The Qontinent 2010: Datum, camping en kaartverkoop info

Een jaar lang zijn Q-dance en Bass Events in alle stilte en met volle toewijding hét weekendfestival aan het voorbereiden. Zet het weekend van zaterdag 14 en zondag 15 augustus in je agenda en neem de maandag erna maar vast vrij om te rusten..

Knalweekend
Na de supergezellige editie van vorig jaar, gaan Bass Events en Q-dance een stapje verder om van The Qontinent een ultiem ‘weekend away from home’ festival te maken. Zo kun je dit jaar twee volle dagen lang kunnen genieten van de beste muziek, gebracht door bijna 200 artiesten, verdeeld over 7 area’s.

Op 14 en 15 augustus kun je op Recreatiedomein Puyenbroeck, gelegen tussen Antwerpen en Gent, een prachtig eiland ontdekken dat alle elementen bevat om een weekend lang helemaal los te gaan in de diverse festivaltenten, of aan de gezellige open-air stages, elk met zijn unieke sound en sfeer. En niet te vergeten: de mainstage waar wij natuurlijk flink gaan uitpakken.

Camping
Wat het feest compleet maakt, is ongetwijfeld de sfeervolle festivalcamping. Hier kan je vanaf vrijdag 13 augustus je tentje neerzetten en er heerlijk vertoeven tot maandagmiddag. Vanaf vandaag worden de diverse areas en artiesten bekend gemaakt via de officiële Facebook-pagina van The Qontinent.

Kaartverkoop
De voorverkoop start zaterdag 29 mei bij Free Record Shop, FNAC, Toff Music, en online via theqontinent.be

The Qontinent 2010



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 12-05-2010 om 20:56 door Jor-D | Translate:

Reacties (26)

Plaats reactie
sjuul 12-05-2010 @ 21:09:11

Mmh. weet niet of ik dan thuis ben of op vakantie en België?
Twijfelgeval

Bartje87 12-05-2010 @ 21:09:59

Daar moeten we sowieso bij zijn!! :D

Dennis Aka Mash 12-05-2010 @ 21:16:22

Misschien dit maar eens als vakantie doen dit jaar. Haha

Josh-T 12-05-2010 @ 21:16:30

echt een geweldig feest lijkt me, kan er helaas niet bij zijn

dellion 12-05-2010 @ 21:41:28

Jaaa ben er bij , Zeker weten!
Lekker in belgie op vakantie :D

Saimen 12-05-2010 @ 23:12:28

Zeker weten weer aanwezig!!
Vorig jaar was su-per, er is niks heerlijker dan brak wakker worden met de wetenschap dat je nog een dag feesten tegemoet gaat! :D

Bas de Vogel 12-05-2010 @ 23:32:19

petje af voor het poster-design

Bezemsteel 12-05-2010 @ 23:52:23

Woeshh.. Krijg spontaan de zon in mn hoofd, beeldschoon poster (l)

HSaddict 13-05-2010 @ 00:32:14

super poster inderdaad!
ben er dit jaar zeker bij, eindelijk oud genoeg voor alle mooie festivals! :D

iSenSe` 13-05-2010 @ 09:03:21

shit man, wat gaat dit allemaal snel :P

Taxi 13-05-2010 @ 10:53:49

Hééle mooie poster die precies bij het feest past. Of ik er bij ga zijn betwijfel ik, jammer dat het in België is :p maarja ik gun de buren ook wel eens iets.

Addo 13-05-2010 @ 11:20:57

KUT recht in men herexamens :(

Q-dance4live 13-05-2010 @ 11:37:45

-.-

JdeBftw 13-05-2010 @ 12:00:02

Lijkt me ook wel eens leuk, eerst de lineup maar eens afwachten..
Was dit feest vorigjaar uitverkocht?

Stefanoviic 13-05-2010 @ 12:42:11

oeeiii eentje voor in de agenda!

Wesz 13-05-2010 @ 13:48:02

Als ik niet Decibel kan wordt dit een vervanger :)

Marco2052 13-05-2010 @ 13:51:37

Op zeker dat ik hierbij ben! Van vrijdag tot maandag, met 2 dagen dik feest! Kan niet missen!!! (l)

DarkNoize 13-05-2010 @ 15:39:07

Wou hier vorig jaar ookal heen, toen kreeg ik niemand mee.
En nu is Decibel een week later dus sla ik het dit jaar weer over :(
Maar dit moet ik nog wel een keertje meemaken! :D

Merlijn 13-05-2010 @ 16:31:29

“Was dit feest vorigjaar uitverkocht?” <= Nope.

mutagenx 13-05-2010 @ 21:50:51

op naar 3de keer the qontinent!!!!!!!

HardStyler 13-05-2010 @ 22:02:48

First Host announcement : DIRTY WORKZ ! (Sunday 15th of August)

Dirty Workz, Belgium’s biggest harddance label will host a huge area at The Qontinent on Sunday the 15th of August.
In only a few years time, the label has become a very popular brand in the harder styles scene.

All “Dirty Workz soldiers” will be present and some new exclusive acts and performances will be presented at The Qontinent.

Morgen maken we doorheen de dag nog 3 hosts bekend op onze Facebook pagina :

http://www.facebook.com/theqontinent

thedominator 14-05-2010 @ 02:09:12

zoiezo aanwezig!!

goeie reacties over dit feest gelezen, filmpjes gezien van vorig jaar. word zoiezo een mooi feestje da weet ik zeker

kom net van wildstylez af in de borabora ^^
nieuw nummertje gehoord van hem volgens mij.
maar klonk in ieder geval zeker lekker :)

hdhessel 14-05-2010 @ 13:41:25

Second Host announcement : LIBERTY WHITE ! (Saturday 14th of August)

Liberty White will be hosting a stage at The Qontinent on Saturday the 14th of August. Prepare for an international line-up with the hottest names from a wide range of techno-styles. A guarantee for “Pounding Techno Music” all day long !

nielstil 14-05-2010 @ 18:28:52

ook de hardcore is vertegenwoordigd :p

The Qontinent Third Host announcement : THUNDERDOME !
(Saturday 14th & Sunday 15th of August)

It’s been ages since the legendary Thunderdome concept has taken place in Belgium, but this summer at The Qontinent….THUNDERDOME IS BACK !
The Qontinent is proud to present 2 days of total mayhem with a mindblowing Thunderdome area. On Satu…rday the 14th of August we present “Thunderdome – The Past”, a day with only the best classics & legendary names from the golden ages of hardcore. On Sunday the 15th of August, prepare yourselves for “Thunderdome – The Present”, all the hottest names from the present hardcore scene !

Bonna Vitalis 17-05-2010 @ 01:05:25

aanwezig !!! :) :D

Love_Fulfilled 17-05-2010 @ 14:12:34

2 dagen achtereen stampen is zeker iets om over na te denken :D !!

Reageren