Stemmen op Tune of the Week 2010 #14

Elke week kan er gestemd worden op nieuwe releases, en aan het einde van het jaar houden we een “Track of the Year 2010″ verkiezing.

Uh? Wat?
Het principe van “Tune of the Week” is heel simpel: Iedere week hebben we de releases die digitaal uitgekomen zijn op een rijtje gezet en hieruit kun je een keuze maken welke jij de beste van de week vindt. Deze releases worden bewaard en aan het eind van het jaar zal er gestemd kunnen worden op “Track of the Year 2010″.

Vorige week:
Zowel Frontliner als AVIO delfden het onderspit na een strijd met onze nieuwe Fusion-man Titan. Zijn eerste release, Nightmare/Strength & Fury won van deze releases met 41% van de stemmen!

Deze week:
Ook deze week zijn er slechts 4 releases. Allereerst heeft The Prophet weer wat van zich laten horen met My Religion. Pradera brengt een nieuwe Dutch Master Works vinyl uit. Het populaire duo D-Block & S-te-Fan komt eindelijk met het langverwachte Toghether/Alone en last but not least is Theracords ook weer een release rijker. Met 5 tracks in de nieuwe Collaboration EP.

Er kan gestemd worden op de volgende releases:
The Prophet – My Religion [Scantraxx Silver/SSL009]
Pradera – Think About It / Spirit [Dutch Master Works/DMW053]
Theracords Allstars – Collaboration E.P. 2010 [Theracords/THER-034]
D-Block & S-Te-Fan – Together [Scantraxx Evolutionz/SCANEVO010]

Stemmen kan weer in het betreffende topic. Veel plezier!



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 14-04-2010 om 20:54 door Khadber | Translate:

Reacties (14)

Plaats reactie
Gangsterdwerg 14-04-2010 @ 21:04:18

The Prophet. Velen zijn het met mij oneens maar Dont Touch me is gewoon een bazentrack!

G1LL 14-04-2010 @ 21:56:46

Together/alone. Maar alleen vanwege together

mike23 14-04-2010 @ 22:16:50

@ gangsterdwerg,

ja, don’t touch me is echt een lekker nummer.
maar in dit geval gaat het om my religion, en tja, dat vind ik niet echt een van dov’s beste nummers

ik ga in dit geval toch wel voor dbstf – together.

Overload 14-04-2010 @ 22:22:42

ik ga voor
Theracords Allstars – Collaboration E.P. 2010 [Theracords/THER-034]

Vik 14-04-2010 @ 22:59:20

Ik ga ook voor de Collaboration E.P. (l)

S.P.T. 14-04-2010 @ 23:00:52

@mike23, het gaat over de hele release, dus in het geval van the Prophet: Don’t Touch me, My Religion en Black Stripez.
Ik ga voor Theracords :)

mike23 14-04-2010 @ 23:07:32

@S.P.T

het gaat over die ene track op die geplaatste release…
daar staat er ook deze zin onder de Titel: Elke week kan er gestemd worden op nieuwe releases, en aan het einde van het jaar houden we een “Track of the Year 2010″ verkiezing.

:)

Poma 14-04-2010 @ 23:25:19

Ik vind together wel lekker

Jor-D 14-04-2010 @ 23:47:55

@mike23

Dan kan je later dit jaar dus stemmen op je favoriete tracks van die release ;)

Echo 15-04-2010 @ 10:06:29

Theracords:)

Gangsterdwerg 15-04-2010 @ 11:29:23

mike het gaat gewoon over de hele release hoor…

Donovanray 15-04-2010 @ 13:25:35

Ja het gaat over de hele release… Ik denk dat je aan het einde van het jaar dan mag stemmen op de beste tracks dus alle tracks uit de releases die de meeste stemmen kregen…

LOL Black Stripez nu nog eens uit brengen… een Dj tool van BLACK paar jaar terug… toen het nog in Nederland werd gehouden.
Ik ga toch voor de Theracords Allstars – Collaboration E.P. 2010 lekker hard en vreemd

Chubby Fucker 17-04-2010 @ 12:46:15

The Prophet zeker weten:)

De intro’s en mid intro’s zijn echt geniaal gemaatk!

Izbut 17-04-2010 @ 12:55:29

@Chubby Fucker

+1 vind ik ook, fuck al dat gezeik…