The Magic Show: Uitzending week 63

Deze week presenteert The Magic Show wederom een dikke line up. Adaro en Degos & Re-Done verzorgen de resident mixen voor deze week. Als gast heeft The Magic Show Code Black van Fusion Records. Dit wordt zeker weten weer een fantastische uitzending.

Adaro heeft zich het afgelopen jaar bewezen als top artiest binnen de scene. Hij staat bekend om zijn energieke solo releases en optredens. Daarnaast is hij ook 50% van de Gunz 4 Hire live act, wat de revelatie van 2011 is. Zorg dus dat je ook maandagavond weer luistert.

Als 2e artiest in de show heeft The Magic Show Code Black van Fusion Records. Met reeds veel ervaring als producer en DJ kan hij met recht een groot talent worden genoemd. Code Black richt zich zowel op de melodieuze kant van hardstyle als wel de hardere. Oftewel voor ieder wat wils.

Als afsluiter heeft The Magic Show deze week Degos & Re-Done van Theracords in de show. Hun unieke sound en performance achter de DJ booth zorgen altijd voor een fantastische atmosfeer. The Magic Show garandeert dat dit weer een set wordt die je niet wilt missen.

Maandag:
Q-dance Radio
20:00 – 21:00 Adaro
21:00 – 22:00 Code Black
22:00 – 23:00 Degos & Re-Done

Zondag:
Fear.FM
11:00 – 12:00 Adaro
12:00 – 13:00 Code Black
13:00 – 14:00 Degos & Re-Done

Volg The Magic Show op je favoriete social media:
twitter.com/titamagicshow
youtube.com/titamagicshow
facebook.com/titamagicshow



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 17-12-2011 om 19:37 door Jor-D | Translate:

Reacties (13)

Plaats reactie
Khadber 17-12-2011 @ 20:20:47

Mooie week hoor!

Snor 17-12-2011 @ 22:00:35

Dit belooft weer eens een prima TMS aflevering te worden!

@Tita, afgelopen Penoze zag ik geloof ik ergens op t midden/eind van de avond iemand achter de ‘djbooth’ staan met een wit vest met daarop The Magic Show. Was jij dat toevallig? Wel leuk om eens een gezicht bij ‘die ene gast op internet’ te hebben :P

Mind.Illusion 17-12-2011 @ 22:41:33

@Snor… Nee dat was ik ;)

Snor 18-12-2011 @ 00:44:03

Ah ok! Alsnog een gezicht ingevuld ;)
Ik was vrij laat binnen dus heb je set gemist, wel een top avond gehad verder!

High Definition 18-12-2011 @ 17:24:44

lekker hoor!

Wildstylerz 18-12-2011 @ 19:19:35

morge avond is lekker genieten :D

Maximize 18-12-2011 @ 20:38:35

Adaroooo <3

Titatovenaar 18-12-2011 @ 20:40:28

@Snor, ik was er toevallig wel die avond. Was er wat later samen met Adaro. Leuk feestje gehad :) In ieder geval morgen genieten van de nieuwe podcast. Paar leuke nieuwetjes en leuke nieuwe tracks!

Twan0 19-12-2011 @ 09:46:48

Word een mooie podcast deze week :D

Snor 19-12-2011 @ 11:10:00

@Tita, samen met Adaro you say… Heb jij toevallig tegen iemand in het publiek gezegd dat Adaro ‘De Weg Kwijt’ niet zou draaien omdat het een G4H exclusive is?

Khadber 19-12-2011 @ 11:47:18

@Snor: Hebben Ran-D en Adaro ook op twitter gemeld. The Dopeman, De Weg Kwijt en die Muse bootleg blijven voorlopig even exclusief voor de liveact.

Snor 19-12-2011 @ 13:19:34

@Khad: Aha, ik heb geen twitter ;)
Ik vroeg het omdat ik iemand in het publiek had gesproken die dat had gezegd en die zei dat ie een maatje van Adaro was.

Jeroen_n 19-12-2011 @ 15:58:32

Kan niet anders als een goeie worden ^^