Stemmen op de FearFM Top 100 van 2009

Het jaar 2009 zit er weer bijna op. De feestdagen gaan er langzaam aankomen en hierop volgend de start van het volgende dicenia. Voor Fear.FM is het afgelopen jaar niet erg rooskleurig geweest. Financieel gaat het niet zoals gewenst en wellicht dreigt de radio vanwege dit alles te moeten stoppen.

Natuurlijk doen wij er alles aan om dit niet te laten gebeuren zodat wij hopelijk op 31 december samen met jullie 2010 in kunnen knallen. Zoals bij iedere organisatie wordt er op het einde van het jaar eens gereflecteerd naar het de afgelopen 12 maanden. Voor Fear.FM betekend dit uiteraard een reflectie over hoe het met de radio zit maar graag reflecteren wij samen met jullie.

Het jaar 2009 stond in het teken van veel muziek. Het fenomeen “hardstyle album” is onze luisteraar uiteraard niet ontgaan en ook de verkoop van festival kaarten hebben er niet om gelogen. Het afgelopen jaar is een jaar met voor vele grote successen. Samen met jullie maken wij graag een samenvatting van het muziekale 2009 in de Fear.FM Top100.

Net als andere jaren heb je de mogelijkheid om te stemmen op jouw persoonlijk top 10 van nummers die zijn uitgebracht in 2009. Op http://top100.fear.fm kun je vrijblijvend per stream (Hard, Harder, Hardest) je eigen muziekale voorkeur opgeven welke door ons wordt geteld en uiteindelijk wordt samengevat in een grote jaarmix.

Check nu dus http://top100.fear.fm en vul jouw persoonlijke top 10 lijst in en wellicht is jouw track nummer 1 track wel degene die Frontliner’s “Spacer” gaat opvolgen en zal worden uitgeroepen tot “populairste” track van 2009

Breng je stem uit:
http://top100.fear.fm

Stemmen is mogelijk tot en met vrijdag 18 december 2009



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 20-11-2009 om 15:28 door Jor-D | Translate:

Reacties (36)

Plaats reactie
Gooz 20-11-2009 @ 16:35:24

Nice, hier keek ik al naar uit!

joris 20-11-2009 @ 18:12:59

kanshebbers voor de nummer 1 zijn

rock civilization tby underground remix
a ka y (ehm.. Remix)
in other wordz
yellow minute
communicate

joris 20-11-2009 @ 18:13:23

oja en natuurlijk Ctrl Alt Delete

desertstorm 20-11-2009 @ 18:16:40

wat dacht u van Lullaby ?

Sjaak1 20-11-2009 @ 18:21:49

Ehm.. MMA?

G1LL 20-11-2009 @ 18:47:47

idd sjaak, die track is miss nog wel meer grijs gedraaid dan Tonight haha!

M-bition 20-11-2009 @ 18:52:18

Attack again? ;) Toch redelijk vaak gehoord in ‘t jaar 2009 :D

Timmer 20-11-2009 @ 19:05:49

The Raiders – A Feeling (Tuneboy Remix)
D-Block & S-Te-Fan Ft. High Voltage – Shiverz
Alphaverb – Never Enough
Davide Sonar – Natural
Psyko Phunkz – 2 Follow
Zatox – I Hate U
Psyko Phunkz – Ghostclass
Frontliner – The First Cut
Activator & Zatox – Oxygen (Medley With Behind Bleu Eyes)
Brennan Heart – The City Of Intensity

moffel 20-11-2009 @ 19:58:32

Ik wacht nog even af tot 18 december, er komen vast nog wel wat tracks uit :idea:

Pur-e. 20-11-2009 @ 20:54:42

Ook een paar dikke realeases van Wildstylez niet te vergeten zoals Single Sound en Push that Feeling! ;)

Gooz 20-11-2009 @ 21:26:48

Attack Again hebben we inderdaad, (heel) vaak gehoord in setjes, denk dat die het wel goed gaat doen voor de eerste plek.

Chubby Fucker 20-11-2009 @ 21:38:38

The Vision – Engage the Noise
B-Ware & Frequencerz – Rawk
Da Tweekaz – Daydre4m
Technoboy – Ti sento
Bass Modulators – NRGizer
Noisecontrollers – Surge of power
Zatox meets the R3bels – Choirs
The R3bels – Keep the Rhytm
Zatox & Activator – Oxygen
Bruno Power – Mandala (Original mix)

noise 21-11-2009 @ 08:29:33

is toxxic van frontliner al uit?

Youri/Almelo 21-11-2009 @ 10:11:45

The mentalist – Times
01-hardstyle_masters_and_max_enforcer-rambo_is_a_pussy
02-dj_stephanie-underneath
01-a-drive-intoxicated
02-ran-d_vs_alpha_twins-say_yeah
27 Ran-D ft. Redixx – My Sound

Mol 21-11-2009 @ 13:16:34

1. Killerclown – Silentium [Superplastik/SPK029-5]
2. Zany meets The Beholder – Do You Want Heavy [Fusion Records/FUSION 055-5]
3. Dozer – Relax [Superplastik/SPK031-5]
4. R3zonance – Weapon E.P. [Ipnotika/IPNO79]
5. The Pitcher – Serenity [Superplastik/SPK030-5]
6. Noisecontrollers – Ctrl.Alt.Delete [Q-Dance/Q042]
7. Ran-D vs Alpha² – Say Yeah [A²Records/A2R 009]
8. Tatact – Taaac ! [Zanzatraxx/DJUZ17]
9. The KGB’s – Channel KGB [Dance Pollution/POLL303]
10. Zany – Guardian Angel [Fusion/FUSION050-5]

Hymn 21-11-2009 @ 13:19:13

Alphaverb – Feel Good (Gentalica Remix)

Khadber 21-11-2009 @ 13:21:45

Ik hoor helemaal niemand over Animated Audio, had ik toch niet verwacht, want hij is verschrikkelijk veel gedraaid.

@ Noise: Nee, Toxxic is niet uitgekomen.

koen 21-11-2009 @ 13:30:07

@khadber: die plaat staat bij mij op nummer 1, is gelukkig niet grijsgedraaid. Animated Audio zit technisch zo goed in elkaar! Respect voor Zany en Pollen!

broodroosterr 21-11-2009 @ 13:45:59

animated audio staat soweiso op 1 bij mij, geweldige plaat
voorderest shiverz, cntrl alt del, be amazed, sound of the thunder, angel of the sun e.a.

Addo 21-11-2009 @ 14:27:08

En toch vind ik Communicate op 1 ^^ :D :D :D :D :D :D :) :) :) :) :)

Dustydus 21-11-2009 @ 14:28:42

ohh stop eens met zeggen dat: Financieel gaat het niet zoals gewenst en wellicht dreigt de radio vanwege dit alles te moeten stoppen.

als het nu niet gelukt is lukt het niet.. dit is gewoon iedereen dood maken met een blije mus.

ik zou zeggen maak van die top100 een cd en verkoop die :/

Jor-D 21-11-2009 @ 15:02:45

@Dustydus, met het huidige mp3′s-download-ik-wel-gratis-van-internet cultuur kan je daar amper winst op maken.

Qre8ive 21-11-2009 @ 16:04:20

@ Dustydus … je weet echt niet wat je zegt. Om iets LEGAAL online te verkopen kost dat geld. Daar is niets aan te verdienen. Tot we genoeg hebben blijven we het gewoon zeggen dat we nog steeds niet genoeg hebben.

iSenSe` 21-11-2009 @ 18:02:38

FearFM Is voor de mensen die gewoon niet allemaal op youtube/torrentsites/usenet willen zoeken. + de beste sets worden daar gedraait. ik luister hetzelf niet, maar heb wel gedoneerd ;)

is jammer als hij weg is

[edit]
ehh zelf denk ik ook Tonight ;)
weet niet of anthems ook meedoen
maar scrap attack werd ook al waaay vantevoren aangekondigt
maakt misschien ook kans..

Qre8ive 21-11-2009 @ 19:00:29

Alles wat officieel released is doet mee :) .

Khadber 22-11-2009 @ 10:13:21

@ Qre8ive, telt hier bjivoorbeeld ook Noisecontrollers – Hocus Pocus/Night After Night mee? Deze is in 2009 gratis weggegeven, en Hocus Pocus staat eigenlijk wel in mijn top 10 denk ik.

noise 22-11-2009 @ 10:53:35

1 HHZ – Scrap Attack
2 Noisecontrollers – Confucius
3 Frontliner – The First Cut
4 The R3bels – Keep the Rhytm
5 Builder- Her Voice (HHZ Remix) <- is van 2008 geloof ik maar tog :P
toch niet veel boeiende italiaanse producties dit jaar :(

NoiseHunterZ 22-11-2009 @ 15:23:45

denk dat het scrap attack ofzo word hoor die haast in elke discotheek
en music made addict kan ook

Qre8ive 23-11-2009 @ 13:16:22

Als een bepaalde gratis track echt enorm veel stemmen krijgt valt er te overwegen om deze te gebruiken… maar over het algeheel worden echt goede tracks altijd released :P

Gangsterdwerg 24-11-2009 @ 15:07:37

Denk dat het MMA, Her Voice Remix, A Kay A of Tonight wordt.

Dakpan 24-11-2009 @ 15:53:41

Ja maar Noisecontrollers zijn anders he Qr8tive :p

Die gunnen de fans nog wel eens iets gratis wat echt goed is.

Frank 25-11-2009 @ 17:51:43

Wat te denken van:
T.A.T.A.N.K.A Project – Djs Life
Zany Meets the Beholder – Do You Want Heavy
Josh And Wesz – Like Thiz
The Prophet – Recession

Verder zullen MMA, Communicate, Attack Again, Tonight en A kay A het wel goed doen inderdaad

MusicIsEverything 25-11-2009 @ 18:01:23

A kay A op 1

Jammer dat je er maar 10 kan opgeven, er waren zoveel goede!

Markos 25-11-2009 @ 18:29:49

1. Attack Again
2. Communicate
3. Outside Spacer

Piede 26-11-2009 @ 01:00:38

1. Noisecontrollers – Yellow Minute
2. Technoboy – Ti Sento
3. Frontliner – The First Cut
4. Headhunterz, Wildstylez & Noisecontrollers – Tonight
5. Josh & Wesz – Houze Muzik
6. D-Block & S-Te-Fan feat High Voltage – Shivers
7. Tat & Zat – Gangsta
8. Josh & Wesz – Like Thiz
9. Proppy & Heady – The Summer Of Hardstyle
10. Technoboy – Put Some Grace

quelis 26-11-2009 @ 16:23:18

mijn persoonlijke top 10, ik heb trouwens geen idee of sutra en a complex situation nog dit jaar worden uitgebracht anders mogen die er ook zeker tussen :)

1. Technoboy – Ti Sento
2. D-Block & S-te-Fan – Dreamers of Dreamz
3. Wildstylez – The Moon
4. D-Block & S-te-Fan – Sound of Thunder
5. Dj Phil Ty – A Kay A (EHM..Mix)
6. Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers – Tonight
7. Noisecontrollers – Promises
8. TNT – Double Dutch Darkies
9. Headhunterz – Megasound
10. Brennan Heart – Musical Impressions

Reageren