The Great Zany Show: Timetable

Zaterdag 10 april opent Art of Dance the sonic circus of InZanity in het Beursgebouw van Eindhoven. Klik hier voor de website van The Great Zany Show. Met een keur aan toppers uit zowel hardstyle en hardcore zal de frontman van Fusion Records maar liefst zeven uren lang de decks beroeren van 22.00 tot 07.00 uur.

Met nog enkele dagen te gaan voordat de thuiskomst van Zany in ‘zijn’ Beursgebouw losbarst, maken Art of Dance en DJ Zany de timetable bekend voor het evenement.

Timetable
Zoals je hebt kunnen lezen, zal de ceremoniemeester van de avond zelf liefst zeven uur lang achter de CDJ’s staan om een exclusieve marathon-set te draaien. Dit zal hij doen samen met enkele van zijn meest geliefde collega’s uit het vak. Tijdens dit geweld zal er ook een zeer speciale live-battle plaatsvinden tussen de Donkey Rollers en Noisecontrollers van liefst drie kwartier. Tussen 22.00 en 07.00 uur ga je los op de volgende acts:

22.00 – 23.00 Slim Shore
23.00 – 00.00 D-Block & S-te-Fan
00.00 – 01.00 Zany
01.00 – 02.00 Zany & Crypsis
02.00 – 02.45 Donkey Rollers & Noisecontrollers LIVE
02.45 – 04.00 Zany & Zatox
04.00 – 05.00 Zany & B-Front
05.00 – 05.30 Zany & The Beholder LIVE
05.30 – 07.00 Zany, Vince & Neophyte
Hosted by MC DV8

Winnaars VIParrangement The Great Zany Show
Kocht jij je ticket via www.artofdance.nl? Dan maakte jij kans op een dik VIP arrangement voor The Great Zany Show. Uit alle tot 4 april verkochte tickets heeft Art of Dance uit de hoge Zany hoed drie namen getrokken die een ‘greatest’ Zany Show zullen beleven aanstaande zaterdag in Eindhoven. Sebastian Prijt, Lisanne de Waal en Wendy van Grunsven. Zij zijn samen met een vriend of vriendin VIP, krijgen vijftig drankmunten om op z’n Brabants het feestje te kunnen vieren, een sneak peek backstage van het evenement, een Meet & Greet met DJ Zany en crashen na 7.00 uur in een hotel naast het Beursgebouw! Gefeliciteerd met jullie prijs en veel plezier tijdens The Great Zany Show!

Wil jij kansmaken op tickets voor The Great Zany Show? Luister dan dinsdag 6 april tussen 19.00 en 22.00 uur naar MOH Radio Live op Hardcore Radio en zorg ervoor dat jij gratis zal stampen aanstaande zaterdag.

Tickets voor The Great Zany Show zijn à € 39,50 verkrijgbaar via www.artofdance.nl en ruim vierhonderd Primera winkels. Voor tickets buiten Nederland, check www.thegreatzanyshow.nl om te zien waar jij je ticket kunt bemachtigen.

This is his chaotic reality
This is his display of pleasure
This is his delirous show
Will you stand his ordeal?

Welcome to The Great Zany Show!

Great-Zany-Show



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 06-04-2010 om 17:31 door Khadber | Translate:

Reacties (27)

Plaats reactie
Maximize 06-04-2010 @ 17:35:51

Gewoon 10 uur aanwezig :cool:

Kuuperz 06-04-2010 @ 17:43:09

Hier snappen ze tenminste hoe je een timetable maakt!! (l)

Khadber 06-04-2010 @ 17:48:34

Vette timetable. Heb net een aanbieding gekregen om met iemand mee te rijden. Zit heel erg te twijfelen :) .

ghndd 06-04-2010 @ 17:48:44

voor 13,95 de plaat gekocht en ik kreeg er een gratis kaartje bij :D
dit wordt knallen! :)

patjee410 06-04-2010 @ 17:50:44

jammer dat ik jarig ben en het veel te ver is.. altijd leuke feestje in braboland:S
Echt waardeloos als je in de kop van Noordholland woont.

PARTYLOVER 06-04-2010 @ 17:51:39

twijfelaar

Simizle 06-04-2010 @ 17:54:02

Waarom twijfelen? Leipe DJ’s (betere Line-Up dan bijv. Defqon haha), goede locatie, eerlijke prijs en vast een hels spektakel!

Dakpan 06-04-2010 @ 18:05:46

Geniaal opbouwende TT

iSenSe` 06-04-2010 @ 18:20:35

dit noem ik nou idd een TT met gevoel!
jongens jongens jongens… wat wil ik hier graag naartoe :(

Dennis Aka Mash 06-04-2010 @ 18:32:12

Als ik mijn plaat nu is binnen krijg met het kaartje ga ik misschien ook nog wel.

Bas de Vogel 06-04-2010 @ 19:11:38

wat een line up eigenlijk zeg! jammer dat ik niet ga

HardstyleLover90 06-04-2010 @ 19:16:55

Kan gratis heen maar toch besloten dat het te ver weg is, line-up & timetable is wel top

Maximize 06-04-2010 @ 19:18:41

@ Dennis: Ze garanderen dat de plaat iig voor het feest binnen is ;)

Timothy21 06-04-2010 @ 19:28:09

@ Dennis, volgens Freaky komt de plaat waarschijnlijk morgen binnen…

Just4Music 06-04-2010 @ 19:36:57

Godverdomme wat wil ik hier graag heen!!
beste TT in jaren :(

Jur 06-04-2010 @ 19:46:33

Kolere, zal die Zany stuk zijn na afloop :D

Dennis Aka Mash 06-04-2010 @ 19:52:22

@ Maximize: Hopelijk ruim van te voren. Want ik krijg in één dag ook niet echt iemand geregeld om mee te gaan. ;)

@ Timothy21: Ik hoop het. Dat is namelijk nog redelijk op tijd.

dellion 06-04-2010 @ 20:12:38

Kijk dit is nou een line up/ feest ^^

[NL]Sjefke 06-04-2010 @ 20:22:52

Wat een lineup :D
Word van 0:00 tot eind maximaal knallen :D (l)

michael 06-04-2010 @ 23:14:41

Geniaal hoor, dit noem je een line up HELDEN!!!

broodroosterr 06-04-2010 @ 23:45:33

beste lineup in tijden gezien, dit moet geweldig zijn ;p dit is gewoon een lichte ‘herhaling’ van 1 van de beste indoorfeesten meegemaakt; thrillogy 2008
na lang twijfelen toch IQ gekozen (reden: vele kenners in ehv zeggen dat de locatie echt heel slecht is + iq is altijd geweldig gebleken afgelopen jaren)

…..toch jaloers op degene die wel gaan >< !

Henk vant hoekske 07-04-2010 @ 00:24:46

:cry: Dat ik dit moet missen voor InQontrol :cry:

Willem Valks 07-04-2010 @ 22:56:50

Heeft iemand toevallig EEN of TWEE kaartjes over voor dit heilige feest

Raffa076 08-04-2010 @ 10:16:50

@ Willem Valks

Primera of artofdance.nl hebben er vast nog wel EEN of TWEE voor je over;)

bryan 08-04-2010 @ 11:04:48

Wordt dit ergens live uitgezonden ? \

Helaas ben ik ernniet bij :(

Hoevoelloe 08-04-2010 @ 18:56:20

ben er zker bij !!! word zker vet :D