The Magic Show: Uitzending week 28

Komende woensdag zullen we in de Magic Show aandacht besteden aan A² Records en hun aanstaande album ‘Unleashed’. Mis deze exclusieve uitzending niet, woensdag op Dance Tunes en Q-Dance Radio!

Op woensdag 20 april zal The Magic Show jullie een van haar meest exclusieve shows tot nu toe presenteren. Naar de studio komen … alle DJ’s van het beruchte A² Records label!

Dit unieke label heeft 15 dikke releases op zijn naam staan sinds de oprichting in 2008. Gedurende de jaren hebben verschillende grote artiesten, zoals B-Front, Alpha², Ran-D en Wildstylez tracks uitgebracht op A² Records.

In 2011 breekt een nieuw tijdperk aan voor het label. Ran-D, Alpha², Adaro en E-Force (50% van de voormalige Beat Providers) zullen jullie hun nieuwste creatie laten zien; een album gewijd aan hun eigen unieke stijl. 20 Tracks inclusief een paar knallende samenwerkingen met onder andere Zatox, Zany, B-Front en meer.

Zorg ervoor dat je deze aflevering niet mist, want we hebben namelijk wat exclusieve previews en interviews met de artiesten in petto!

Naast deze geweldige uitzending willen we jullie ook graag laten weten dat The Magic Show vanaf nu een eigen Youtube kanaal heeft. Abonneer je op www.youtube.com/titamagicshow en je bent de eerste die weet wat onze plannen zijn!

Volg The Magic Show op je favoriete sociale netwerk:
twitter.com/titamagicshow
youtube.com/titamagicshow
facebook.com/titamagicshow
themagicshow.hyves.nl

Timetable
Dance Tunes Radio (www.dancetunesradio.com)
14:00 – 17:00 A² Records Album Special (Alpha², Ran-D, Adaro & E-Force back2back)

Q-Dance Radio (radio.q-dance.nl)
17:00 – 20:00 A² Records Album Special (Alpha², Ran-D, Adaro & E-Force back2back)



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 18-04-2011 om 18:27 door Jor-D | Translate:

Reacties (23)

Plaats reactie
roberttt 18-04-2011 @ 18:30:47

super vet vet vet _0_ _0_

Koene 18-04-2011 @ 18:32:39

Legen….wait for it…..DARY! (L)

Gerome 18-04-2011 @ 18:41:17

(l)

Parvuz 18-04-2011 @ 18:51:42

Vette shit! :D

Maximize 18-04-2011 @ 19:01:10

Dik dik dik (L)

Maximum 18-04-2011 @ 19:10:20

Gruwelijk!! :D :D :D

Pythonmaniac 18-04-2011 @ 19:12:09

Voormalige Beat Providers? Mis ik iets?

Refuze 18-04-2011 @ 19:30:39

Ja je hebt wat gemist ja.
Beat Providers is gesplit zegma, 1 iemand is weg gegaan en is verder gegaan onder E-Force, en diegene die is overgebleven gaat alleen verder als Beat Providers.

Correct me if im wrong

Hymn 18-04-2011 @ 20:31:41

Hopen op flink wat E-Force platen EN Firebird ^^

Martinos 18-04-2011 @ 20:51:48

muwah Gertje, dit is gruwelijk :D Deze set wordt zeker wel (een keer of 20) door mij geluisterd.

Goed werk, Tita :p

Snor 18-04-2011 @ 21:58:36

Voormalige Beat Providers? Sinds wanneer is dat? Volgens PF hebben ze zelfs nog n optreden op 21 Mei :P

Snor 18-04-2011 @ 22:10:25

Woops, iets te snel gereageerd, sorry ^^

thehardstyleholland 18-04-2011 @ 23:19:23

Vet!!! :D :D

Patjee410 19-04-2011 @ 10:43:12

DIK! :D :D

M-bition 19-04-2011 @ 12:09:33

Laatst bericht gehad van E-force wat nu de bedoeling was met Beat Providers.. Ze zijn idd gesplitst en de een gaat door als E-force en de ander als Beat Providers! Binnenkort komt er uitleg waarom :cool:

GeNoMe 19-04-2011 @ 12:40:12

Dit wordt een hele dikke Episode!
Btw….iemand al eens opgevallen dat ‘the magic show’ logo geen eigen creatie is?

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=marzocchi+logo&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1920&bih=955

Foei! :p

Conflict 19-04-2011 @ 12:56:00

Morgen toevallig vrij, mooi intunen vanaf 14:00 :)

sankara 19-04-2011 @ 14:48:50

@genome: is niet dezelfde M, de armen zijn korter, er is een spitsing in het midden, en bij deze M is het een volledige driehoek, terwijl bij die van jouw er nog een klein stukje weg is.

Memphiz 19-04-2011 @ 15:15:31

hij lijkt er toch vrij veel op hoor :p

Titatovenaar 19-04-2011 @ 15:49:41

En die M die Genome het over heeft is gewoon een lettertype he :-)

PatrickG40 19-04-2011 @ 18:16:41

DIKDIKDIK!