The Hardstyle Top 40 van april 2010

De Hardstyle top 40 is er weer! Ook deze editie, april 2010, is weer samengesteld op basis van verkoop van platen en digitale releases. Ondersteund door niemand minder dan MC DV8 presenteert Hardstyletop40.com: De Hardstyle Top 40 van maart 2010!

Download: The Hardstyle Top 40 April 2010

Tracklist:
01 Jaydee – Noisecontrollers & Toneshifterz
02 Fade To Black – Max Enforcer ft. The Rush
03 Sutra – Gostosa
04 Ear Fucking – Zatox
05 Live The Moment – JDX
06 I’ve Lost You – Josh & Wesz ft. Low-E
07 Fuckin’ Tune – Tatanka
08 Keep It Bouncing – Digital Punk ft. MC Jeff
09 Shut Da Fuck Up – Joshua Hiroshy
10 Psychedelic – Headhunterz
11 Empire Of The Sun – Noisecontrollers & Toneshifterz
12 Cold Rockking (Gostosa Remix) – The Prophet ft. Wildstylez
13 Wan Taim – JDX
14 Drop The Track – Zatox
15 Autumn Green – Josh & Wesz
16 Twilight Zone – Coone
17 Yellow – Tatanka
18 Robin’s Revenge – Dozer
19 Warriors Redemption – Digital Punk ft. MC Jeff
20 Godz Powerrr! – Frontliner & B-Front
21 Endovene – Joshua Hiroshy
22 Salsa – Degos & Re-Done
23 Andromeda – Zatox
24 Tritolo (Yellow Compound Mix) – TNT
25 Lipservice Radio – Josh & Wesz
26 Angel Of The Sun – Zany
27 Crazy Music – DJ Duro & Nitrouz
28 T.B.A. – Alphaverb & Intractable One
29 Dreamcatcher – Headhunterz
30 Creation – Zatox
31 Elixer – Dozer
32 Throw Ya Handz – Coone
33 Revelations (Reverze 2010 Anthem) – Brennan Heart
34 Forever Hard – Carnifex ft. Tlml
35 Tear The Club Up (LA Mix) – DJ Isaac
36 Overdrive O – Josh & Wesz
37 To Protect And Serve (Hard Bass 2010 Anthem) – The Beholder & Zany
38 Mr. Monster – Zany
39 Fly Like A Rocket – Dutch Master
40 Magic – B-Front & Frontliner



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 02-04-2010 om 20:46 door Khadber | Translate:

Reacties (38)

Plaats reactie
freddyadu8 02-04-2010 @ 20:47:26

Onverwachte nummer 1 voor mij, maar zeer lekker nummer!

KSwoosh 02-04-2010 @ 20:57:08

wat jmmr dat nog steeds MC DV8 de vocals doet :(

verder, wel lekkere lijst :)

stefaneke 02-04-2010 @ 21:04:12

I partly disagree

ElSalvaje 02-04-2010 @ 21:06:18

Ik vind MC DV8 wel oke hoor.
Had liever Autemn Green op 1 gezien.

Saimen 02-04-2010 @ 21:08:26

Lekkere lijst wel, nummer 1 niet verwacht maar wel een heerlijk nummer! :d

Khadber 02-04-2010 @ 21:55:49

Tja, nogmaals: de verkoop beslist. Had er dus meer van verkcoht moeten worden.

stefaneke 02-04-2010 @ 21:57:35

Kunnen we ergens de verkooplijsten zien? Zodat we kunnen kijken hoe ver de nummers verwijderd zijn van andere plek?

PatrickG40 02-04-2010 @ 21:59:35

Revelations :cool:

Wesz 02-04-2010 @ 22:17:44

Is Autumn Green verkrijgbaar? O.o

Khadber 02-04-2010 @ 22:19:52

Cue file erbij.
@Wesz: op vinyl wel ja.

Love_Fulfilled 02-04-2010 @ 22:29:15

Wat doet die Joshua Hiroshy 2x in de lijst :huh: ?!!

Nighur 02-04-2010 @ 22:30:33

Joshua is totaal niet onterecht in de top 40, zeer nette en originele tracks(Y)

ik 02-04-2010 @ 22:34:52

lekkere nummer 1 hoor(H)

ben zeker blij dat hardstyle top 40 back is(H)

JolleNL 03-04-2010 @ 09:15:14

Ondersteund door niemand minder dan MC DV8 presenteert Hardstyletop40.com: De Hardstyle Top 40 van maart 2010! Moet ff April staan.
Hmm die top 1 had ik niet verwacht. Ach, ik neem hem mee deze sets zijn meestal heerlijk

Just4Music 03-04-2010 @ 10:48:22

Komt er eigenlijk nog een hardcore top 40?

KSwoosh 03-04-2010 @ 11:44:00

@just: wss nog niet

JP Hardstyle 03-04-2010 @ 12:42:17

geen Rock Ya Attitude?
dit hoort stipt op 1 te staan :)

Mr. Monster 03-04-2010 @ 12:57:54

ik had Jaydee niet op 1 verwacht, maar wel lekker nr ;)

Franske 03-04-2010 @ 14:34:36

Ik lees iedere keer gebaseerd op verkopen. Verkopen wie wat waar? Iedere maand zijn er terecht vragen over want zo hier en daar klopt er maar weinig van. Wie verzamelt al die cijfers, waar komen die vandaan?! Is het op alleen digitale verkopen gebaseerd of ook op vinyl verkopen? Is het van 1 winkel of van alle winkel die hardstyle verkopen? Vragen.. vragen.. vragen..

Los daarvan blijft het mooi natuurlijk en heerlijk om te luisteren. :cool:

Tom 03-04-2010 @ 15:29:55

Ik gebruik CUE splitter op de mac maar vaak bij dit soort lijstjes draait hij de volgorde van tracks om. Jaydee wordt dus nummer 40. Heeft iemand hier een oplossing voor of een ander programma?

Martinos 03-04-2010 @ 15:46:26

@ Franske; “Vragen.. vragen.. vragen..” … Stuur jij DV8 dan even een mailtje en laat ons even weten wat hij zei :P Dan zijn we allemaal weer wat wijzer ;)

HSTOP40 03-04-2010 @ 16:41:17

DV8 zal jullie niet kunnen vertellen hoe of wat gezien hij alleen de vocalen voor me heeft gedaan en niet de top40 samenstelt. Dat doe ik dus.

Zoals al vaak gezegd word de lijst gebaseerd op legale verkoop van tracks… dus zowel digitaal als vinyls en meerdere verkooppunten. Hoe precies de lijst dan helemaal samengesteld word zeg ik niet.

@Tom:
Komt omdat de lijst van 40 naar 1 afgespeeld word en programma’s de tracks niet zo herkennen. Om het wel zo te krijgen dan zou de CUE file zo aangepast moeten worden dat de artiestnamen ook de track volgorde bevat, dan kun je aan de artiestnaam zien welke track het in de top40 is.

MusicIsEverything 03-04-2010 @ 18:41:09

@ Kswoosh, waarschijnlijk zal hij de vocals ook wel blijven doen. In ieder geval voor een tijdje. ;)

PDB1987 03-04-2010 @ 19:08:47

Lekker belangrijk HOE het samen wordt gesteld. Ik vind hem wederom weer goed!!! en ben blij dat het trg is sinds vorige maand:-)
Ik d8 dat Qdrive (ofzo iets, srry als het verkeerd is gespeld) de lijst samenstelde? maja ook nie boeiend wie;)
Ga zo door zou ik zeggen!!!

Martinos 03-04-2010 @ 19:38:30

“en meerdere verkooppunten” Ik kan begrijpen dat je niet kan/wil vertellen wie je allemaal bij het samenstellen betrekt, maar in ieder geval bedankt voor je reactie.
(ook al stond er niks nieuws in :p )

Hoe dan ook, ik sluit me aan bij de reactie van PDB1987; hij is weer lekker deze maand ^^

HSTOP40 03-04-2010 @ 21:17:44

@PDB1987:
Qre8ive ja :P. Echter ben ik nu in Zweden en niet standaard ingelogd op m’n laptop… dus dacht gebruik HSTOP40 wel als username haha.

@Martinos:
Niet zo zeer wie ik erbij betrek … meer hoe ik het samenstel, naar welke specifieke dingen ik kijk etc. Als ik dat zou zeggen word de kans dat iemand anders het (weer) kopieert alleen maar groter en ik doe het nog te graag om het ‘uit handen te geven’ :P

Diamanic 04-04-2010 @ 03:13:11

Grappig dat de op 1 na slechtste nc track ooit gewoon op 1 staat. Leuk lijstje, maar op veel punten zelf niet mee eens, maar gaat op basis van verkoopcijfers zoals ik las :)

mark-feyenoord 04-04-2010 @ 14:19:04

@Diamanic
Wat is dan die slechtste NC track dan???

Lyst 04-04-2010 @ 15:32:34

Attack again ^^

Diamanic 04-04-2010 @ 17:20:37

Correct Lyst :)

GReddy 04-04-2010 @ 18:30:53

onverwachte nr 1 en ik luister hem al een tijdje. Voor mij de perfecte openingen als NC beginnen op In Qontrol :D

Jur 04-04-2010 @ 23:01:12

@ElSalvaje: I totally agree! :D

BassApplyer 05-04-2010 @ 20:51:00

mark-feyenoord

Crump by far..

Perry’d 05-04-2010 @ 21:41:32

Jammer dat Recalled To Life er niet bij staat, hopelijk volgende maand wel. Vind het persoonlijk 1 van de betere tracks van de laatste tijd. Jaydee indd onverwachtte nummer 1. In het geheel ziet het er prima uit :)

Alienator 06-04-2010 @ 09:57:54

Sodeju Yadee op nr 1..

Perry’d 06-04-2010 @ 11:24:05

@JP Hardstyle

Rock Ya Attidude wordt pas 26 April gereleased dus die zal er wss over 2 maanden wel in staan ;)

iSenSe` 06-04-2010 @ 13:04:42

make my body move :)

Diamanic 07-04-2010 @ 16:40:52

@ Perry’d
Recalled to life is geen hardstyle meer, daarom staat ie er niet in :P slappe meuk