The Magic Show: Uitzending week 20

Deze week staat de Magic Show in het teken van residents Mind. Illusion en Solutio & The I’s. Daarnaast is er een gastmix van de nieuwe artiesten van JDX Music: Atmozfears! Mis het dus niet aankomende woensdag op Dance Tunes en Q-dance Radio!

Solutio & The I’s zullen deze Magic Show openen met een behoorlijk ruige set. Met een hoop gloednieuwe tracks zullen ze jullie in de goede stemming brengen! Als zij klaar zijn, zal Mind.Illusion het overnemen. Overal waar Mind.Illusion draait brengt hij een groot feest dus mis deze sets niet!

Vervolgens presenteert de Magic Show jullie een nieuwe artiest van een nieuw label. JDX Music is een label gesitueerd in de VS en opgericht door Joshua Dutrieux. Een van hun nieuwe artiesten zijn de ‘internationale’ Atmozfears. Zorg ervoor dat je hun geweldige set niet mist deze week in de Magic Show.

Volg de Magic Show op je favoriete website:
twitter.com/titamagicshow
facebook.com/titamagicshow
themagicshow.hyves.nl

Het tijdsschema van komende woensdag:
Dance Tunes Radio (www.dancetunesradio.com)
14:00 – 15:00 Solutio & The I’s
15:00 – 16:00 Mind.Illusion
16:00 – 17:00 Atmozfears

Q-Dance Radio (radio.q-dance.nl)
17:00 – 18:00 Solutio & The I’s
18:00 – 19:00 Mind.Illusion
19:00 – 20:00 Atmozfears



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 21-02-2011 om 22:58 door Khadber | Translate:

Reacties (15)

Plaats reactie
Khadber 21-02-2011 @ 23:13:09

Interessante week! Atmozfears zijn goed bezig de laatste tijd!

Fr4ns 21-02-2011 @ 23:13:58

Solutio & The I’s :D

back2daparty 21-02-2011 @ 23:16:34

Goed bezig :)

p-stylez 21-02-2011 @ 23:17:01

Volgens mij kan dit niet kloppen toch? Scantraxx radioshow begint om half 3.

Delcone 22-02-2011 @ 00:13:01

Ik zeg het niet snel maar ik heb nog nooit iets gehad bij de magic show tijden setjes,ik moet er nu voor gaan zitten
Maar nu ik lees dat Solutio met nieuwe promo,s gaat komen,aangezien ik zo erg benieuwd ben ga ik hier wel zeker voor zitten!

Titatovenaar 22-02-2011 @ 00:21:28

Waar lees je dat die promos van Solutio zijn ;)

SkiggyRapz18 22-02-2011 @ 09:20:51

@Tita ik denk dat hij het geheel opzich bedoeld als ik aan Solutio denk denk ik meteen ook aan The I’s.. Ik snap alleen zijn eerste zin niet..Mjaaa ik heb er weer zin an en gaat er morge weer es lekker voor zitten:P

patrickjeb 22-02-2011 @ 10:22:20

Word wel wat :D

Rik 22-02-2011 @ 11:03:17

Solutio & The I’s _0_

G1LL 22-02-2011 @ 13:16:28

Ik ga even goed zitten voor Solutio & The I’s :D

Inno 22-02-2011 @ 14:20:23

Solutio & The I’s _o_

Yoeloe 22-02-2011 @ 14:55:53

Jaaaa :D

Robster 22-02-2011 @ 16:37:03

jeeeee, solutio & the i’s :D hoop op een beukset

en 2.17 ofc :$

Inno 22-02-2011 @ 18:30:51

Ik hoop op een tracklist met:

Solutio & The I’s – x
,,
,,
,, (vs Arboza)
,,
,,
,, (vs Arboza)
,,
,, :D

Soort liveact :$

Ze hebben echt veul te veel lekkere tracks klaarliggen, 2.17 is er maar 1 van :p

En ok vooruit, een paar Degos & Re-done tracks mag ook wel :p

bRt_ 22-02-2011 @ 18:38:13

Solutio & The I’s! -0_
Atmozfears! :D Yeaah!

Reageren