The Qontinent 2011: Website & line-up release

Een weekend lang feesten, een eiland omringd door water in het midden van de natuur, de sfeer van verbroedering en verbondenheid op de festivalcamping en een keuze uit bijna 250 artiesten. Q-dance en Bass Events presenteren met trots de website, bekendmaking van de line-up en de release van de trailer!

YouTube Preview Image

The Qontinent vindt plaats op zaterdag 13 en zondag 14 augustus op Recreatiedomein Puyenbroeck in Wachtebeke bij Gent.
Op vrijdag 12 augustus kun je om 15.00 inchecken op de festivalcamping waar vanaf 19.00 de officiële pre-party start.

Camping pre-party: AREA 1: Hardstyle Hill, Powered by Hardtraxx.nl
Dit jaar heeft Hardtraxx, namens Bass Events en Q-dance, weer de eer om een hardstyle area te hosten op officiële camping pre-party. De camping pre-party knalt vanaf 19:00 door tot 01:00. Hieronder de volledige line-up:

Chris One
Bioweapon
Wasted Penguinz
Davide Sonar
Mind.Illusion
San Miquel
Hosted by MC Apster

Ben je aanwezig op de camping pre-party? Geef dat dan aan op onze Facebook pagina.

De overige 2 area’s op de camping pre-party zullen worden gehost door Homebase Entertainment en Liberty White, Footworxx & Tensionstep

Kaarten
Regular-, Combi- , Camping- en Early Bird Group Tickets zijn verkrijgbaar via The Qontinent website of diverse presale outlets.

Voor nieuws, de line-up en alle nuttige info, check www.theqontinent.be



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 24-05-2011 om 17:56 door Jor-D | Translate:

Reacties (21)

Plaats reactie
Rosser 28-05-2011 @ 15:02:39

Ik ben erbij :D

Rosser 28-05-2011 @ 15:08:26

BTW! Leuke Line-up! Wat bekenden en wat minder bekenden.

Wel iets vreemds… waar is Coone? Op vakantie zeker… :p

Sensational 28-05-2011 @ 15:09:50

Yeay, 0:31. Ik met het dbstf tshirt aan :p nu sta ik in de 2010 aftermovie en de 2011 trailer :p

Opdracht: In de 2011 aftermovie komen!!! :D

@Rosser: Coone speelt als Ambassador Inc.

Lowrenz 28-05-2011 @ 15:09:55

Weer vet Jordy! Mooi lijstje, en weer Mind Illusion & San Miquel _O_

SharkLaser 28-05-2011 @ 15:22:01

Vet anthem :)

Dragenser 28-05-2011 @ 15:26:41

Ben er zeker bij :D
Heb kaarten enzv al :D

Roan 28-05-2011 @ 15:47:42

Wordt dit jaar de eerste keer dat ze een anthem hebben toch? Moet het nog eens nader beluisteren :P

Roebén 28-05-2011 @ 15:54:56

In 2009 ook al eens een anthem gehad.
Maar ik heb nu al terug zin in dit feest, vorig jaar het beste weekend van mijn leven gehad denk ik, egt geweldig toen. Nu zeker terug!

pim 28-05-2011 @ 15:56:08

@Roan In 2009 had Wildstylez het anthem gemaakt. Vorig jaar was er inderdaad geen

Ben benieuwdy of t dit jaar wel uitverkocht raakt!

Rik 28-05-2011 @ 16:47:35

Ik ben er bij!

:D :D

Rayn 28-05-2011 @ 17:04:24

@Roan: Dit is inderdaad The Qontinent anthem 2011 ;)

HarderStylezz 28-05-2011 @ 18:56:23

Pff wat gaat dit weer mooi worden!
Vorig jaar was super, weekend of my life (A)

Denk dat coone ook nog wel solo gaat op zondag :P

Basscow 28-05-2011 @ 19:24:09

wat een kut anthem

gelukkig maakt de line up veel goed :D

Sulka 29-05-2011 @ 10:40:07

Zalige Line-up :D Niet dat ik wil klagen ofzo, maar Catatonic Overload mis ik wel bij de Magic Show mits hij ook wel groot gezicht is achter TMS.
Ook een dikke + op Angerfist is niet te boeken op een Bass Events feest :D

TheBassAddict 29-05-2011 @ 12:43:29

wordt vet feesje! kijk er al naar uit! :p

Titatovenaar 29-05-2011 @ 15:18:28

Hoezo is Co2 een groot gezicht achter TMS?:P

Sainen 29-05-2011 @ 17:04:32

Ook aanwezig bij de pre-party :D !

San Miquel 30-05-2011 @ 11:08:52

:cool:

guusvdblom29 30-05-2011 @ 19:10:36

Zeker vette trailer! mooi in elkaar gezet! Bass events maakt zeker goede video’s! Die van Bassleader was ook al geweldig!!! :)

Nrgizer 02-06-2011 @ 11:52:32

Kijk ier zo hard naar uit :D

Gildo 02-06-2011 @ 21:35:43

Wow! Die line-up van the magic show!!

Reageren