The Qontinent 2011: Hét weekend festival

Een weekend lang feesten, een eiland omringd door water in het midden van de natuur, de sfeer van verbroedering en verbondenheid op de festivalcamping, een uitgebreid aanbod van artiesten uit bijna alle mainstream én underground stromingen binnen de harder styles… Dat is The Qontinent!

Voor dit weekendfestival bundelen Bass Events en Q-dance opnieuw hun krachten, een combinatie die door de bijna 10.000 aanwezigen van vorig jaar naar meer smaakte.

The Qontinent is dan ook uniek binnen het aanbod van de harder styles. Het is het enige meerdaagse festival en vindt plaats op zaterdag 13 en zondag 14 augustus op het Recreatiedomein Puyenbroeck in Wachtebeke, gelegen tussen Antwerpen en Gent.
Op de gezellige festivalcamping gaat het feest op vrijdagavond al van start met de officiële Camping Pre-Party. Kort samengevat dus een ultiem “weekend away from home”.

Met meer dan 15 verschillende hostings komen bijna 200 artiesten op The Qontinent optreden, waardoor The Qontinent zonder twijfel een niet te missen festival is.

Vanaf zaterdag 14 mei zal dagelijks een hosting-area met line-up bekend worden gemaakt via BassEvents.be en Q-dance.nl en via Facebook.com/TheQontinent. “Like” The Qontinent op Facebook om als eerste alles over The Qontinent te weten te komen.

Kaartverkoop
De voorverkoop start op zaterdag 21 mei om 10.00 uur. Online op TheQontinent.be en ook bij alle Free Record Shop winkels in België en Nederland. In België kun je ook bij FNAC en Toff Music terecht.

Dag Tickets kosten €32,50* en voor een Weekend Ticket betaal je €45,- (* prijzen ex fee).
Als je een Weekend Ticket én Camping Ticket aanschaft, (Camping Tickets kosten €15,-), kun je vrijdag 12 augustus om 15.00 inchecken en meegenieten van de extra grote Camping Pre-Party.
Op maandag 15 augustus in de namiddag ben je weer uitgerust van het weekend en check je uit op de camping.

The Qontinent is dus een weekend lang feesten, wat je uiteraard het liefst met je vrienden doet.
Daarom is er ook dit jaar een speciale actie: Er worden 1000 Group Tickets aangeboden; op = op.
Een Group Ticket kost €197,50 en bestaat uit 4 Weekend Tickets + 4 Camping Tickets.

Ben je nog nooit eerder naar The Qontinent geweest?
Check dan de aftermovie van vorig jaar die je zal overtuigen om er dit jaar zeker bij te zijn:
YouTube Preview Image

Meer info: TheQontinent.be, Bassevents.be & Q-dance.nl.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 08-05-2011 om 21:01 door Jor-D | Translate:

Reacties (28)

Plaats reactie
Festuca 11-05-2011 @ 21:04:43

Het wordt weer geweldig :D

I_K 11-05-2011 @ 21:08:44

te ver weg

Jor-D 11-05-2011 @ 21:18:51

Aftermovie = memories (l) Heldig festival. Ben benieuwd hoe het dit jaar uitpakt, want ik had het vorig jaar wel iets groter verwacht :D Of ik heb gewoon te hoge verwachtingen :P

Festuca 11-05-2011 @ 21:19:35

Heb nog steeds het bandje van vorig jaar om haha

mutagenx 11-05-2011 @ 21:51:19

ooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhh jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! 4de keer dit jaar en opnieuw aanwezig!!!! wat verlang ik hier naar!!!! :D (l)

Dolly 11-05-2011 @ 22:09:19

had vorig jaar ervoor naar Tomorrowland geweest en had ook wat hoge verwachtingen voor dit festival maar je doet het vooral voor de muziek NIET ? =D
Dus wist het mij wel te bekoren vorig jaar, moooi festival met mooie afsluiters =D :D

Pommer 11-05-2011 @ 22:12:04

kippenvel bij de aftermovie (l) dit jaar ook zeker aanwezig!

HARDSTYLE_XD_tbse 11-05-2011 @ 22:14:41

zin iiin :roll:

Snor 11-05-2011 @ 22:24:45

Gaan we gewoon weer doen, goed bevallen vorig jaar, hoewel ik groter had verwacht, maar het zal dit jaar wel groter zijn dan vorig jaar gok ik, festival is nog niet zo oud.
Wel hotelletje dit jaar, met campingplekken om bier neer te zetten :D

Nego 11-05-2011 @ 22:45:28

Denk dat ik dit jaar alleen op de camping ben haha.

Wat was dat vet afgelopen jaar zeg (l) (l) (l) (l) (l)

Jor-D 11-05-2011 @ 22:47:21

@Nego: je moet weer ff zo’n mix drankje meenemen. Werkte wel goed. Instant naar de klote :P

Mannonymous 11-05-2011 @ 23:13:26

BassEvents filmpjes áltijd +1

Roan 11-05-2011 @ 23:21:57

Toch maar eens een kijkje nemen dit jaar :)

The I’s 12-05-2011 @ 00:59:49

Misschien dit jaar dan toch heen?! Hardtraxx weer op de camping? :D

Ramirez 12-05-2011 @ 12:02:24

Lijkt me vet! :D

Nego 12-05-2011 @ 12:35:15

@Jor-D, regel jij alles op de camping dan? :D Dan ben ik weer van de partij met die rommel haha.

Nrgizer 12-05-2011 @ 12:57:51

AANWEZIG :D
Beste feest van belgie ^^

Montfoort 10 12-05-2011 @ 15:06:14

ZOWIESO aanwezig.. ^^ vorig jaar was ook al ongekend mooi feesie…!!!

Banaanslak 12-05-2011 @ 15:31:00

Aanwezig! Heel veel zin in!

Rosser 12-05-2011 @ 16:39:32

Geniale Aftermovie :D
Ik ga proberen om hier nog eens bij te zijn. 2008 was de eerste en laatste keer.

Pete 12-05-2011 @ 18:53:28

die chick op 2:02 , zie je ook op elke bassevents aftermovie ..

Tom_InPhase 12-05-2011 @ 20:03:58

Haha Pim, die preparty was echt sick :D Sowieso weer het hele weekend aanwezig!

FR3D3R1K 12-05-2011 @ 20:17:11

Hoppaaakeee! Nog geen enkele editie gemist ^^ Deze dus ook niet :P
Op 5km van men huis, dus das dik in orde ^^

Festuca 12-05-2011 @ 22:33:25

1:30 ik in het blauwe shirt haha

Roebén 12-05-2011 @ 23:13:00

|@ Pete, die doet ook shoots enzo en deed ook mee in die trailer van dirty workz deluxe, daarom denk ik , ze is bekend bij bassevents.

TheBassAddict 13-05-2011 @ 20:23:19

aanwezig! vorig jaar was zalig! :p

Khadber 13-05-2011 @ 22:52:11

Vorig jaar een superweekend gehad!

NogZoGekNiet 15-05-2011 @ 23:57:22

Thunderdome stage announced!
Was vorig jaar ook al de beste stage!
Superfestival dit :)

Reageren