Stemmen op Tune of the Week 2010 #10

Elke week kan er gestemd worden op nieuwe releases, en aan het einde van het jaar houden we een “Track of the Year 2010″ verkiezing.

Uh? Wat?
Het principe van “Tune of the Week” is heel simpel: Iedere week hebben we de releases die digitaal uitgekomen zijn op een rijtje gezet en hieruit kun je een keuze maken welke jij de beste van de week vindt. Deze releases worden bewaard en aan het eind van het jaar zal er gestemd kunnen worden op “Track of the Year 2010″.

Vorige week:
Ondanks dat er niet heel erg veel uitgekomen is heeft Brennan Heart deze week de contest gewonnen en zal doorgaan naar de volgende ronde. Tweede en derde werden Joshua Hiroshi & DJ Thera.

Deze week:
Het stemmen deze week zal aardig moeilijk worden, aangezien er veel concurrenten zullen zijn voor de eerste plaats. Allereerst Dozer die aan het begin met Elixer & Robin’s Revenge op de proppen kwam. Donderdag was een volle dag met de nieuwe JDX & Zatox releases. Jij kan bepalen wie er doorgaat voor Track Of The Year 2010! Stem in het topic!

Huishoudelijke medeling:
Omdat we pas in Februari begonnen zijn met deze stemming hebben we de weeknummers iets veranderd. Deze lopen nu mee met de kalender. De overige cijfers zullen opgevuld worden met de Januari-weken.

Er kan op de volgende releases gestemd worden:

Dozer – Elixer/Robin’s Revenge [Fusion Records/FUS064-5]
Zatox – Creation EP [Italian Hardstyle/ITAL001]
JDX – Live The Moment/Wan Taim [Scantraxx/SCAN047]
Showtek Featuring Mc Dv8 – Own The Night [Dutch Master Works/DMW051]
Trilok & Chiren Present: Mythica Collective Works Part 2 [Mythica Records/Myth018]
Pithune – Party Music [EmpireTraxx/ET003]

Stemmen doe je in het Tune Of The Week #10 topic.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 17-03-2010 om 20:14 door Khadber | Translate:

Reacties (24)

Plaats reactie
Khadber 17-03-2010 @ 20:18:36

Ontzettend veel goeie releases deze week. Maar helaas, er kan er maar 1 de beste zijn: Zatox.

evasive 17-03-2010 @ 20:20:21

JDX sowiesooo :P

bRt_ 17-03-2010 @ 20:23:57

Hele dikke week!

M-bition 17-03-2010 @ 20:24:01

Zatox

katamaran 17-03-2010 @ 20:24:03

Veel dikke releases! maar;

offcourse; Zatox ^^

The Infinity 17-03-2010 @ 20:24:14

tja die keuze is wel erg makkelijk ^^
ZATOX.

Dakpan 17-03-2010 @ 20:53:19

Zatox duhhh

Recklezz 17-03-2010 @ 21:25:22

Elixer, Ear Fucking, Live the Moment, Salsa.. :huh: vind em zo makkelijk niet hoor!
maar vooruit.. ZATOX
of Dozer/M.Pollen?

DJ_Xtremer 17-03-2010 @ 21:27:00

Zatox!

Jaron 17-03-2010 @ 21:46:27

Ik ga voor Pithune – Party music vinyl/Zatox met zn vinyl.
Die Party music is fijn! Echt nice, ook die remixes!
Zatox blijft held natuurlijk, wat een kicks, screeches en melodiën. Heerlijk rauw!

NoiseHunterZ 17-03-2010 @ 22:07:45

zafoxjeeeee

Markos 17-03-2010 @ 22:15:02

Zatox!

Addo 17-03-2010 @ 22:16:36

ZATOX!

Envious 17-03-2010 @ 22:18:36

Gerardo Roschini oftewijl Zatox _o_

G1LL 17-03-2010 @ 22:24:15

Dit is echt wel moeilijk :( Maar de keuze valt (natuurlijk) op zatox!

Mystic Dummy 17-03-2010 @ 22:39:20

JDX

kan niet anders :)

De boaa 17-03-2010 @ 22:42:41

JDX heeft mij toch wel een machtig kippevel moment gegeven. dus kies ik jdx..
Jammer dat je niet 2 mag kiezen :p

ViantaEX 17-03-2010 @ 23:12:59

Zatoxxxx

Jeroen! 17-03-2010 @ 23:17:21

JDX live the moment, daar kan zatox niet tegenop. (overgens geen slechte EP heeft al aardig wat keer door mn speakers geknalt)

The Ace of Bass 18-03-2010 @ 08:51:42

JDX is schitterend, echt een geweldig nummer zeker met de Qountdown… (l)
maar ga toch voor de nieuwe Zatox! Helden plaat wederom van deze man! ^^

mvo 18-03-2010 @ 09:04:51

Trilok&Chiren present: Mythica!

martinos 18-03-2010 @ 09:29:59

Moeilijke keuze, maar Zatox is net even favoriet boven JDX :O

Mainai 18-03-2010 @ 09:41:57

Deze is inderdaad lastig.
De plaat van Dozer vind ik erg lekker maar legt het tegenover JDX en Zatox naar mijn idee toch echt af. En tja, dan hou je er 2 over die het allebei dik verdienen door te gaan. Mijn stem gaat toch maar naar JDX, Zatox krijgt toch wel de meerderheid van de stemmen en ik vind niet dat JDX het verdient op deze manier af te gaan :P Zo vervelend dat wij, maar ook hijzelf, zo lang op deze release hebben moeten wachten. Op die manier komt bijna iedereen het nummer al de strot uit voordat’ie uit is…

Oh, en de nieuwe Mythica moet ik nog wat vaker luisteren denk ik ;)

Pur-e. 18-03-2010 @ 09:48:51

Zatox!