Thrillogy 2009: 25 juli de line-up

Op zaterdag 31 oktober 2009 vind de derde editie van Thrillogy plaats in de Brabanthallen te Den Bosch. In 2007 schreven The Prophet, Neophyte en Ruthless geschiedenis op de eerste editie van Thrillogy en vorig jaar was de beurt aan Zany, Charly Lownoise en Paul Elstak. Dit resulteerde wederom in een groot spektakel, verdeeld over 3 zalen, waarbij iedere artiest tot het maximale ging. Uiteraard volgde er een gedenkwaardige afsluiting waarbij de drie mannen gezamenlijk achter de draaitafels stonden.

Line-up
Dit jaar is de beurt aan drie andere artiesten. Drie namen die allemaal op hun eigen manier een bijdrage hebben geleverd aan de scene. Wie deze artiesten zijn blijft nog geheim tot 25 juli. Tot die tijd is het speculeren…

Kaartverkoop
De voorverkoop start op zaterdag 1 augustus bij alle verkoopkanalen van Ticketonline, waaronder internet, het callcenter en de Free Record shops. Tickets kosten 45 euro in de voorverkoop.

Thrillogy: three solos, one event.

Hou voor meer informatie deze site goed in de gaten.

Algemene informatie:
Thrillogy
Zaterdag 31 oktober 2009
Brabanthallen, Den Bosch
22:00 – 07:00 uur
Tickets: 45 Euro (ex fee)
Min. age: 18

Thrillogy 2009

Bron: b2s.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 13-07-2009 om 21:21 door Jor-D | Translate:

Reacties (35)

Plaats reactie
SndR 13-07-2009 @ 21:26:13

Zany, Jowan en DV8 :P

Double-Dutch 13-07-2009 @ 21:35:39

Noisecontrollers, Evil Activities en The Viper zou wel vet zijn

Hardboy 13-07-2009 @ 21:36:05

Haha :D

B2S bezuinigt op de line-up…

Dakpan 13-07-2009 @ 21:43:49

Noisecontrollers, Endymion en Headhunterz

Dj rudestylez 13-07-2009 @ 22:01:14

headhunterz endymion evil activities denk ik maar hoop niet zo standaard

JdeBftw 13-07-2009 @ 23:05:19

ik hoop op iets als

Tatanka , Endymion , G-Town Madness & The Viper

maar geef mezelf al weinig kans :D

Dj rudestylez 13-07-2009 @ 23:25:32

als dat is sta ik vooraan voor de kaartjes ^^

JdeBftw 13-07-2009 @ 23:53:03

dan hoop ik dat ze 3 avonden ervan maken.. dan kan ik ze alle 3 lang genoeg zien :p

djohe 14-07-2009 @ 00:43:04

jammer genoeg zit ik dan in china, zou er graag bij zijn geweest :(

Guide4U 14-07-2009 @ 00:55:56

Hoop op Acitvator , Miss Djax en Endymion

blik 14-07-2009 @ 11:05:32

hardtechno stage :D :D :D :D zou hard zijn

Tim 14-07-2009 @ 11:21:58

Noisecontrollers, Endymion en Lady Dana

The Anim0l 14-07-2009 @ 12:20:34

deepack
tommyknocker
en de early/jump boeit me nie want daar zal k tog nie kome :D

broodrooster 14-07-2009 @ 13:09:50

deepack is om te huilen :/
hhz nc of dbstf plx!

hc: noize/tommy/maddog

tim 14-07-2009 @ 13:14:43

Broodrooster denkt er echt weer verstand van te hebben hoor.
Hoe kan je Deepack nou om te huilen vinden, die gasten hebben een dikke status binnen de Hardstyle en verdienen het als geen ander.

Xblister 14-07-2009 @ 15:07:15

deepack om te huilen, wat een opmerking. komt hij ook even binnenvallen met zijn opmerking

JdeBftw 14-07-2009 @ 17:12:42

Misschien vind je de releases van Deepack wat minder..

maar ik ken geen betere entertainer dan Marcel en Frank hoor ^^
ze waren bij internation 3kwartier te vroeg, mengen ze zich gewoon in het publiek enzo, echt toffe gasten die 2 :)

Dominator 14-07-2009 @ 18:16:20

ik geef een hint: D-block & S-te-fan staan er als hoofdact ;)

Dj rudestylez 14-07-2009 @ 19:04:12

ja dat was eigelijk te verwachten maar toch ff afwachten of het zeker is en op de andere 2

Timothy21 14-07-2009 @ 19:26:28

nou ik hoop echt niet dat een van de drie hhz word hoor, dan weet ik wel hoe die avond er in die zaal uit gaat zien…

Ik sluit me aan bij enkele anderen ……DEEPACK…..gewoon geniaal stampen en lol maken…

hardcore zal ik dan minder zijn maargoed een endymion of tommyknocker zie ik graag.

En als de 3e stijl early is dan wil ik bass d & king matthew zien….dat zijn ook helden.

Tekk 14-07-2009 @ 19:49:09

Zou ook graag Deepack, maarja aangezien het Thema Three SOLO’s is…

Kan je NC en DBSTF ook meteen afschrijven.. en alle andere niet-solo act’s.

Snor 14-07-2009 @ 21:28:31

@ Tekk, ik denk niet dat je dat zo moet opvatten. Volgens mij slaat het meer op het feit dat er 3 zalen zijn waar bij iedere zaal de hele avond gedraaid wordt door één djACT.

Dj rudestylez 14-07-2009 @ 22:09:56

dat denk ik ook idd ;)

Keesje 15-07-2009 @ 10:35:06

Deepack is tha shit!!!! Marcel en Frank Rulezzz

Nipsen 15-07-2009 @ 12:54:55

sommige snappen niet dat er 1 hardstyle zaal is
1 hardcore en 1 early?

@ snor, 1 dj draait de hele avond in 1 zaal?
haha ga daar maar niet vanuit!

Ik hoop en denk sowieso The Viper (afsluiter decibel, vorig jaar paul elstak en draaide op thrillogy)
Tatanka (maar ieder jaar hebben er alleen nog maar NL dj’s gedraait dus denk dat ook niet)
en hardcore Promo (zijn platenkeuze ^^ )

Tekk 15-07-2009 @ 13:10:57

@ NIPSEN
Klopt ook niet helemaal wat je zegt, vorig jaar was de zaal van Charly Lownoise ook voor een groot deel Hardstyle ;)

Maar denk toch echt dat ze 3 Solo act’s bedoelen, mja weet niet zeker..hoop het niet want als Deepack er staat word het echt een gruuuuwelijk feest!
Anders zou ik graag Tatanka el willen zien, maar ik denk eigenlijk dat het Headhunterz word ofzo..

Peetje 15-07-2009 @ 22:53:53

De 3 hoofdacts moeten toch iets bijgedragen hebben aan de scene?
DBSTF :cry:

Vul voor mij maar in: Tatanka, Dana & Tommyknocker

FRArnold 16-07-2009 @ 11:09:29

- Noisecontrollers
- Tatanka
- Endymion

Lekker hard avondje :)

Absolutsen 19-07-2009 @ 19:08:03

Noisecontrollers, Endymion & Dana!

The Q-Stylerzz 19-07-2009 @ 20:22:35

Josh & Wesz kan ook best zijn.
Die staan op bijna alle b2s feesten ;)

HS hoop ik Technoboy, dan komen toch alle toppers van de HS industrie, dus vermaakt iedereen zich.

HC zal Tommyknocker of Stunned Guys wel gaaf zijn.

En de Jump/HS zal een Dj Coone perfect zijn, want die heeft kwa draaistijl hetzelfde als Ruthless, die er al eerder stond

Absolutsen 20-07-2009 @ 12:22:31

Niet op Decibel en Euphoria? :P

boerke 21-07-2009 @ 11:36:39

noizesupressor of partyraiser voor hardcore
D-block & S-te-fan of donkey rollers voor hardstyle
tatanka of coone voor de jump

Mr.Bom 23-07-2009 @ 20:02:25

HS: Technoboy
HC: Outblast
Early: The Viper

:D

Dominator 24-07-2009 @ 18:12:05

het is bekend mensen!

de 3 grote namen die op thrillogy staan zijn:

Hardstyle: D-Block & S-Te-Fan (wat ik al eerder wist dan jullie :P)
Early hardstyle: Dana
Hardcore: Evil Activities

;)

Absolutsen 24-07-2009 @ 23:34:57

Jep, namen zijn bekend!

Hier de trailer inclusief namen:

http://www.youtube.com/watch?v=n3XGGlqXpa8

Reageren