The Magic Show: Uitzending week 9

Deze week staat de Magic Show in het teken van residents Koldsa en Degos & Re-Done. Daarnaast is er een gastmix van Brennan Heart. Mis het dus niet aankomende woensdag op Q-Dance en Dance Tunes Radio!

Koldsa is een jonge DJ uit Denemarken, hij is al enkele jaren bezig met het uitbrengen van zijn hardstyle sets, met steun in de rug van verschillende labels zorgt hij keer op keer voor een goede afwisselende set.

Degos & Re-Done staan bekend om hun beukende releases op Mythica Records. Het is al een tijdje wat stil rondom deze Achterhoekers. Ze zijn hard aan het werken aan nieuw materiaal. Ondertussen zullen ze jullie verwennen met een knalset die oude en nieuwe ragplaten goed afwisselt!

Deze week als gastmix van de Magic Show de maker van het Qlimax Anthem 2010 – Mr Brennan Heart. Hij zal jullie een set brengen waarin jullie lekker kunnen terugdromen naar een van de grootste indoor dance events van de wereld!

Volg de www.themagicshow.nl op je favoriete paginas:
www.twitter.com/titamagicshow
facebook.com/titamagicshow
www.themagicshow.hyves.nl

De timetable van deze week:
Dance Tunes Radio (www.dancetunesradio.com)
14:00 – 15:00 Koldsa
15:00 – 16:00 Degos & Re-Done
16:00 – 17:00 Brennan Heart

Q-dance Radio (radio.q-dance.nl)
17:00 – 18:00 Koldsa
18:00 – 19:00 Degos & Re-Done
19:00 – 20:00 Brennan Heart



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 06-12-2010 om 10:57 door Jor-D | Translate:

Reacties (17)

Plaats reactie
Joshua 06-12-2010 @ 11:07:06

Haat aan BH, zal wel zelfde set als Qlimax worden….

Intervention 06-12-2010 @ 11:08:15

2 van de 3 worden sws leuke sets :)
maar toch wel benieuwd wat BH doet want Tita had gezegt dat hij een gevarieerde set ging draaien :)

Joshua 06-12-2010 @ 11:10:55

@ Intervention:

Hij zal jullie een set brengen waarin jullie lekker kunnen terugdromen naar een van de grootste indoor dance events van de wereld!

denk het niet ;)

Inno 06-12-2010 @ 11:22:53

Degos & Re-done :D :D

patrickjeb 06-12-2010 @ 12:08:47

Wat Joshua zegt -_-

BH heeft togh altijd dezelfde meuk

SkiggyRapz18 06-12-2010 @ 15:08:57

Laat hem maar ong hetzelfde setje doen als op Qlimax… Vond dat toch egt een van de betere die ik ooit van hem gehoord heb ;)

Gangsterdwerg 06-12-2010 @ 16:09:44

Gaat BH zijn set met Traktor draaien? Of gewoon met CDJ…

Atraxisz 06-12-2010 @ 17:30:43

@ Gangserdwerg
Ik denk met CDJ, draait hij niet in de studio van the magic show dan?

dennis 06-12-2010 @ 19:06:01

Degos & Re-Done erg lekker. Brennan Heart tja, ik hoop dat hij mij kan verrassen.

Rik 06-12-2010 @ 19:37:51

(l) Degos & Re-Done

G1LL 06-12-2010 @ 19:45:41

Wat Rik zegt :)

roberttt 06-12-2010 @ 22:12:27

luister weer even, benieuwd naar set van BH

Poepislekker 06-12-2010 @ 23:42:01

[Bash]:
Licht the Fire
Face the Enemy (Zany Remix)
Till U Believe It
Bang the Bass
My Worship
Club Bizar
Met nog wat andere troep er tussendoor en als we ‘massel’ hebben een HQ van die waardeloze wereld natuur fonds reclame kut nummer!
[/bash]

Sainen 07-12-2010 @ 12:30:12

Ga zeker even na Degos & Re-Done luisteren :) .

FRArnold 07-12-2010 @ 17:24:29

Hoor dat getimmer op Brennan Heart, haha! Ongelooflijk!
Grappig ook dat Poepislekker alleen maar lekkere nummers opnoemt!

Brennan en Degos & Re-Done!! ^^

Titatovenaar 08-12-2010 @ 06:58:20

Nou heb er zin in, tis nog vruug!!

Martinos 08-12-2010 @ 13:21:54

@ Frarnold: Inderdaad… Als BH die platen draait (Light the Fire, Face the Enemy (Zany Remix),Till U Believe It en Bang the Bass), voorzie ik een aangenaam setje.
Ben vooral benieuwd naar Koldsa eigenlijk, ben al een tijdje fan van die knaap :)

Reageren