The Qontinent 2009: Alles wat je moet weten

Vanaf vrijdag 7 augustus gaat, het inmiddels 2-daags festival, The Qontinent van start. Voor de bezoekers van het festival hieronder een overzicht van alles wat je moet weten.

Openingstijden festival
Vrijdag 07/08/2009: 14h00 – 01h00
Zaterdag 08/08/2008: 12h00 – 00h00

Openingsuren camping

Vrijdag 07/08/2009: 11h00
Zondag: 09/08/2009: 14h00

Tickets aan de deur
Er zijn festivaltickets en campingtickets aan de deur verkrijgbaar.
Let op: Alle tickets worden op echtheid gescand, als je geen risico wilt lopen koop je dus gewoon je ticket aan de deur of bij een erkend voorverkoopadres.

Camping
Download hier het camping reglement en alle nuttige camping info.

Parkeren
Er is een parkeerplaats vlak bij het terrein, hier kan gratis geparkeerd worden. Auto’s die verkeerd geparkeerd staan worden weggesleept.
De kampeerders dienen de auto ook op deze parking te zetten.

Timetable
De timetable van The Qontinent kun je hier bekijken.

Vervoer
Download hier de bereikbaarheidsinformatie.

Digitale Camera’s
Het is bij toegestaan een digitale fotocamera mee te nemen, filmen en fotograferen is toegestaan op The Qontinent.

Kluisjes
Bij The Qontinent zijn kluisjes te huur! Je kan tijdens het festival bij je kluisje om hier spullen uit te halen of bij te stoppen.

Merchandise
Er is The Qontinent merchandise op het terrein verkrijgbaar.

Drugs
Er wordt een zero-tolerance beleid gevoerd. Dit betekent dat hard- en softdrugs niet toegestaan zijn.

Geldautomaten
Op The Qontinent zijn geld-automaten aanwezig, echter werken deze niet altijd even goed. We raden daarom aan om sowieso voldoende cash-geld mee te nemen naar The Qontinent.

Let op jezelf. En op een ander..
Een dag feesten doet meer met je dan je denkt. Kom daarom goed voorbereid naar The Qontinent toe. Drink en slaap genoeg en houd er rekening mee dat het ‘s avonds koud kan zijn. Tot slot is ons motto altijd ‘samen uit, samen thuis’, let dus op je vrienden en elkaar!

Website
Bekijk hier de website van The Qontinent.

The Qontinent 2009



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 06-08-2009 om 12:53 door Jor-D | Translate:

Reacties (8)

Plaats reactie
Niek 06-08-2009 @ 13:16:29

geil

RS* 06-08-2009 @ 16:17:46

Morgen richting Belgie, let the party begin! :D

Jaapert 06-08-2009 @ 17:30:22

alé

Noizeoffice 06-08-2009 @ 22:42:45

Ckers!! Heb er zin an!!! :D

tof 07-08-2009 @ 00:22:46

Bedankt

Kouba 07-08-2009 @ 06:41:31

Are you a professional journalist? You write very well.

Merlijn 07-08-2009 @ 10:41:09

Subiet eens vertrekken se.

Piet-R76 09-08-2009 @ 12:03:44

Komen er nog setjes van dit festival op Hardtraxx?

Reageren