Technoboy maakt de anthem voor Qlimax 2008

Er circuleerden al wat geruchten op internet dat de Qlimax 2008 anthem door Technoboy wordt gemaakt, maar nu is het dan ook officieel: de anthem voor Qlimax 2008 wordt geproduceerd door Technoboy.

In de Top 10 op Technoboy z’n site is te zien dat de Qlimax 2008 anthem door hem wordt geproduceerd en op de eerste plek staat:
1. Technoboy – Sacred Geometry (The Qlimax 2008 Anthem)

Technoboy Top 10 - Qlimax 2008 Anthem

Update 19-10-08: Op de Qlimax website is een betere kwaliteit preview versie te beluisteren. Ook heeft deze een andere naam namelijk “Technoboy – Next Dimensional World”. Het betreft wel hetzelfde nummer.

“Technoboy – Next Dimensional World”

YouTube Preview Image



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 16-10-2008 om 21:04 door Jor-D | Translate:

Reacties (39)

Plaats reactie
Yannicksuper 16-10-2008 @ 21:08:50

Ik vind de track niet zo super, vorig jaar vond ik beter eigelijk. Maar valt nog wel mee, ben ni zo een grote fan van Technoboy :D

Stephan van de Velde 16-10-2008 @ 21:23:10

-kwaliteit previews. Dit is helaas het enigste wat we hebben voor dit moment.-

Enige ;)

Ik ga hem denk ik voor het eerst horen @ tby in outland. Dit is nog te bagger kwaliteit om te oordelen

Jeroen 17-10-2008 @ 00:13:41

Nou, we weten onze eerste artiest voor Qlimax alvast. Nou de rest nog.

The Anim0l 17-10-2008 @ 07:36:47

jammer
heb t nie zo op technoboy
vond ze nummers vroeger veel beter dan wat ie nu maakt

jeffrey 17-10-2008 @ 10:18:08

Lekkere track van Technoboy hoor, ben blij dat er is een keer een Italiaanse anthem is, super set ook op scantraxx van hem dus we kunnen wat flinke stampwerk van hem verwachten.

Mol 17-10-2008 @ 11:52:54

Vind ‘m heerlijk, zoals het meeste van TBY !

Dennis Aka Mash 17-10-2008 @ 13:00:33

Moeilijk om te oordelen. Maar had liever D-Block & S-te-fan of Noisecontrollers het anthem zien maken. ;)

Jeroen 17-10-2008 @ 13:19:16

Ik krijg een beetje genoeg van D-Block & S-te-fan. Ik vind Noisecontrollers sowieso 10 keer beter dan hun. Maar ik vin et super dat zown oude rot in het vak als Technoboy de anthem nou eens maakt.

Mol 17-10-2008 @ 17:42:48

Ben het deels eens met Jeroen, DBSTF vind ik nog steeds wel vet, maar het anthem moet je door een legende laten maken :)

Mongol 17-10-2008 @ 18:06:39

Het Anthem moet je gewoon laten maken door de dj die het afgelopen jaar het meeste crediet heeft verdiend en dat is geen Technoboy. Imo is dat gewoon The Prophet of Zany, maar ik ben een Goot fan van DBSTF en Josh & Wesz. Laatde jonkies zichzelf maar bewijzen voor het beste Indoor feest van Nederland.

Markos 17-10-2008 @ 18:22:20

Ik vind hem wel goed klinken op zich

BroodjeBakpao 17-10-2008 @ 21:44:28

op noisecontrollers ken je lang wachten… die zullen never nooit een anthem voor een q-dance event maken, althans de komende tijd…
het schijnt dat het niet zo soepeltjes loopt tussen de twee.
iets met contracten of zoiets.
maar anyway had liever een anthem gehad van Frontliner, die had het dik verdient om em te mogen maken!
en ergens stiekempjes had ik gehoopt op de Donkey Rollers :$
ik vind nml dat we wel terug mogen gaan naar de iets “grimmigere” en donkerdere hardsyle zoals Alpha Twins etc.
maar ik laat me volledig verrassen wil em eerst in HQ horen en dan doe ik mijn oordeel over deze anthem
TBY is wel een van de godfathers of hardstyle dus het zal wel goed zijn:)

Iemandd 17-10-2008 @ 23:03:27

maar als k zo hoor is de anthem NIET duister wel beetje jammer want Qlimax heeft een duister conceptt,,

Khadber 18-10-2008 @ 00:04:35

@ Mongol: als iemand het niet verdient om qua credits een anthem te maken is het de Prophet wel. Laatste productie na Chubby is een paar voor DefQon 2007 en daarvoor Stampuhh!!
Ik vind TBY zeker wel geschikt voor die anthem. Zoals gezegd een oudere DJ die gewoon al jaren aan de top draait.

Qlimax is zo te zien dit jaar helemaal niet zo duister en duivels als eerst. Als je naar de tralier kijkt gaat het meer met wetenschap enzo, hoeft niet eens zo heel erg duister te zijn.

Robz 18-10-2008 @ 01:46:32

Pff, Technoboy zit 10 jaar in het vak en per maand wel 3/4 tracks.
Hij houd de hardstyle nog lekker hard.
Door de nu-style zijn er veel te veel meelopers.

Btw wat boeit een anthem.

Mol 18-10-2008 @ 10:18:45

Ben het er niet mee eens om Josh&Wesz aan te stellen voor een anthem. Technoboy maakt iedere keer weer een hard feest, iedere keer dat ik ‘m live zie. Kan je niet van alle DJ’s zeggen.

Over dat The Prophet het anthem niet verdiend te maken:
ik zou het met je eens zijn als ik niet naar Q-dance presents: Scantraxx geweest zou zijn XD

The Anim0l 18-10-2008 @ 13:38:03

trilok & chiren hadden van mij ook wel qlimax anthem mogen maken
zij maken altijd wel wat donkere hardere hardstyle wat er wel goed zou bijpasse

Dennis Aka Mash 18-10-2008 @ 13:42:59

Trilok & Chiren juist totaal niet. Die hebben altijd het zelfde geluidje. Begint te vervelen na een tijdje en ik zou wel weten wat voor een soort anthem het dan zou worden.

BroodjeBakpao 18-10-2008 @ 14:04:50

@ Khadber
wat dacht je van die colab met wildstylez dan;)
Cold Rockking en Alive dat zijn imo wel een van de beste traxx van 2008
en 384.000 samen met Zany die mag er ook zeker wel wezen!

maar ik blijf erbij dat de Donkey Rollers em hadden moeten maken:D
maar we hebben vrij weinig te willen aangezien meneertje technojong em al gemaakt heeft;)
volgend jaar terug naar de duistere hardstyle?

The dominater 18-10-2008 @ 14:24:03

Op een feest als qlimax klinkt elk nummer goed die anthem maakt niet zo veel uit vind ik vind hem eigenlijk wel lekker klinken. en er komen genoeg goeiie dj,s die lekkere tracks draaien weet ik zeker!

Jur 18-10-2008 @ 16:31:08

@Jeroen

Thank God.. ik dacht dat ik de enige was die zo over D-Block & S-te-fan dacht…

Overhyped figuren…

Dennis Aka Mash 18-10-2008 @ 20:06:21

@ Broodje Pakpao

Snap ook niet waarom 384.00 niet ge-released word. ;)

Dennis Aka Mash 18-10-2008 @ 20:10:46

Dubbelpost..

BroodjeBakpao 18-10-2008 @ 22:07:56

@ Dennis Aka Mash

ja vind ik ook vreemd :S zal of volgend jaar als vinyl worden gereleased of bij scantraxx unreleased vol. 2 perhapse?!?
hij staat overigens wel op HARDBASS Vol. 8
vind het toch wel een van de beste nummers van 2008 (ookal dattie niet op vinyl is uitgebracht..)

Iemandd 18-10-2008 @ 23:48:19

nee wordt niet released zal ok waars nooit gebeuren,,
maar miscien op scantraxx unreleased vol.2 als die ook komt? xD

en ja anthem valt wel mee met slecht zijn best lekkere track,,
en ja Qlimax mag toch ook wel keer anders zijn haha

Khadber 19-10-2008 @ 13:35:04

@BroodjePakpao

Cold Rocking / Alive heb ik zelf niet zo veel mee, maar zijn inderdaad wel producties van hem.
384.000 vond ik redelijk, was gewoon een tool gemaakt voor Qlimax, leuk maar niet geweldig.
Ik blijf erbij dat The Prophet gewoonweg niet de producer voor een Anthem is. Bovendien had Donkey Rollers al InQontrol dit jaar gedaan, lijkt me onlogisch om er 2 per jaar te maken voor dezelfde organisatie.
Maar goed, misschien dat The Prophet later nog wel eens een anthem zou maken, maar ik reken er niet op.

S. 19-10-2008 @ 16:29:58

Hmm, vind het een lekkere track. maar te vrolijk voor een qlimax anthem!

maxx1e 19-10-2008 @ 17:07:17

Hoe heet de anthem nou? Op TBY’s site staat Sacred Geometry, maar op de site van Qlimax staat Next Dimensional World..

Ruben 20-10-2008 @ 10:29:16

frontliner had de anthem ook wel mogen maken van mijn!!!
die maakt um gegarandeerd kei en keihard!!

wat een set op scantraxx feest!!!

kvind technoboy een beetje soft vergeleken met nederlandse
hardstyle dj’s maar goed dat is mijn mening!!

Pascal 20-10-2008 @ 13:11:06

thuis ff luisteren….
zit nu in de les gaat beetje moeilijk worden hehehehehe
tnx!

Dennis Aka Mash 20-10-2008 @ 18:07:14

@ Maxx1e

Als het zo is als wat op de Qlimax site staat weet je misschien al wat je kunt verwachten voor de aankomende Qlimax’en. Denk maar is goed aan de naam Next Dimensional World en denk daarna aan het anthem wat volgens vele niet duister genoeg is. Misschien willen ze met Qlimax wel de duistere kant ver laten?

BroodjeBakpao 20-10-2008 @ 20:35:15

@ Dennis Aka Mash

wat zou der op de qlimax site staan en wat zouden we moeten weten?
ik kan tot dusver niet echt iets concreets ondekken op die site…
en ik denk niet dat ze van het “duistere” concept afwillen want DAT IS QLIMAX
al sinds het begin!
zou niet kunnen geloven dat ze in een keer een radicale switch willen maken van een van de (letterlijk) hardste feesten naar een soort van feest dat iets toegankelijker is voor een breeder publiek…
want de kaarten worden toch wel verkocht;)
ik hoop niet dat q-dance de trouwe fans blijft steunen en niet voor het snelle succes zal gaan door het (Quote Project1 – Prelude:) “trying to establish a more tolerant hard-dance scene” idee te krijgen…
daarom ben ik persoonlijk erg tegen P1 strax krijgen we het zelfde gezeik als met de rest van (bijna) alle muziek stijlen, het succes neemt toe, de stijl word uitgemolken en voor dood achtergelaten…
laat q-dance niet zo naief zijn en laat ze trouw blijven aan de niet (super) commerciele fans

Dennis Aka Mash 20-10-2008 @ 21:52:42

Je snapt in iedergeval wat ik bedoelde. Maar Q-Dance weet wat ze doen dus het zal niet gebeuren denk ik.

Atraxisz 21-10-2008 @ 11:35:16

Ik mis de Darkside van het nummer:S

Khadber 21-10-2008 @ 18:36:53

Waarom wil iedereen persé een duistere versie van Qlimax?
DefQon1 wisselt in principe ook van thema’s.
Ook was er redelijk veel verzet tegen de wat duisterdere thema’s.
Verder ben ik het een beetje met BroodjeBakpao eens, ik vind bijvoorbeeld Showtek veel te ver de commercie instappen (Hold Us Back, waar is de bass gebleven??, nieuw album??) Lees maar eens dat interview.

Maar in principe kun je een stijl ook underground heel groot maken. Ik noem maar eens een metalscene (niet in de top 40, maar zeker wel groot). Zelfde voor hardcore in principe. Zoiets zou hardstyle ook prima kunnen zijn: Groot, maar buiten de massa. Ik denk dat dit ook wel de bedoeling is..

Koos 24-10-2008 @ 19:51:44

[quote comment="1879"]Waarom wil iedereen persé een duistere versie van Qlimax?
DefQon1 wisselt in principe ook van thema’s.
Ook was er redelijk veel verzet tegen de wat duisterdere thema’s.
Verder ben ik het een beetje met BroodjeBakpao eens, ik vind bijvoorbeeld Showtek veel te ver de commercie instappen (Hold Us Back, waar is de bass gebleven??, nieuw album??) Lees maar eens dat interview.

Maar in principe kun je een stijl ook underground heel groot maken. Ik noem maar eens een metalscene (niet in de top 40, maar zeker wel groot). Zelfde voor hardcore in principe. Zoiets zou hardstyle ook prima kunnen zijn: Groot, maar buiten de massa. Ik denk dat dit ook wel de bedoeling is..[/quote]

Het probleem is dat sommige dj`s veel geld willen verdienen en het echte geld is te verdienen in de commerciele business.. Het wil niet zeggen dat ze nu niet veel verdienen maar een beetje meer is altijd beter ;)

Juzzn 25-10-2008 @ 15:08:18

Da’s nou net het hele probleem met alle scenes.. Als het te commercieel wordt, verdienen DJ’s meer geld, en zijn zij tevreden, maar dan zijn de hardcore-aanhangers van die stijl weer ontevreden omdat het niet meer underground is.. Was op een gegeven moment ook met Hardcore, toen het werd uitgemolken met die shitty happy hardcore .. Als dat met Hardstyle ook gebeurt word ik gek :\

Alicia 26-10-2008 @ 21:38:21

DIE TRACK IS GEWOON MASTERLYK!

marino 24-11-2008 @ 15:49:49

Qlimax was zeker de moeite waard.., ik heb genoten vanaf DBSTF..
wat betreft Marc Sherry: Laat hem A.u.b thuis.. als ik naar trance wil luisteren dan ga ik wel naar Trance united. maar laat die plaats dan vrij voor een echte Dj en geen halve zool zoals Marc Sherry.

Showtek draaide lekker.. alleen viel erg in herhaling… 1 Nr van hem heeft wel geteld 9.30 minuut geduurd. Headhunterz begonnen aardig goed met de lasers. maar het geluid liet de wensen over verder wel nice gemixt. Project one leek aardig op te komen maar was absoluut niet super het geluid was weer eens veel te zacht en de bass was absoluut niet zuiver en ik heb samen met nog wat anderen het vermoeden dat Project 1 een cd heeft lopen afspelen. Toen DBSTF op kwamen ging de volume enig zins omhoog. maar draaide niet de mooiste Nr’s ( dat is mijn mening )

technoboy zijn show was weer eens foutloos aan elkaar gemixt en het Anthem was mooi. vanaf tatanka kon ik mijn buurman nauwelijks meer verstaan als hij naast me stond. en het einde met zany & vince vond ik beter als met Neophyte vorig jaar. het geluidsniveau was goed, en de bass was zuiver en diep. ik moet zeggen toppie gedaan.. vooral the Anthem op het einde was mooi.. omdat ditmaal het geluid oorverdovend was.. (Y)

super mooi feest

maar laat Mark Sherry a.u.b de volgende keer Thuis.

Reageren