Thrillogy 2009: Trailer en line-up bekend

Op zaterdag 31 oktober 2009 organiseert b2s de derde editie van Thrillogy in de Brabanthallen te Den Bosch. Hierbij vertegenwoordigen 3 acts de hedendaagse hardere stijlen in dance muziek. Inmiddels is het tijd de namen bekend te maken van de artiesten die hun eigen area gaan hosten.

Trailer:
YouTube Preview Image

Line-up:
D-Block & S-te-Fan
Dana
Evil Activities

Kaartverkoop
Kaarten kosten 45 euro en gaan vanaf zaterdag 1 augustus 13:00 uur in verkoop via alle voorverkoopkanalen van Ticketonline.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 24-07-2009 om 18:12 door Jor-D | Translate:

Reacties (23)

Plaats reactie
SndR 24-07-2009 @ 18:23:44

Sweet! :D

HardStyler 24-07-2009 @ 18:31:20

Lekkkaaah :D

Perry’d 24-07-2009 @ 18:32:46

D-block en S-te-fan moet andersom in het filmpje haha.
Zin in!!!

Wesz 24-07-2009 @ 18:57:41

whaha ja je heb gelijk :D

MannyX 24-07-2009 @ 19:24:56

het er weer zin an! :p

Hardboy 24-07-2009 @ 19:29:06

Ik ben dan jarig :D alweer 19 jaartjes….
maand later Qlimax om het jaar af te sluiten ^^

Dirk 24-07-2009 @ 19:38:07

Als dat het anthem is… hoe heet deze dan want het is echt kippenvel!!!

maarten1410 24-07-2009 @ 20:03:20

WOOHOOO!! Ik ga me slaapzak vast zoeken om voor de deuren van de kaartenman te liggen.

Alleen… D-Block & S-Te-Fan… dat valt een klein beetje tegen -_-

Kaptain 24-07-2009 @ 20:10:04

Houdt dit in dat elk van die 3 bepalen welke DJ’s er op hun stage draaien?

Dj rudestylez 24-07-2009 @ 20:34:25

best lekker line-up jammer van d&s maar toch ook vet

Nipsen 24-07-2009 @ 22:01:30

line up bekend?
de 3 headliners zijn bekend ga ik vanuit? of gaan zijn van 10 tot 7 draaien? :p

Stokbrood 24-07-2009 @ 23:27:55

Het concept van Thrillogy is dat 3 dj’s op 3 verschillende stagen de hele tijd draaien en die nodig ook een paar gasten uit… Dana is wel supervet maar D-Block & S-te-fan vind ik dan weer jammer :(

Absolutsen 24-07-2009 @ 23:41:17

De namen staan wel goed hoor! :D

G1LL 25-07-2009 @ 00:48:35

Misschien ben ik erbij! Op die dag wordt ik 18 haha:P!

Hoeksemad 25-07-2009 @ 01:24:53

Vette trailer :D

Miss er toch maar eens heen gaan.

bartjeb 25-07-2009 @ 01:48:24

d-block en s-te-fan andersom? hoe bedoel je dat:P?

DJ Drake-D 25-07-2009 @ 09:20:01

Hopen dat het net zo vetttt wordt als vorig jaar! :D

Hymn 25-07-2009 @ 17:26:24

D-Block & S-Te-Fan
Evil Activities
Betere line-up als vorig jaar :)

Peetje 25-07-2009 @ 18:44:22

Zeker aanwezig… maar hoe droevig kan je zijn….
D-Block & S-te-Fan :cry:
Hopelijk wat leuke gast DJ’s.

thedominator 26-07-2009 @ 04:17:20

Wat zit iedereen te janken van d-block&S-te-fan het beste duo samen met noisecontrollers naar mijn mening maarja.
Luister als hun album klaar eens en oordeel dan nog eens jullie vinden ze dan weer in een keer zwaar goedd of niett maarja ik blijf ze echt altijd vet vinden al hun nummer zijn echt gewoon nummers die ik blijf luisteren :)

Matta 26-07-2009 @ 12:13:58

Wat zit iedereen te zeiken op dbstf. Kweet zeker dat hun die grote zaal krijgen en die staat ook vol. B2s heeft gewoon voor zekerheid gekozen door hun te kiezen. Je kan wel een isaac of deepack kiezen. Die hebben veel meer voor de scene betekend maar krijgen die zaal niet vol. Denk dat de line up bij dbstf er zo uitgaat zien:
D-block & S-te-Fan
Josh & Wesz
Charly L.
Deepack
Isaac
The Prophet
MC: Villian
+ nog wat scantraxx dj’s

Khadber 26-07-2009 @ 13:07:55

DBSTF heb ik geen zin in.. Pure Scantraxx happy-album show.. Daar ben ik niet zo voor.

Verder ben ik geen fan van Hardcore, dus Evil Activities word het ook niet. Rest ons nog Dana! Ik hoop dat zij WEL een toffe line-up in elkaar kan flansen.. Misschen met Luna/Crypsis erbij? Verder nog wat toffe namen.

Timmer 26-07-2009 @ 13:58:51

d-block & s-te-fan zijn een van de betere producers die ons land rijk is < mijn mening, en d-block is wel die rechtse gast.

Reageren