16:28:57

[quote comment="2384"]1. Frontliner – Warphole
2. Max Enforcer – Loudness
3. Noisecontrollers – Shreek is Back
4. Bulldozer Project – Arise (The Beholder & Zany remix)
5. The Prophet – Chubby
6. Frontliner – Spacer
7 A-Lusion – Perfect It (Frontliner Remix)
8. Floorcrushers – Psycho Stylez
9. Tatanka pres. J Hiroshy -Showtime (Tatanka Remix)
10. Josh & Wesz – Houze Muzik[/quote]

Calie, sommige van deze tracks zijn nog niet uit op vinyl uit. Ik weet zeker dat shreek is back en psycho stylez niet uit zijn. Volgens mij is nummer 10 houze muzik ook niet uit. Kijk op de site van fear fm en link door naar discogs.com om te checken of de nummers al gereleased zijn. Anders komen ze niet in de top 100.

Michiel 08-12-2008 @ 16:31:03

vorig jaar is er tog ook een top 100 uitgebracht?

levi 08-12-2008 @ 17:09:19

@ Michiel nee dat was een top 50

oostzaner 08-12-2008 @ 17:46:07

op school dacht ik al ‘kan Fear FM geen Hardstyle top 100 maken’ en toen kwam ik thuis keek op Hyves kijk ik bij me inbox en ja hoor wat zie ik staan!

josh-t 08-12-2008 @ 18:42:51

[quote comment="2383"]

10. Southstylerz – Nok Joe Douwn[/quote]

is die al uit dan? of komt ie nog uit in 2008?

Dominic 08-12-2008 @ 18:59:46

1: rage
2: spacer
3: story unfolds
4: world is yours
5: kingdom
6: ldmf wildstylez remix
7: lmpsjnk
8:killzone
9: i survived
10: perfect it frontliner rmx

lekker commercieel allemaal. eerste wat in me opkwam, maar zijn er wel 30 die ik het noemen waard vind eigenlijk!
wel grappig hoe smaken verschillen! vond yerba diabolika oprecht het allerslechtste nummer van het jaar. maarjah zolang iedereen t naar zn zin heeft op de dansvloer;)!

lyst 08-12-2008 @ 21:10:14

1. Donkey Rollers – Voice of Conscience
2. Donkey Rollers – LMPSJNK
3. Ivan Carsten – Amazing Combination (Original Mix)
4. The Prophet – Chubby
5. The Masochist – LDMF (Wildstylez remix)
6. Donkey Rollers – Last City on Earth
7. Ivan Carsten – Unexpected (Tuneboy Remix)
8. Technoboy – Oh my God (Technoboys Callsheet)
9. Star Creatorz – Killzone (Hunter Remix)
10. TNT – Double Dutch Darkeys (erop gegokt)

Jeroen 08-12-2008 @ 21:17:42

[quote comment="2393"][quote comment="2383"]

10. Southstylerz – Nok Joe Douwn[/quote]

is die al uit dan? of komt ie nog uit in 2008?[/quote]

Ik kan niej vinden dat die gereleased is. Misgien wel in 2008 maar ga er maar niej van uit. K eb nu een andere nummer 10 :D

Jor-D 08-12-2008 @ 21:19:50

Hij is al wel ongeveer uit ja, staat op de CD van Zany – The Fusion of Sound. Alleen is er nog geen full track van of vinyl release…

Stokbrood 08-12-2008 @ 22:49:41

The Nasty Boyz – Angel… plaat van het jaar. Waarom noemt niemand die? elke keer weer kippenvel

Khadber 08-12-2008 @ 23:16:26

The nasty Boyz is een plaat uit 2007 —> http://www.discogs.com/release/1173914
Hij is in Italie halverwege december 2007 gereleased en telt daarom dus NIET mee. Helaas overigens, want het is en blijft een SUPERTRACK.
Mijn top 10:

Technoboy – Rage (A Hardstyle Song)/(The Mediterraneo Dub)
Brennan Heart Ft. Shanokee – Home (Blademasterz Mix)
Headhunterz – Subsonic
Tatanka – Borderline (Original Mix)
Frontliner – Spacer
Max Enforcer – Loudness (Original Mix)
Dozer – Church Of The Darkside
Noisecontrollers – Shreek
Scope DJ – Twilight
The Pitcher – Karma

Ik mis overigens (ook achteraf in mijn top 10): Zatox – So High. Toch ook een zeer goede track, maar minder opvallend denk ik.

Kleine selectie van bouttracks van het jaar:
Showtek – Hold Us Back
Showtek – Apologize
E-Fect – Glorification (Activator & Zatox Mix) (Sorry gasten, maar helaas)
Emo – Fear

Mol 09-12-2008 @ 08:36:46

Mijn top 10;

Niet in volgorde;

Noisecontrollers – Gaia(2008 Remix)
DJ Zany – Guardian Angel
DJ Zany – Voice of Consience/Metro
Technoboy – Rage
Donkey Rollers – LMPSJNK
Killer Clown – Tormented
Noisecontrollers – Shreek
The Pitcher – Karma
Floorcrushers – Psycho Stylez
Tat & Zat – Skleroxx

Jammer dat Killer Clown – Silentium niet uit is.. Maar Psycho Stylez vult z’n plek goed, (meegerekend door Bassleader 2008 CD, net als Tormented en Karma)

Khadber 09-12-2008 @ 11:18:43

Gaia is ook niet uit Mol ;) . Zelfde voor Metro, Guardian Angel. Tormented ook niet, staat op de A-Kant van Silentium. Die komt wel overigens dit jaar nog, als alles zo doorgaat.

Mol 09-12-2008 @ 12:07:42

Hmmz, dacht dat nummers die op multi cd’s uit zijn ook wel mee telden?

Khadber 09-12-2008 @ 12:17:37

Staat erbij.. Alleen releases die ook op discogs.com zijn aangeduid. Dat zijn dus de WEBreleases, en Vinyls met bijbehorende WEB.

HardMasterz 09-12-2008 @ 13:25:49

01. Citizen – People won’t like this (KGB’s rmx)
02. Headhunterz – The Lost Soul (Scantraxx kennende haalt ie dit jaar misschien niet)
03. Dark Oscillators – Trapped (Solaio Mix)
04. Wildstylez – Pleasure
05. Technoboy – Rage (Mediterano Dub)
06. Max Enforcer – Loudness
07. The Raiders – Disk Warrior (The Nastyboyz Rmx)
08. Showtek – Black (intro mix)
09. TNT – Double Dutch Darkeys
10. Hardstyle Masterz feat Max enforcer – The stage is our Home

Dit is mijn absolute top 10! 2008!

Jeroen 09-12-2008 @ 14:00:34

[quote comment="2406"]01. Citizen – People won’t like this (KGB’s rmx)
02. Headhunterz – The Lost Soul (Scantraxx kennende haalt ie dit jaar misschien niet)
03. Dark Oscillators – Trapped (Solaio Mix)
04. Wildstylez – Pleasure
05. Technoboy – Rage (Mediterano Dub)
06. Max Enforcer – Loudness
07. The Raiders – Disk Warrior (The Nastyboyz Rmx)
08. Showtek – Black (intro mix)
09. TNT – Double Dutch Darkeys
10. Hardstyle Masterz feat Max enforcer – The stage is our Home

Dit is mijn absolute top 10! 2008![/quote]

Citizen – People won’t like this en TNT – Double Dutch Darkeys zijn nog niej gereleased. Ik denk niet dat ze dit in 2008 nog gaan doen. Die track van Citizen valt me trouwens zwaar tegen, double dutch darkeys klinkt wel vet!

Makxz 09-12-2008 @ 14:55:43

People won’t like this is wel gereleased http://www.discogs.com/release/1561416
TNT – Double Dutch Darkeys zal dit jaar (denk ik) niet meer gereleased worden
En waar heeft iedereen Here it Comes (DBSTF Mix)? :O

Irritant trouwens dat je eigen top 10 niet meer kan zien.
Ik weet hem neit helemaal meer alleen top3 was:
1.Sylenth & Glitch – Music in You (Scope Rmx)
2.Wildstylez – Revenge
3.The Viper and G-Town Madness – Here it Comes (DBSTF Remix)
4 dacht ik DJ Phill TY – Miami Belch (Polite)

Dennis Aka Mash 09-12-2008 @ 16:04:08

De volgende album samplers van Zany zullen in Januari komen.

Mol 09-12-2008 @ 22:51:28

Offtopic: hoop dat Zany nu niet op z’n lauweren gaat rusten, maar een erg goed vervolg album na z’n tour maakt..

The Anim0l 10-12-2008 @ 17:04:42

lol kzie nog steeds bij sommige mense nummers staan die dus echt nog nie uit zijn xD

dis de mijne:

1. ivan carsten – amazing combination (original mix)
2.marlon s meets digital punk – bringing the funk
3.abyss & judge – rapture
4.brennan heart – memento
5.beat providers – face 2 face
6.tuneboy – dirty (wildstylez remix)
7.frontliner – spacer
8.d-block & s-te-fan – total eclips
9.bruno power meets dark oscillators – the box
10.haze fact

Josh-T 10-12-2008 @ 22:49:27

Ik ben de Jump en Hardstyle die ik ingevuld heb vergeten, maar ik hier is de Hardcore die ik heb ingevuld:

1. Kasparov – We Will Dominate (Angerfist Remix)
2. Masters Of Ceremonies – Dirt
3. Neophyte & Tha Playah – Still Nr. 1
4. Evil Activities – Raw To The Floor
5. Denekamps Gespuis – Gas Met die Zooi(Tha Playah Remix)
6. The Masochist – Public Enemy #1
7. Outblast – Infinity
8. Noize Supressor – Chronicles
9. Noisekick – Hij Loopt Rondjes
10. Outblast – Eardrumz (Javi Boss Remix)
.

.
PS.: ik zie die top 10 van iedereen hier, en het grote deel ervan bestaat uit nummers van de 2e helft van het jaar :S zijn jullie die van het begin van het jaar nu al weer vergeten?

The Anim0l 11-12-2008 @ 07:40:17

nah blijkbaar zijn er dan mense die de releases in t 2de helft van t jaar beter vonde xD

Khadber 11-12-2008 @ 09:49:04

Zelf vond ik Mei een erg goede maand voor hardstyle. Shreek vinyl, Karma vinyl, Rock Hypnotic vinyl etc etc.
Ook November dit jaar was leuk!
Daar komen ook de meesten van mijn top 10 vandaan. (meesten uit de eerste helft van het jaar overigens).

Remco Graas 11-12-2008 @ 10:47:35

1 Tatanka – Showtime (Tatanka Remix)
2 SMD – Just Like you
3 Fransesco Zeta – Fairyland
4 Donkey Rollers – Voice of Conscience
5 Tuneboy – Dirty (Wildstylez remix)
6 Alpha Twins – Fragments
7 Luna & Dutch Master – The Scene
8 Project One – Fantasy or Reality
9 Southstylers – Crystal
10 Ivan Carsten – Amazing Combination

DonoVanRay 11-12-2008 @ 15:35:19

[quote comment="2383"]
Southstylerz – Nok Joe Douwn is nog niet uitgekomen. Gebeurd dit nog in 2008 ? Anders komen die in mijn top 10.[/quote]

Nee…

Jammer dat zo veel mensen tracks in hun lijst hebben staan die nog helemaal niet gereleased zijn… Zonde van je lijst want ik kan wel 50 nummers die ik er graag in wil hebben die wel gereleased zijn. En je bezorg nu FF een hoop werk :)

Mijn lijst:
[01] Headhunterz Ft. Wildstylez – Project 1
[02] Luna & Dutch Master – Copies Are Faking
[03] Frontliner – Spacer
[04] Noisecontrollers – Shreek
[05] Wildstylez – Revenge
[06] The Prophet – Chubby
[07] Zany Ft. Harmonik – Evolution
[08] The Prophet Ft. Wildstylez – Alive
[09] D-Block & S-Te-Fan – Kingdom
[10] Da Tweekaz – Da Bomba

Nummers die ik er erg graag nog in heb willen hebben…
The Masochist – LDMF (Wildstylez Rmx)
Tuneboy – Dirty (Wildstylez Remix)
SMD – Just Like You
Zany Ft. Noisecontrollers – Delomelancum
en nog veel meer :P maar beetje zonde op nu nog op te noemen…

Josh-T 11-12-2008 @ 22:24:32

Ik kan dit trouwens niet live meemaken, overdag ben ik de hele dag buiten vuurwerk afsteken, en ‘s avonds zit ik bij familie, daar lukt het ook niet.

Ik denk dat dit voor meer mensen wel het geval is

lyst 12-12-2008 @ 08:41:59

50 nummers? Ik vond t al moeilijk om er 10-15 te vinden.
En de TNT verdient het gewoon mocht hij dit jaar nog uitkomen, veel meer dan alle tracks die jij hebt.

DonoVanRay 12-12-2008 @ 14:37:25

TNT – DDD komt dit jaar echt niet meer uit… en zon boeiende track vind ik het niet, heb op Qlimax wel wat betere nummers gehoord.

lyst 12-12-2008 @ 14:50:45

tja smaken verschillen he
ik hoop dat t nu-style genre zich snel afsplitst

Rik 12-12-2008 @ 21:21:05

[quote comment="2433"]nah blijkbaar zijn er dan mense die de releases in t 2de helft van t jaar beter vonde xD[/quote]

Idd, of die zijn de helft al weer vergeten, ik weet dat ik nog los ging op nummers als shreek & kingdom.

Ik heb gewoon de best nr’s over ‘t jaar genomen, gewoon de grootste hits die ‘t vaakst zijn gedraait. Sommige vind ik al niet meer leuk :P

Ik weet de volgorde niet meer maar deze stonden er in:

- Technoboy – Rage
- SMD – Just like you
- noisecontrollers – shreek
- DBSTF – Kingdom
- Viper & G-town Madness – here it comes (dbstf rmx)
- Da bulldozer project – arise (zany & beholder rmx)
- donkey rollers – voice of concience
- wildstylez – revenge
- masochist – ldmf (wildstylez rmx)
- Frontliner – spacer

Makxz 12-12-2008 @ 22:55:18

Ja ik heb meer gekeken wat ik nu leuk vind…
Die nummers die jij in je lijst heb staan zijn ook echt super nummers en verdienen ook gewoon een plek in de lijst. Maar ik draai ze als ik ze tegen kom wel eens maar ben ze dus min of meer “vergeten”

Arthur 13-12-2008 @ 14:08:37

- Frontliner – Tuuduu
- Bass Modulaters – Indeep (Brainkicker RMX)
- The Prophet – Chubby
- Frontliner – Muzyk
- Frontliner – Warphole
- Scope DJ – Rock Hypnotic
- Donkey Rollers – The Last City on Earth (Inqontrol anthem 2008)
- Marlon S & Digital Punk – Rock the Party
- Project One – Rate Reducer
- The Viper & G-Town Madness – Here it Comes (DBSTF RMX)

En dan ben ik vast wel wat vergeten :P

Jimbo 13-12-2008 @ 16:03:42

Ben hem al vergeten :$ maar wel gestemd hoor, maar ik luister toch nie ben heel de dag weg

Patrick_FearFM 14-12-2008 @ 12:14:44

[quote comment="2444"]Ik kan dit trouwens niet live meemaken, overdag ben ik de hele dag buiten vuurwerk afsteken, en ‘s avonds zit ik bij familie, daar lukt het ook niet.

Ik denk dat dit voor meer mensen wel het geval is[/quote]

Wij zullen waarschijnlijk de Top100 op 31 december t/m 1 januari 23:59uur nonstop draaien :P

Jordozo 15-12-2008 @ 14:44:10

Mijn top 10:

01. Headhunterz – Reloaded Part 2
02. Bulldozer Project – Arise (The Beholder & Zany Remix)
03. Project One – The Art Of Creation
04. Wildstylez – Revenge
05. The Viper & G-Town Madness – Here It Comes (D-Block & S-te-Fan Remix)
06. The Pitcher – Karma
07. Noisecontrollers – Shreek
08. D-Block & S-te-Fan – Kingdom
09. Frontliner – Spacer
10. Dozer – The Legacy

LOWrider_NL 16-12-2008 @ 01:46:45

Mijn conclusie: het was een goed jaar, met té veel lekkere platen. Ik kan geen keuze maken. Als ik het wel zou doen, heb ik over 5 min weer spijt omdat een andere geweldige plaat me te binnen schiet.

Mol 16-12-2008 @ 08:47:43

[quote comment="2481"][quote comment="2444"]Ik kan dit trouwens niet live meemaken, overdag ben ik de hele dag buiten vuurwerk afsteken, en ‘s avonds zit ik bij familie, daar lukt het ook niet.

Ik denk dat dit voor meer mensen wel het geval is[/quote]

Wij zullen waarschijnlijk de Top100 op 31 december t/m 1 januari 23:59uur nonstop draaien :P[/quote]

Haha dan ga ik smiddags zeker luisteren als opwarmer voor Qountdown! Maak het waar ! :D

Hen 16-12-2008 @ 19:07:50

Mijn hardstyle top 10:

#1. Frontliner – Tuuduuu
#2. Headhunterz – Blame It On The Music
#3. Technoboy – The next dimensional world
#4. Project One – The story Unfolds
#5.Headhunterz – Last of the mohicans
#6. Zany – Animated Audio
#7. The Prophet – Chubby
#8. Zany – Delomelancum
#9. Donkey Rollers – The last city on earth
#10. Luna & Deepack – Biological Insanity

Jens 16-12-2008 @ 19:10:42

[quote comment="2515"]Mijn hardstyle top 10:

#1. Frontliner – Tuuduuu
#2. Headhunterz – Blame It On The Music
#3. Technoboy – The next dimensional world
#4. Project One – The story Unfolds
#5.Headhunterz – Last of the mohicans
#6. Zany – Animated Audio
#7. The Prophet – Chubby
#8. Zany – Delomelancum
#9. Donkey Rollers – The last city on earth
#10. Luna & Deepack – Biological Insanity[/quote]

Naajs

Josh-T 22-12-2008 @ 19:29:35

[quote comment="2490"]Mijn top 10:

01. Headhunterz – Reloaded Part 2
02. Bulldozer Project – Arise (The Beholder & Zany Remix)
03. Project One – The Art Of Creation
04. Wildstylez – Revenge
05. The Viper & G-Town Madness – Here It Comes (D-Block & S-te-Fan Remix)
06. The Pitcher – Karma
07. Noisecontrollers – Shreek
08. D-Block & S-te-Fan – Kingdom
09. Frontliner – Spacer
10. Dozer – The Legacy[/quote]

Respect:)

Jeffrey 31-12-2008 @ 11:34:15

Mijn top 10

1. Decibel Anthem (D-Block & S-Te-Fan’s 2008 Rmx)-The Beholder & Balistic
2. LMPSJNK (Original Mix)-Donkey Rollers
3. Music in You (Scope DJ Loves the Reverse Bass Rmx)-Sylenth & Glitch
4. Chubby-The Prophet
5. Miami Belch (Polite Mix)-DJ Phil Ty
6. I Survived-The Hose
7. Shreek is Back-Noisecontrollers
8. Unexpected (Tuneboy Rmx)-Ivan Carsten
9. The Piano Song (Alla Vecchia Rmx)-The Hose
10. The Art of Creation-Project One