The Great Zany Show: Website Online & Anthem

Zaterdag 10 april presenteert Art of Dance ‘the sonic circus of InZanity’ in het Beursgebouw van Eindhoven. Klik hier voor de splinternieuwe website van The Great Zany Show.

Hooggeëerd publiek, zet u schrap voor een avond die geheel in het teken staat van DJ Zany en zijn visie op hardstyle en hardcore. Van 22.00 uur tot 07.00 uur zal de tent geopend zijn voor een extravaganza aan top-acts en weergaloze shows met the ringmaster of hysteria.

Website
Open het gordijn van de website en kom terecht in de wondere wereld van The Great Zany Show. Check de trailer voor het evenement, lees meer over de diverse acrobaten en clowns die de hardere stijlen zullen vertegenwoordigen en beluister de exclusieve preview op het anthem voor The Great Zany Show. Dit Anthem zal binnen enkele weken ook als limited vinyl Picture Disc gereleased worden op Fusion Records. Meer info daarover volgt snel. Daarnaast kun je ook de officiële The Great Zany Show wallpaper en screensaver downloaden en je ticket bestellen voor het event. Klik hier voor de website van The Great Zany Show.

Line-up
Ben jij benieuwd welke artiesten hun act aan jou zullen presenteren op The Great Zany Show? De line-up ziet er als volgt uit:

• Zany
• D-Block & S-te-Fan
• Donkey Rollers & Noisecontrollers LIVE
• Zatox
• Crypsis
• DJ Vince
• Neophyte
• B-Front
• Zany & The Beholder LIVE
• Slim Shore
Hosted by MC DV8

Tickets voor The Great Zany Show zijn à € 39,50 verkrijgbaar via www.artofdance.nl en ruim vierhonderd Primera winkels. Voor tickets buiten Nederland, check www.thegreatzanyshow.nl om te zien waar jij je ticket kunt bemachtigen.

This is his chaotic reality
This is his display of pleasure
This is his delirous show
Will you stand his ordeal?

Welcome to The Great Zany Show!



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 09-03-2010 om 19:17 door Khadber | Translate:

Reacties (23)

Plaats reactie
iSenSe` 09-03-2010 @ 19:23:16

jongens jongens jongens toch..
Brabant heeft geluk hoor… NC en donkey rollers LIVE..
Vindt het hele thema eromheen wel top :P vooral zany zn bek ghehe

Khadber 09-03-2010 @ 19:23:20

Lekker anthem! Typische Zany track, helemaal prima dus!

iSenSe` 09-03-2010 @ 19:26:47

Dit Anthem zal binnen enkele weken ook als limited vinyl Picture Disc gereleased worden op Fusion Records.

wordt hiermee bedoeld dat het anthem los op 1 cd komt, met een cover ? lightscribe zegmaar ?

S.P.T. 09-03-2010 @ 19:30:02

Waarschijnlij zoiets als DJ Activator – Icon (The Anthem)
Limited one sided 10″ vinyl. On the flip side a special pressing of the ACTIVA logo and some graphic designs.

stynch 09-03-2010 @ 19:34:07

So, intro van the great zany show is wel gruwelijk !!

de rest is niet dol in mn oren

De boaa 09-03-2010 @ 19:36:18

Website zelf is ook vermakelijk :D

E-rik 09-03-2010 @ 19:38:01

lekker anthem hoor :D

timo01 09-03-2010 @ 19:40:27

(l)

Merlijn 09-03-2010 @ 19:51:37

Lol die site is funny. :D

langemike 09-03-2010 @ 20:12:27

leuke site, leuk anthem ;)

Maximize 09-03-2010 @ 20:24:11

Dit wordt echt dikke shit (l)

Bisde 09-03-2010 @ 20:30:22

zag de posters in het dorp hangen, balen dat ik die gemist heb. vind het een zeer vette poster!

Izbut 09-03-2010 @ 20:38:15

Wat gemist?

stefaneke 09-03-2010 @ 21:21:48

Dat anthem :p

G1LL 09-03-2010 @ 21:24:17

Toch jammer dat ik heir niet bij ben, ziet er echt vet uit! Die anthem is ook tof!

remkovzki 09-03-2010 @ 21:31:39

Welke lul heeft verzonnen geluid bij de screensaver te doen….

Desalniettemin, gaan we los de 14e :D

DJ ShaG 09-03-2010 @ 21:45:06

waarom neophyte zo in het midden?? ik zou zeggen hard eindigen.. alles eromheen is wel vet hoor ;)

Khadber 09-03-2010 @ 22:25:11

@DJ ShaG: Dit is ook een lineup, geen timetable he ;) . Vince is ook een hardcore DJ hoor, daar niet van.

maarten1410 10-03-2010 @ 00:32:09

Sinds dag 1 van de verkoop al kaartjes in de pocket, gaat goed komen dit :D

Mol 10-03-2010 @ 09:26:54

Ook al erg lang m’n kaartjes! Dit wordt mssn nog wel harder dan inqontrol :o
Anthem is heel erg fijn!

Dj Skitzo 10-03-2010 @ 12:18:59

is er al wat bekent over een live uitzending? ^^

Undertaker69 11-03-2010 @ 12:05:59

100% van de partij!! :p