Thrillogy 2009: De line-up

Nog 2 maanden en dan is het zover. De derde editie van Thrillogy, in de Brabanthallen Den Bosch. Niemand minder dan D-Block & S-te-Fan, Dana en Evil Activities zullen tijdens deze Halloween nacht in de schijnwerpers staan.

Belangrijk is dat deze drie superacts maar liefst 8 uur lang de heersers zijn over hun eigen area. Daarbij krijgen zij de volledige vrijheid voor het invullen van hun avond. Daarvoor hebben zij ieder een selectie gemaakt uit artiesten, die op speciaal verzoek langskomen!
Enkele namen werden al verklapt in het vorige nieuwsbericht, maar nu is het tijd om de gehele programmering bekend te maken.

D-Block & S-Te-Fan:
The Prophet
Deepack
Charly Lownoise
Wildstylez
Coone
Zatox
Isaac
Dee-Block & S-Te-Pack LIVE
Noisecontrollers LIVE
Hosted by MC Villain

Dana:
Promo
Technoboy
Luna
Vince
Crypsis
Pavo
Francois
Nosferatu
G-Town Madness LIVE
Hosted by MC Ruffian

Evil Activities:
Neophyte
TommyKnocker
Panic
The Viper
Tha Playah
Endymion
Noize Suppressor
Evil Activities LIVE
Masters of Ceremony LIVE
Hosted by MC Alee

Tickets:
De voorverkoop is inmiddels in volle gang. Tickets kosten € 45,- (ex fee) en zijn te verkrijgen via alle verkoopkanalen van Ticketonline, waaronder internet, het callcenter en de Free Records Shops.
Boek je liever een geheel verzorgde busreis inclusief ticket? Check dan www.eventtravel.nl

Hou voor meer informatie www.b2s.nl in de gaten!



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 31-08-2009 om 09:36 door Khadber | Translate:

Reacties (30)

Plaats reactie
Xblister 31-08-2009 @ 09:41:37

pfieeww.. WAT een line-up ^^

Wesley 31-08-2009 @ 09:41:53

Ondanks dat ik er niet heen ga….. hele dikke line up hoor :)
Bij Dana lekker terug in de hardstyle tijd denk ik :D
Love it!

Khadber 31-08-2009 @ 09:44:25

D&S area is verassender dan ik had verwacht.. interessant.

Nipsen 31-08-2009 @ 10:31:16

Dee-Block & S-Te-Pack LIVE
dit wordt zooooo vet, binnenkort kaartjes halen

C-Mind 31-08-2009 @ 10:31:43

Dee block & S-Te-Pack xd

zekersss 100% aanwzig weerrrr!!!

FRArnold 31-08-2009 @ 10:32:47

Dee-Block & S-Te-Pack :D

Oxbow 31-08-2009 @ 12:04:36

Heeeerlijk die line-up van Dana (l)

Kaptain 31-08-2009 @ 12:12:07

Wat een line up zeg, mogen ze ook wel eens mee naar België komen ^^

HardStyler 31-08-2009 @ 12:18:46

Owla Owla :p
Coone enal aanwezig ö

coone zet precies meer en meer op Hardstyle..
of denk ik dat maar ?

Hardstyleking 31-08-2009 @ 12:22:17

Pavo :D en masters of ceremony :D

Maximize 31-08-2009 @ 12:38:34

DBSTF line-up is echt lekker, maar die van Dana mag er ook wezen :D

Hymn 31-08-2009 @ 13:30:41

Waar slaat Dee-Block en S-Te-Pack op?

jjeffrey 31-08-2009 @ 13:32:19

dat zijn Deepack en D-Block & S-Te-Fan samen

G1LL 31-08-2009 @ 14:46:24

Dit wordt een super verjaardag:D (l) Charlie Lownoise en Isaac heb ik niet zoveel mee, maar we zullen zien:D!

EvoViper7 31-08-2009 @ 15:43:36

Beste line-up idd. Niet verwacht :D

Michelle 31-08-2009 @ 18:29:25

Wow Geweldige line-up :D

Tim 31-08-2009 @ 18:49:37

Ik wil er eigenlijk ook wel bij zijn, maar ik ga de laatste tijd al bijna naar elk feest… wie weet kan ik de verleiding niet weerstaan :p

Q-dance4live 31-08-2009 @ 18:58:08

Lekker zeg! Ben er helaas niet bij

nikstar 31-08-2009 @ 20:44:08

mensen ik heb een vraagje,

op mysteryland werd door d-block en s-te-fan fucking dik nummer gespeeld,
ik weet alleen niet hoe die heet wel stukje van de tekst :)
wie kan me helpen ?

tekst luid : Heej Dj I think they are playing our song

iemand please help me dat nummer is zo lekker moet het gewoon weten ander ga ik :cry:

^^ alvast bedankt

nik

harderstyles 31-08-2009 @ 20:49:35

dat is Let’s Dance van DBSTF

DoubleDutch 31-08-2009 @ 20:51:36

Hey baby listen , i think there playin our song xd

nikstar 31-08-2009 @ 21:05:19

thanks man :D very much ^^ echt een toppertje is dat :D

Dj Skitzo 31-08-2009 @ 21:17:47

nice line up, heb zatox en cripsys nog niet zo vaak voorbij zien komen in een line up
komen hier ook nog setjes van ?

Khadber 31-08-2009 @ 21:29:46

@ Skitzo, komen we vanzelf wel achter

Snor 31-08-2009 @ 23:25:20

Line-up stukken interessanter dan ik had verwacht… Dana staat niet eens op haar eigen area? Maar met zon lineup kon ik m nog wel eens gaan checken ook! :D

douwe141 01-09-2009 @ 01:23:06

Die waren toch al aangegeven dat die er stonden ,
Die 3 acts waren al bekend , in de timetable staat ze er zelf heus wel tussen.

Snor 01-09-2009 @ 11:53:17

Tuurlijk zal ze er zelf wel staan maar het valt gewoon op, want EA & D&S staan wel gewoon vermeld in de lineup!

Guide4U 01-09-2009 @ 14:10:42

Dana staat er de gehele tijd.
net als EA en DBSTF

HardStyler 02-09-2009 @ 16:30:56

Als je die flyer leest weet je het toch dat ze er staan..
Dana
Co-starring..

Denk even na ^^

Hardstylelover 03-09-2009 @ 15:21:11

Zeker een zeer goeie line up:D
Weet iemand of ze streng controleren daar bij Thrillogy?
Ik wil er dit jaar heen maar ik ben dan 17, maar je moet 18 jaar zijn staat er.
Iemand daar een antwoord op(A)

Reageren